★7★

403 28 0
                                    

Tony Stark yerde yatıyordu. "Yaşadığına eminim." Dedi Nyks. Bunu nereden bildiğini bilmiyordu ama biliyordu. Yeşil dev bir anda kükreyince Tony irkilerek gözlerini açtı. "Kimse beni öpmedi değil mi?" Sonra gözleri Nyks'in üzerinde durdu. "Sen de kimsin?" Dedi kaşlarını çatarak. "Küçük kız kardeşim." Thor buruk bir gülümsemeyle Nyks'e baktı. "Kardeşin?!" Steve şaşkındı. "Siz tanışıyor musunuz?" Tony, Nyks ve Steve'e baktı. "Evet." Dediler ikisi de aynı anda. "Nereden?" Thor kaşlarını çatmıştı. "Burada yatıp bütün gün dramınızı izleyebilirim ama ben çok açım. Döner yiyelim mi? Ne bilmiyorum ama lezzetli olmalı." Tony hala yerdeydi. "Öyle." Yine aynı anda konuştu Nyks ve Steve. Şimdi hepsi onlara baktı.

"Bunu sizinle sonra konuşucam. Şimdi Loki'yi alalım." Thor, Nyks ve Steve'e bir kez daha baktı. Ardından beraber kuleye çıktılar. Loki yerde baygındı. "Son bıraktığımda böyle değildi." Nyks buna üzüldüğünü söyleyemezdi. "Hulk yaptı!" Yeşil dev bağırdı. "Seni sevdim." Dedi Nyks Hulk'a. "Nyks?" Yerden doğrulan Loki kız kardeşine baktı. Steve bu ismi duyunca silkelendi.

"Hiç değişmemişsin..." Loki kardeşine bakıp mırıldandı. Nyks ona fazlasıyla kızgındı. Her ne kadar bunun fazla uzun sürmeyeceğini bilse bile.

"Ama sen değişmişsin Loki! Ya ben size güveniyorum, iyi olacağınızı düşünerek kaçıyorum, senin yaptığına bak!" Loki bir şey demeden önce Thor araya girdi. "Sensiz nasıl iyi olmamızı bekliyorsun?" Diye sordu Nyks'e. "Ne yani? Sizi ve bütün Asgard'ı patlatmamı mı tercih ederdin!?" Buna biraz sinirlenmişti. "Bir dakika bir dakika, patlatma derken?" Tony Nyks'e baktı. "Sonra anlatırım." Diye geçiştirdi Nyks onu. Fakat Steve'in bakışları da gözünden kaçmamıştı. Korktuğu da buydu. Ona yalan söylemişti.

Loki ağzı bağlı bir şekilde Thor'un önünde duruyordu. "Şahsen Asgard'ın pek adaletli olduğuna inanmıyorum ama burada kalsa kaçabileceğine eminim." Loki kardeşine kaşlarını çatarak baktı. "Hiç öyle bakma! Seninle sonra konuşacağım." Loki bir şeyler dedi ama ağzındaki şey yüzünden anlaşılmadı. Thor Loki'yi tuttu. "Sen gelecek misin?" Diye sordu Nyks'e. "Belki sonra. Hızlı gel ama." Thor gülümsedi ve başıyla onayladı. Ardından bir ışık hüzmesi ile beraber yok oldular. Şimdi hepsi Nyks'e bakıyordu. "Şimdi, sen Thor ve Loki'nin kardeşisin?" Clint gözlerini kısarak sordu. Nyks başıyla onayladı.

"Ve siz tanışıyorsunuz?" Bu sefer Tony konuşmuştu. Steve ve Nyks'i gösterdi. Şüphesiz hepsi bunu merak ediyordu. "Evet tanışıyoruz." Steve doğruladı. "Ne zaman tanıştınız ki?" Nyks kendini sorguda gibi hissetti. "Yaklaşık 70 yıl. Ben Dünya'ya geldikten biraz sonra." Bu sefer Steve de ona bakıyordu. "Bana söylemediğine cidden inanamıyorum." Dedi Nyks'e. "Ne diyecektim ki? 'Şey, aslında ben Asgard Prensesi olan bir Tanrıçayım.' mı?" O an ikisi de diğerlerini unutmuştu.

"Denemedim bile! Tanrıça olduğunu, güçlerin olduğunu ve bir prenses olduğunu söylemeyi denemedin bile!" Bu cidden Nyks'i sinirlendirdi. Güçlerini kontrol altında tutmaya çalışıyordu.

"BENİM İÇİN ZOR DEĞİL MİYDİ SANIYORSUN STEVE?! HAYAL EDEMEYECEĞİN KADAR ZORDU! BU BİR LANET! SANA BUNU SÖYLESEYDİM GİDERDİN! SENİ DE KAYBETMEKTEN KORKTUM! BUNU ANLAMAK BU KADAR MI ZOR?" İkisi de sinirliydi. İkisi de inatçıydı. "EVET, ANLAMAK BU KADAR ZOR! ÇÜNKÜ SENİ SEVDİM VE SEVDİĞİN BİRİNİN YALAN SÖYLEMESİ ACITIYOR!" Nyks yumruklarını sıktı.

"BEN NE HİSSETTİM SANIYORSUN?! GERÇEKLERİ SÖYLEYEMEMEK, ÖZELLİKLE DE SANA! AMA YAPABİLECEĞİM BİR ŞEY YOKTU! ÇARESİZDİM! ÖLDÜĞÜNÜ DÜŞÜNÜYORDUM. CANIM YANDI! ÇÜNKÜ UNUTAMAYACAĞIMI BİLİYORDUM. VE YÜZLERCE YIL DAHA UNUTAMAYACAKTIM! SÜRELİ AKLIMA GELİP DURDUN. BİR CEZA GİBİ. 70 YIL ZİHNİMDE DURDUN VE ACI ÇEKMEMİ SAĞLADIN!" Etraf karanlığa gömülmüştü. "Bu ne be!" Tony'nin sesi ile gözlerini kırpıştırdı. Ne yaptığını fark ettiğinde içini çekti.

Karanlık yok olmuştu. Fakat Nyks'de ortalarda görünmüyordu. "Ciddi sorunlarınız olduğuna inanıyorum." Tony ciddi bir sesle söyledi. "Döner?" Steve buna göz devirdi. Bir ışık hüznesi daha oldu ve Thor göründü. "Hey, Nyks nerede?" Dedi kaşlarını çatarak. "Yok oldu. Evindedir." Steve umursamazca cevap versede umursuyordu. "Evi? Sen evini biliyor musun?" Thor bazı şeyleri bilmek istiyordu. "Taşınmadıysa evet."

"Burası." Steve motoru durdurdu. "Teşekkürler." Dedi Thor inerken. Tam giderken durdu. "Bi ara seninle de konuşalım." Yoluna devam etti. Steve başı ile onayladı ve motoruyla beraber uzaklaştı. Thor kapıya ulaştığında aralık olduğunu gördü. Kaşlarını çattı ve içeri girdi. "Nyks?" Ses gelmedi. "Prenses, benim, Thor." Thor kapıyı kapatıp evin içinde ilerlemeye başladı. Aşağıda değildi. Yukarı kata çıktı. Yatak odası olduğunu düşündüğü yerin kapısı aralıktı. Yavaşça içeri girdi. Küçük küçük hıçkırıklar duyuluyordu. Duvarın önünde bir karartı vardı. Thor bunun Nyks olduğunu biliyordu. Kılıç, kılıfıyla beraber fırlatılmıştı.

"Nyks..." Thor kız kardeşine karşı her zaman daha yumuşaktı. Nyks cevap veremeyecek kadar çok hıçkırıyordu. Bir yandan da her ne kadar görünmese de eli ile ağızını kapatmıştı. Thor elini karartıya doğru uzattı. "Hey... Sorun ne ufaklık? Bana anlatabilirsin." Oldukça sakin bir sese sahipti abisi. Nyks bir anda ona sarıldı. Kafasını gömdü. Thor'da kollarını hala bir karartı gibi duran küçük kız kardeşine doladı. Onu çok özlemişti. "Sakin ol prenses. Her şey geçti." Karanlık dağılmaya başlamıştı. Nyks'i en iyi sakinleştirecek şeylerden biri abisine sarılmaktı. O an Loki'nin de orada olmasını çok istedi. "Hiçbir şey geçmedi. O benden nefret ediyor ve varlığım ile herkesi tehlikeye atıyorum." Thor kardeşinin saçlarını okşuyordu.

"Artık bizimlesin. Sana bir şey olmasına izin vermeyeceğim. Tekrar gitmeyeceksin. Bu sefer izin vermeyeceğim." Nyks kafasını kaldırıp abisine baktı. "Bu mümkün değil. Bunu biliyorsun. Gecenin kaderi her zaman yalnız olmaktır." Bacaklarını uzattı. "Yanılıyorsun kardeşim. Gece asla yalnız olmadı. Yıldızlar daima onunlaydı." Thor ayağa kalktı. Tek elini de kardeşine uzattı. "Sen de yalnız değilsin. Biz varız. Abilerin."

Nyks ★ Gecenin TanrıçasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin