Thor zor da olsa Nyks'i Asgard'a gelmeye ikna etmişti. "Gözlerini kapatmana gerek yoktu." Geldiklerini anladığında gözlerini açtı Nyks. Burayı görmeyeli uzun zaman olmuştu. "Loki nerede demiştin?" Loki ile konuşmak istiyordu. Onu fazlasıyla özlemişti. Thor bunu anlayışla karşıladı. Nyks'e Loki'nin yanına kadar eşlik etti. Kapı açıldığı an Loki o yöne baktı. Küçük kız kardeşini görünce yüzü güldü. Thor içeri girmedi. İkisini yanlız bırakmak istedi.
"Bana kızgınsın sanıyordum?" Loki alaylı bir tavırla söyledi. "Sana hayal edemeyeceğin kadar kızgınım. Ama seni özledim." Loki'nin önüne kadar yavaş adımlarla yürüdü. Aralarındaki bariyere gelince durdu. "Kıyafetin güzelmiş. Nereden buldun?" Normal bir şekilde konuşmaları oldukça garipti. "Hiçbir fikrim yok. Gözlerimi açtığımda üzerimdeydi. Yakışmış mı?" Loki küçük bir kahkaha attı. "Sen giyersin de yakışmaz mı?" Garip bir sessizlik...
"Seni özledim." Dedi Loki hüzünlü bir sesle. "Nereye gittiğimi biliyordun." Nyks Loki'nin ne kadar zeki olduğunun farkındaydı. "Geri dönersen babamın ne yapacağını da biliyordum. Buna izin veremezdim." Nyks yere oturup bağdaş kurdu. "Yine aynısı olmayacağı ne malum?" Kılıcını elinde döndürmeye başladı. Bu onu rahatlatıyordu. "Bu sefer izin vermem." Nyks gibi Loki de oturdu. "Son çare olarak mı?" Kılıcı yere bıraktı. "Işıkları açabilmek için her zaman karanlık çökmesini bekleriz." Kaşlarını kaldırdı Nyks. "Güzel lafmış. Yazayım bı kenara. Kimin?" Loki sırıttı. "Benim."
Nyks elini bariyere daydı. "Sana sarılmak istiyorum Lok-Lok." Gözleri doldu. "Yapabilirsin." Nyks kaşlarını çattı. "Ne-" o daha cümlesini bitirmeden bedenine dolanan iki kol ile neye uğradığına şaşırdı. "Sana inanamıyorum Loki!" Yinede geri çekilmedi. "Sadece sarıl prenses." Kollarını abisine sardı. Birbirlerini çok özlemişlerdi. Loki kardeşini bir daha bırakmak istemiyordu. "Çok hilebazsın..." Loki kardeşini hala bırakmamıştı. Bu yüzden Nyks'in sesi boğuk çıkıyordu. "Merak etme prenses. Geri gireceğim. Sana sarılmadan yapamazdım." Nyks bu kadar sevildiğini hissettiğinde ne yapacağını bilemedi. Sadece sarılmaya devam etti.
Bir anda Nyks Loki'yi ittirdi. Loki ilk başta anlayamasa da hemen ardından kapı açıldı. "Kardeş saatine katılayım dedim." Thor içeri girdi. Nyks onun hala Loki'ye kızgın olduğunu biliyordu. Çekicini de yanında getirmişti. "Ah Thor..." Loki göz devirdi. "Sizin aranız ne ara böyle oldu?" Diye sordu Nyks ikisine bakarak. "Esas sen ne ara Steve Rogers ile tanıştın?" Thor kaşlarını kaldırdı? "Ne? Benim niye bundan haberim yok? Nyks?" Loki de oradan atıldı. "Açıkçası ben merak ediyorum. Birbirinizi tanıyorsunuz. Senin evini biliyor ki adam bunu buza girmeden önce bildiğini söyledi." Şu an ikisi de Nyks'e bakıyordu.
"Steve benim sevgilimdi." Dedi Nyks normal bir sesle. "Sevgili? Bir insan ve sen mi? Sana inanmıyorum Nyks!" Loki'ye göz devirdi. "Bir gün gizemli bir şekilde kayboldu ve ben onun öldüğünü düşünüyordum. Orada görünce de şaşırdım. Hepsi bu." Kısaca özet geçmişti. Thor gittikten sonra ettikleri kavgayı atlamıştı. "Yani- yani senin bir sevgilin var?" Loki tıkanmış gibi duruyordu. Nyks buna sonra gülmeyi düşündü. "Şu an kesin olarak yok. Ona çok yalan söyledim. Yalandan nefret eder..." Yüzünde buruk bir gülümseme belirdi. "Nyks sen bir Tanrıçasın kardeşim. Bir insanı kolaylıkla kendine aşık edebilirsin."
"Bunu bir daha söylersen aradaki bariyeri yok edip kafanı kılıcıma geçiririm Loki!" Loki yediği tehdit ve ciddiyeti ile bir adım geri gitti. "Önemli olan, birinin seni zorla sevmesi değil. Hür iradesiyle sevmesidir. Hiçbir baskı olmadan. Koşulsuz şartsız. Gerçek sevgi budur." Biriniz onu sırf o istiyor diye sevmesine dayanamazdı. Bu adiceydi. "Söylemek ne kadar zor olsada- bu çocuk seni daha önce sevmiş. Yani bir ihtimal var." Nyks tam bu noktada bundan emin değildi.
"Ne yapacağımı hiç bilmiyorum. Burda kalmayacağım kesin." Ona burada kalması için teklifte bulanmak üzere ağızını açmış Thor'a itafen. "Babamın- yüzünü görmek bile istemiyorum." Loki kollarını birbirine bağladı. "Şahsen ben de senin onunla görüşmeni istemiyorum." Thor itiraz etmedi çünkü o da bunu istemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nyks ★ Gecenin Tanrıçası
FanfictionThor ve Loki'nin kız kardeşi, Nysk. Güçlü. Babasının bile korktuğu bir güç. Peki, hayat ona ne getirecek? Okumadan bilemeyiz ★★★★ Marvel'ın zaman çizgisine uygun olmayan pek çok yer olacak!!!