Hep beraber görevdelerdi. Nyks insan öldürmek için sadece kılıcını sallıyordu. "Uzaktan bakınca blendıra benziyorsun." Kulaklığında duydu Tony'nin sesini. Onu görmek için kafasını kaldırırken el hareketlerine devam etti. "Bunu bir iltifat olarak alacağım." Sonunda altın-kırmızı renklerindeki zırhı uçarken görünce işine geri döndü.
Birden hızla yere düştü. "Thor sana milyon defa Mjolnir'a dikkat etmeni söyledim!" Mjolnir'i kendi üzerinden kaldırdı, kılıcını alıp ayağa kalktı ve devasa çekici doğrudan Thor'a fırlattı. Thor'un yere düştüğünü gördüğünde işine geri döndü. "Hey! Bunu yapamazsın!" Thor oradan bağırdı. Nyks onu baktı. "En son bizi onunla tehtid etmiştin!" Thor bunu hatırlamak için biraz düşünmek zorunda kaldı. "11 yaşındaydın!" Nyks buna omuz silkti. O günden sonra onu gerçekten de Mjolnir ile tehtid etmemişti. Sadece Loki'yi. "Burda sizi bölüyorum. Devamını duymak istemiyorum. Kaç yıl önce 11 yaşında olduğunu hayal etmek de." Steve hoşnutsuz bir şekilde konuştu. Kulaklıktan gülme sesi duyuldu.
"Bunlara alışsan iyi olur Kaptan! Yaş konusunda seni geçen bir sevgilin var. Senden büyük insanlarla konuşmak kolay olmuyor." Tony'nin suratındaki alaylı sırıtış sesinden bile belliydi. "Aslında bir insan olmadığımı söylemeli miyim yoksa susmalı mıyım?" Steve bir homurtu çıkarttı ve Nyks kıkırdadı.
Az sonra işler biraz daha karıştı. "Burda gelişmiş var." Steve yerden kalktı. "O ne? İyi misin?" Endişelenmişti. "İyiyim-" Devamını duyamadı çünkü karşısına gelen kız onu kırmızı dişlerle fırlamıştı ve ağaçlardan birine çarparken kulaklığı düşürmüştü. Elbette iyiydi. Hızla yerden kalktı. "Nesin sen?" Yerden aldığı kılıcını tehtidkar bir şekilde karşısındaki kıza doğrultmuştu. "Scarlet Witch." Bir cadı diye düşündü bir an. Kılıcı attı. Ona aynı şekilde karşılık verecekti. Beyaz pırıltılı siyah sisleri elinde topladığı an Tony'nin onun için hazırladığı kıyafet yerine kendi tulumu gelmişti. Kız şaşırmış görünüyordu.
"Korktun mu?" Alayla sordu. Kız kırmızı sisleri tekrar eline aldığında cevap verdi. "Neyden?" Nyks hafifçe gülümsedi. Çok kısa sürecekti. Sadece biraz antrenman. Kendisine yollanan kırmızı sisi kenara savuşturdu. Kendi yolladığı sos ile kızı yere devirirken tekrar kalkamaması için elini ona doğru tuttu. Ona doğru yavasyadimlarla ilerlerken kız kurtulmaya çalışıyordu. "Ben de Nyks. Gecenin Tanrıçası, Asgard'ın Prensesi. Memnun oldum." Kumral kız şaşkınlıkla kendisine bakarken elini yumruk yaptı ve onu bayılttı.
"Fazla basitti..." Birkaç saniye düşündü ve onun zihnine girmeye karar verdi. Elini ona doğru uzattı fakat zihnine girmeyi başaramadı. "Lanet olsun!" Oradan ayrılmamaya karar verdi. Kılıcını eline aldı. Sadece bir tane olmadığından emindi bu yüzden etraflarına bir kalkan oluşturdu.
Ve birkaç dakika sonra yaptığı kalkanın sınırlarına bir şey çarpıp düştü. "Bu ne be?!" Saçları beyaz olan ama genç görünen biriydi. "Öteki de sensin..." Mırıldandı Nyks. Karşısındaki çocuk elini ördüğü kalkana doğru uzattı ve elinin yanmasıyla hemen geri çekti. "Ona ne yaptın!?" Sinirle Nyks'e baktı. "Bu seni neden ilgilendiriyor?" Ağzından laf alabilirdi. "Kardeşime ne yaptın!" Bu bir soru değildi. Emirdi. Fakat Nyks onun emir verebileceği biri değildi.
"Bu güçleri nasıl kazandınız?" Cevapları istiyordu. "Kardeşime ne yaptın dedim!" Yerdeki kız hafif kıpırdanmıştı ama ikisi de bunu fark etmedi. "Bana bak çocuk-"
"Çocuk mu?" Nyks ona hafif bir ego ile baktı. "1250 yaşındayım. Yani evet, çocuk. Bana cevapları ver. Kardeşin bu güçleri nasıl kazandı. Sen bu güçleri nasıl kazandın?" Ama karşısındaki ona cevap vermedi çünkü yerdeki kız Nyks'i arkaya fırlatmıştı. Anlık bir dikkat dağınıklığı yüzünden kalkan bozulmuş ve çocuk kızı alıp hızla oradan uzaklaşmıştı.
"Lanet olsun!" Sinirle yerden kalkarken kılıcını aldı. Steve onun olduğu yöne doğru geliyordu. "İyi misin?" Nyks sevgilisine baktı. "Elbette iyiyim. Ama kız elimden kaçtı." Başarısız olmayı kaldırabilen bir tip değildi. En ufak şeyde bile. "Merak etme buluruz."
★★★★
Bir partidelerdi. Tony Stark'ın meşur partileri. Nyks yine lacivert bir elbise giymiş ve Steve ile Thor'un arasında oturuyordu. Birçok kişi sarhoş olmuştu. Thor, Nyks ve Steve'de Thor'un Asgard'dan getirdiği içkiyi içiyorlardı. "Mesela ben hiç sarhoş olmadım." Dedi Nyks bardağındaki içkisini fondipledikten sonra. "Süper Asker serumu verilmeden önce olmuştum ben de." Steve boş bardağı masaya koyarken Thor ona bir bardak daha doldurdu. Nyks gözlerini devirdi.
"Ona var ama bana yok huh?" Thor bunu umursamış gibi durmuyordu ve matarayı kapattı. "Sen benim küçük kardeşimsin." Steve içini çekti. Yine başlıyorlardı.
"Steve'den çok daha büyüğüm ama!"
"Bu hiçbir şeyi değiştirmez."
"Nasıl değiştirmez?! Matematiğin var mı senin?"
Thor tekrar cevap verecekler Steve ayağa kalktı ve tek elini Nyks'e uzattı. "Dans etmek ister misin?" Nyks Thor'a, Thor'da Steve'e ters bir bakış attı. "Tabii." İkisi beraber ortalara yürüdüler. Beraber dans ediyorlardı.
★★★★
Çoğu kişi gitmişti. Ortamda hareketli bir sohbet dönüyordu. Nysk Steve'in kolunun altında oturuyordu. Thor'un çekicini masaya koyuşunu izledi. Hepsi sırayla onu kaldırmayı denerken köşede sırıtıyordu.
"Bu senin parmak izinle çalışıyor olmalı." Kendini tutamayıp güldü. Tony gözlerini kısarak ona baktı. "Ne? Sen kaldırabiliyir musun yoksa?" Şimdi gözler onun üzerindeydi. "Şey... Aslına bakarsan tam olarak sayılmaz ama...." Ellerini uzatıp parmaklarını kıpırdattı. Çekiç havalandı ve onu geri masaya bıraktı. Sonra Steve'in kolunun altından çıkıp ayağa kalktı. Çekici kavradı fakat kaldıramadı. "Sadece güçlerimle oluyor."
Natasha ve Clint ikna olmuş duruyordu. "Sen de denedene Steve." Thor kendinden emin duruyordu. Steve ayağa kalktı ve Nyks Thor'un yanına geçti. İkisi de dikkatle çekice bakıyordu. Çekicin hareket ettiğini görünce aynı anda birbirlerine baktılar. Thor'un yüzündeki gülümseme silinirken Nyks'in gülümsenedi belirginleşti. Fakat ikisi de bir şey demedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nyks ★ Gecenin Tanrıçası
FanfictionThor ve Loki'nin kız kardeşi, Nysk. Güçlü. Babasının bile korktuğu bir güç. Peki, hayat ona ne getirecek? Okumadan bilemeyiz ★★★★ Marvel'ın zaman çizgisine uygun olmayan pek çok yer olacak!!!