final

1K 91 19
                                    

"I had all and then most of you, some and now none of you

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"I had all and then most of you,
some and now none of you.
Take me back to the night we met..."

___

12 yıl sonra

"Jeon Hyejung ve Jeon Taegguk."

Çocukların isimlerini duydukları anda herkesle beraber havaya kalkıp alkışlamaya başlamıştı Taehyung ve Jungkook.

Artık kırklarına gelmiş iki adam olmuşlardı ve çocuklarının mezuniyetini izliyorlardı.

Tabi Taehyung, onları hala küçük bir bebek gibi gördüğünden gözyaşlarını tutamamış ve ağlamaya başlamıştı. Jungkook'da ona sıkıca sarılmış ve her zaman yaptığını yaparak saçlarını öpmüştü.

Hyejung ve Taegguk, diplomalarını alarak sahnede durmuş, fotoğraf çekildikten sonra da inmişlerdi.

Ailelerine gelip sıkıca sarılmışlardı.

Hyejung, Jungkook ve Taehyung'a bakarak "Mezuniyet sonrası kutlama var, gitsek olur mu?" demişti.

Jungkook ise gülerek "Sormanıza gerek yokki, yetişkin oldunuz artık, tabi ki gidebilirsiniz." demişti.

Taehyung'da ona somurtarak "Siz yine de arada bişeyler sorun bize" dediğinde, gülmüşler ve arkadaşlarının yanına gitmişlerdi.

Taehyung, Jungkook'a dönerek "Namjoon Hyung bizi bara çağırıyor. İç bişey mi yapmış ne yapmış işte bişeyler " dedi.

Jungkook ise gülerek "İç döşeme aşkım, yerde ki mermerlerin rengini değiştirdi." demişti. Taehyung'da oflayarak "En mimar sensin." demişti.

Jungkook, ona gülerek "Seviyorum seni" dediğinde, Taehyung'da "Bende seni" demiş ve beraber arabaya yürümüşlerdi.

___

"Vay be, elimizde büyüyen bebeler, resmen bugün mezun oldu." diyerek ağlamaya başlamıştı Jimin.

Seokjin ise Taehyung'a bakarak "Ee bir gelecek planları var mı?" demişti.

Jungkook, "İkisi de yurt dışına gitmek istiyor. Tutturdular resmen. Biz de kalın diye ısrar edemedik daha fazla." demişti

Namjoon "Peki nereye gidecekler?" diye sorduğunda, Taehyung "Hyejung, Fransa'ya gitmek istiyor. Taegguk ise Amerika'ya." demişti.

Yoongi onlara bakarak "En azından kendilerini koruyabileceklerini biliyorsunuz, bu bile iyiye işaret." demişti.

Jimin ise ona sinirlice bakarak "Ne demek bu yani omegalar kendilerini koruyamaz mı?" demişti.

under the moonlight | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin