★1★

842 36 9
                                    

★ Mavi göz, Siyah saç, Beyaz ten★ Gece Tanrıçası★ Zarif, Bilge, Yetenekli______________________________________________________________________________________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

★ Mavi göz, Siyah saç, Beyaz ten
★ Gece Tanrıçası
★ Zarif, Bilge, Yetenekli
______________________________________________________________________________________

Odasının kapısının çalınmasıyla uyandı Nyks. 'Gel' dedi uykulu ses tonuyla. Siyah saçlı çocuk odaya girdi. "Loki, sen miydin?" Gülümsedi. "Başkasını mı bekliyordun?" Loki tek kaşını kaldırdı. Nyks yataktan kalkıp abisinin yanına gitti. "Aslında annem olabilir diyorum ama elbette seni tercih ederim." Loki kardeşine parlak bir gülümseme verdi. "Güzel. Şimdi gel bakalım. 11. yaş gününü ilk ben kutlamak istiyorum." Loki kız kardeşine sarıldı. "Teşekkürler Lok-lok." Loki kaşlarını çattı. "Bana öyle deme demiştim!" Nyks sinsice sırıttı. "Ama ben doğum günü kızıyım?" Loki içini çekti. "Seni fazla kurnazlaştırdım değil mi?" Nyks kıkırdarken içeri biri daha girdi.

"Hey, doğum günün kutlu olsun küçük kardeşim!" Thor ikisinin de yanına geldi. "Teşekkürler Thor. Heyecanlıyım." İki kardeş küçük kız kardeşlerinin gülümsemesine baktılar. "Önünde daha yaşayacağınız uzuuuuuuun yıllar olucak. Bu heyecan gidicek. Bize yetişebilirsen yetiş." Nyks Gözlerini devirdi. " Aramızda 250 yıl var! Nasıl yetişememi bekliyorsun? Ayrıca aramızda o kadar yaş farkı olmasına rağmen sen 20'dan fazla göstermezken ben nasıl böyleyim?" Thor kendini beğenmiş bir şekilde gülümsedi.

"Her şeyi bilen sen, bunu mu bilemiyor?" Küçük kız ofladı. "Of tamam ya! Ben araştırır bulurum. Sonra da senden daha zeki olurum." Loki, Nyks'in arkasından sırıtıyordu. Kardeşini en iyi şekilde büyütecekti. "Eh madem öyle. Giyin de aşağı gel. Yemek odasında seni bekliyoruz." Thor Nyks'in saçlarını karıştırdı. Nyks'de intikam olarak ellerini öne uzattı ve çıkan siyah sislerle Thor'u havaya kaldırdı. Sis siyah olmasına rağmen içinde yıldızları andıran beyaz parıltılar vardı.

"Nyks, beni yere indir!" Loki tek kolunu Nyks'e dayamıştı. "Çok istiyorsanız inebilirsiniz Gök Gürültüsü Tanrısı Yüce Thor." Sesinde alay baskındı. Loki gülüyordu. "Hadi ama kardeşim! Ben senin abinim." Nyks Thor'u bir anda yere bıraktı. Thor birkaç metreden yere düştü. Loki ve Nyks beşlik çaktılar. "Siz hep birlik oluyorsunuz!" Nyks ona tatlı bir gülümseme sundu. "Gün gelir seninle de oluruz abicim. Hadi şimdi çıkın da giyineyim."

Nyks üzerine lacivert bir elbise giydi. Kolları boldu ve aşağı sarkıyordu. Kafasına çiçekten bir taç takıp yemek odasına girdi. Uzun bir masa vardı. Kahvaltılıklar her zamanki gibi şık tabaklara konulmuştu. Nyks her zamanki yerine oturdu. Yüzünde parlak bir gülümseme vardı. Her zaman ki gibi.

Kahvaltı boyunca konuşan pek olmadı. "Nyks, kahvaltıdan sonra abilerinle antrenman yapmanı istiyorum." Dedi Odin. Nyks onu onayladı. Neredeyse her gün yaparlardı bunu. Artık söylemesine gerek yoktu fakat söylüyordu işte.

Kahvaltı bitti. Loki, Thor ve Nyks beraber çıktılar. "Bugün senin doğum günün! Ne antrenmanı ya?" Loki tek kolunu kız kardeşinin omuzuna attı. "Önemli değil. Sizinle vakit geçirdiğim sürece sorun yok." Nyks abilerine içtenlikle gülümsedi. Nadiren gülümsedi ve bu genellikle abilerinin yanında olurdu. "Loki haklı. Hadi bir şeyler yapalım!" Nyks ve Loki durdular. Bu hiç Thor'luk bir hareket değildi. "Sabah onu fazla mı yukarıdan bıraktın Nyks?" Nyks kafasını hafif yana eğdi. "O bir Tanrı! Bu kadarcık yükseklik ona zarar vermemeli ama emin değilim." Thor kaşlarını çattı.

Nyks ★ Gecenin TanrıçasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin