"Yani onun hakkında hiçbir bilgin yok öyle mi?"
Bayan Jeon'un sorduğu soru ile başını olumsuz anlamda salladı adam.
"Hayır yok. O orospu kendini saklamak işin ensesinde ki omega simgesini bile yakacak kadar psikopat."
"Hiçbir bilgin yok yani, tek bildiğin soyunma odasında onu sıkıştırdın o da kaçtı. Bu mu?" diye üsteledi Hana. Fakat aldığı olumsuz yanıt tekrarlanınca oflayarak arkasına yaslandı.
"Biz Kim Taehyung'u nasıl ortadan kaldıracağız ya."
İki acımasız insanın arasında geçen konuşmalara bir bir şahit olmak zoruna kalan Jiwoo, şok içinde olan biteni izliyordu.
Bu olay hiç iyi bir yere gitmeyecekti...
"Dur. Aslında şimdi aklıma geldi, bir şey daha biliyorum." diye heyecanla koltuktan kalktı orta yaşlarına basmış adam.
"Nedir?"
"Taehyung'un ailesi onu her cuma okuldan alırdı ve bir yere giderlerdi, bi kere kapıyı dinlemiştim, müdür yardımcısının odasında konuşuyorlardı. Taehyung, her cuma doktor kontrolüne gidiyormuş. Ama ne doktoru bilmiyorum, hala gidiyor mu onu da bilmiyorum ama o zamanlar gidiyordu."
Duydukları ile heyecanla ayağa zıplayan Hana "Hadi o doktoru bulalım." diyerek hızla kapıdan çıkmıştı, ardından ise Bayan Jeon ve o gün o lisede Taehyung'u taciz eden o adam çıkmıştı.
Jiwoo ise kesinlikle haklı olduğundan emin olmuştu.
Çok can yanacaktı...
________
"Uyan artık..."
Kulağında hissettiği fısıltılar ve dudaklarını saran minik öpücükler... Rahatlatıyordu alfayı. Omegasının kokusunu tek bir sabah almasa, o sabaha asla uyanamazdı.
"Günaydın bebeğim." diyerek omegasının yanağına uzun bir öpücük bırakmıştı, kokusunu içine çeke çeke.
Taehyung sevgilisine kıkırdayarak "Çok sıkıldım, ne yapsak?" diye sormuştu, Jungkook ise dudak bükerek "Bilmem" demişti. Ardından ise sevgilisini kendine çekerek sıkıca sarılmıştı "Biraz böyle kalalım özledim seni."
"Her saniye beraberiz Jungkook."
"Hayır değiliz, bak 6 saat uyumuşum ben, bu demektir ki 6 saattir görüşmüyoruz."
''Baya uzunmuş gerçekten.'' diye söylendi Taehyung.
''Sen görüşmek istemiyorsun herhalde?"
"Aşkım tabi ki istiyorum ama dışarı çıkmak da istiyorum, beraber dolaşsak biraz?"
Jungkook. dudak büken sevgilisine bakarak göz devirmiş ve yorganı yana atarak ayağa kalkmıştı.
"Tamam hadi hazırlanıp çıkalım."
"Oleyyy be!!!"
__________
"Bunu gerçekten yapacak mısınız..." diye fısıldadı Jiwoo ve ardından devam etti. "Bu çok acımasızca."
"Bunu öğrendikten sonra Jungkook, Taehyung'u bırakmak istemese de Taehyung kesinlikle vizdan azabından Jungkook'u bırakacak." diye devam etti Hana.
"Oğlum hatasından sonunda kurtulacak." diye fısıldadı Bayan Jeon.
Jiwoo ise başını olumsuz anlamda sallayarak "Hepimiz için çok kötü günler olacak..." dedi kısık bir sesle.
Fakat kimse onu duymadı ama haklıydı.
Hiç iyi şeyler olmayacaktı...
-Sezon finali-
_____
Aşklarımm.
Gerçekten çok zor bir yıl geçirdim fakat
mentalimi biraz olsun toparladığımı hissediyorum.9 ve 10. sınıf tam bir kaostu ama sonunda 11 oldum ve bir tm öğrencisi olacağım.
Artık fizik kimya biyoloji görmek zorunda olmamak çok mutlu edici.
Her neyse işte.
Kendime biraz mola ayırmak istiyorum bu yüzden bir sezon finali iyi olurdu, ayrıca yaz aylarında pek mutsuz sahneler yazamıyorum bu yüzden sonbaharın yağmurlu günlerine saklamak en iyisi bu fici.
Eylül ayına kadar bir sezon finali veriyorum bu yüzden.
Fice döndüğümde güzel etkileşimler ile karşılamak benim için çok güzel olur bu yüzden oylamayı ve bol bol yorum yazmayı unutmayın.
Sizi çok seviyorum.
Ve şunuda söylemem gerekki her ne yaparsanız yapın sizinle gurur duyuyorum. Çünkü fark ettim ki ben de dahil bir çok kişinin bu söze çok ihtiyacı var, burada sizle gurur duyan biri olduğunu bilin.
Belki cesaretimi toplar da bu platforma ilk başladığım zaman gibi kendi yaşadıklarımı ficlerime dökebilirim. Ama sanırım bunun için biraz süre gerekiyor.
Tek diyeceğim aşk canımı bir tık fazla yaktı maalesef ki.
Dediğim gibi olur da kabullenme evresine gelebilirsem sizinle dertleşiriz biraz. Ama o zamana kadar hoşçakalın. Küçük bir ara hepimize iyi gelir bence.
Biraz sosyal medya detox'u yapacağım, size de tavsiye ediyorum, çok iyi geliyor bence.
Eğer kendimi toparlarsam belki eğlenceli bir yaz fici gelebilir ama söz veremiyorum.
Tek söz verdiğim şey eylül ayında bu fice devam edeceğim, sizleri seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
under the moonlight | taekook
FanficHayatta başına her şey gelebilir, düşmanınla ruh eşi çıkmak gibi...