26

857 76 12
                                    

"If she run away, come back home

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"If she run away, come back home... Just come home..."

___

Yoongi'nin bir anda salona girip "Hassiktir buldum lan buldum, uyanın!" diye bağırması ile herkes yerinden sıçramış, en çok da Jungkook ne olduğunu şaşırmış fakat sonra koşarak "Ne buldun?!" diye sormuştu.

Yoongi ise gülerek "Taehyung'u buldum amına koyayım!" dediğinde Jungkook "Hassiktir şaka yapıyorsun" diyerek sarılmıştı Taehyung'a.

Tam tamına 2 hafta olmuştu, herke umudunu yitirmiş, Jungkook'un çiçekleri git gide daha da parçalanmaya başlamıştı. Bedeni çökmüş, zayıflamıştı, bazen de ben böyleysem Taehyung ne haldedir diye düşünmekten kafayı yiyordu fakat şimdi hepsi son bulmuştu.

"Neredeymiş?" diye heyecanla sordu Jungkook. "Deagu'da bir dağ evindeymiş, geçen bir şeyler almak için markete inmiş, benim yakın bir arkadaşım da görmüş onu, ben bahsetmiştim çünkü kayıp diye hemen beni aradı söyledi" diye anlatmıştı.

Jungkook ise belki de haftalar sonra ilk kez gülümserken "Hadi o zaman çabuk." diyerek kapıya koşmuş ve arabaya binmişti. Herkes aynı şekilde arabalarına binerek Deagu'ya gitmek için yola koyulmuştu...

___

Namjoon, Jimin, Seokjin, Hoseok ve Yoongi dışarıda bekleyeceklerini, ikisinin özeli olduğunu söyledikten sonra Jungkook kapının önünde tek başınaydı. Haftalar sonra ruh eşini yeniden görmenin heyecanı ile kapıyı çaldığında, başta biraz beklemiş ama kapının arından duyduğu ayak sesleri işe şükretmişti. Ardından ise kapı yavaşça aralanmış ve haftalar sonra o gözlere tekrar bakabilmişti.

Taehyung karşısında gördüğü kişi ile donup kalmış, tuttuğu muzlu süt, elinden kayarak yeri boylamıştı

Kim Taehyung, nefret ettiği halde sırf Jungkook'u yanındaymış gibi hissetmek için onun en sevdiği muzlu sütü içiyordu...

Fakat buna ters bir şey yaparak kapıyı Jungkook'un suratına kapatmaya çalışmıştı ki alfa araya ayağını koyarak sertçe açmıştı kapıyı.

"Sikeyim Taehyung, ne yapıyorsun?!" diye sordu Jungkook.

Tahmin ettiği gibi Taehyung daha da beter hale gelmişti. Göz altları mosmor, kendisi zapzayıf, yüzü ise bembeyazdı... Bu durum bebeğin de sağlığını tehlikeye atabilirdi.

Bir de kendisiyle beraber her şeyi ve herkesi yakan o alev kızılı saçları yerini kömür siyahına bırakmıştı.

"Lütfen git." diyerek bir kaç adım uzaklaştı omega.

under the moonlight | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin