Kalemi elinde çevirirken saatlerdir ilk kez başını kaldırıp ailesine baktı. Babasının yüzünde her zamanki sahte gülümsemesi vardı. Kızının evliliğinden mutlu gibi görünüyordu fakat genç kadın gerçeğin bu olmadığını biliyordu. Mutluydu çünkü evlilik bağıyla yer altı dünyasının en güçlü ailesiyle ortak olacaktı. Mutluydu çünkü leke olarak gördüğü kızından kurtuluyordu.
Annesinin gülümsemesi kederliydi. Yine kızını koruyamadığı için gözleri sürekli doluyordu. Korumayı denemiş miydi ki? Hayır, hiç denememişti. Kızına kalkan eli de durdurmaya çalışmamıştı, evliliği de.
İki kız kardeşinin gözleri bariz bir öfkeyle parlıyordu. Ablalarını çok seviyorlardı ve evliliğe zorlanması midelerini bulandırıyordu. Gözleri sürekli ablalarının yüzündeydi. Tek bakış, tek işaret yeterdi kaçmayı denemeleri için.
Kalemi yeniden çevirdiğinde bu kez yanındaki adama baktı. İmzayı atarsa kocası olacaktı. İnsanlar ona canavar diyorlardı. On üç yaşında ilk cinayetini işlemişti fakat elbette son değildi. Babasının karanlık dünyasının varisi olarak ellerinde çok fazla kan vardı. Şimdi de bu evlilik sayesinde gücünü artıracaktı. En güçlü olmayı o kadar çok istemişti ki, leke adlandırılan biriyle evlenmeye razı olmuştu.
Müstakbel kocasının gerildiğini hissedince kalemi çevirmeyi bıraktı. İmzayı atmazsa evlilikten kurtulurdu. Sonra ne olacaktı? Babası gözünü bile kırpmadan iki ay önce on sekiz yaşına basmış kardeşini onun yerine satardı. Yaşanan şey tam olarak buydu. Babası tarafından yanındaki adama satılmıştı. Karşılığında para almamış olması önemli değildi.
Bedenini saran uyuşukluk hissiyle isminin bulunduğu yere imza attı. Bitmişti işte. Hayatı boyunca yüzünü sadece iki kez gördüğü adamla evlenmişti. Yirmi iki yıldır babasının insafına bırakılmış olarak yaşadığı hayat yanındaki canavarın insafına bırakılmıştı.
Düşüncelerinizi yorum olarak bırakmayı unutmayın. Emeğe saygı duyup değerlendiren herkese sevgilerle...♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Canavar [+18]
General FictionBedenini saran uyuşukluk hissiyle isminin bulunduğu yere imza attı. Bitmişti işte. Hayatı boyunca yüzünü sadece iki kez gördüğü adamla evlenmişti. Yirmi iki yıldır babasının insafına bırakılmış olarak yaşadığı hayat yanındaki canavarın insafına bıra...