Kocam

1.6K 150 36
                                    

Timur Yıldıran

"Efendim, iki tır da yola çıktı. Önlerinde ve arkalarında olmakla dört araba peşlerinde. Silahlar alıcıya sorunsuz teslim edilecek."

Başımı sallayarak dediklerini onayladığım sırada tabletten GPS sistemine girdim. Son zamanlarda yaptığımız her sevkiyat sabote ediliyordu. Silahlar alıcıya teslim edilene kadar GPS sistemiyle arabaları takip edecektim. Şoför koltuğuna geçtiğim anda çalan telefonumu cebimden çıkardım. Ters bir durumda hızlıca yola çıkabilmek için gece boyunca burada beklemeyi düşünüyordum fakat arayan kişi sıkıntılı bir nefesi ciğerlerime doldurmama neden oldu.

"Ne var, Cemil?"

"Efendim, rahatsız ettiğim için özür dilerim. Her şeyi haber vermemi istemiştiniz. Gonca hanım dışarı çıktı."

"Nereye gittiğini söyledi mi?"

"Şoföre Eşref Altına ait kulübün adresini vermiş. Ben de emrettiğiniz gibi uzaktan takip ediyorum."

"Tamam. Kulüpte de fark edilmeden takip et. Sadece Gonca değil, kimse seni fark etmesin, Cemil."

"Emredersiniz."

Aramayı sonlandırıp bakışlarımı tablete çevirdiğimde kaşlarım çatıktı. Gonca bana evden ayrılacağıyla ilgili hiçbir şey söylememişti. Evliliğimizin ilk günlerinde ona yaşamının nasıl olacağını anlatmıştım. Nereye isterse gidebilirdi fakat hem önce bana söylemeliydi hem de yanında koruma olmalıydı. Onu güvende tutmamın tek yolu buydu. Bunca haftadır evden çıkmamış olsa da dediklerimin aksini yapacağına ihtimal vermemiştim. Konuşma sırasında her dediğime kafa sallamış, itiraz etmemişti. O zaman neden haber vermemişti? Ayrıca kulübe gitmek nereden çıkmıştı? Birbirimizi pek tanımıyor olsak da Gonca bu tarz eğlencelerden hoşlanıyormuş gibi gelmemişti hiç.

Zihnimde birbirimizi pek tanımadığımızın altını çizdikten sonra dikkatimi yeniden tablete yönlendirdim. İki sikik dakika. Goncayı sadece iki sikik dakika boyunca zihnimden uzak tutmayı başardım. Küfür ederek tableti yan koltuğa fırlatıp gaza bastım. Bu kadın beni delirtecekti. Öyle ya da böyle delirtecekti.

🥀

Eşref Altın gece hayatına dahil olmaktan hoşlanmasa da diğer herkes gibi iş yapabileceği insanların eğlenmek için geleceği yere ihtiyacı olduğundan bu kulübü açmıştı. Elbette dillere destan bir mekan değildi fakat burası sayesinde bir çok iş adamıyla, yeraltı dünyasında sözünü geçiren insanlarla tanıştığını, ortaklık kurduğunu biliyordum. Ortada evlilik konusu yokken ben de gelmiştim ve o zamanki düşüncemle şu andaki düşüncem aynıydı. Etrafta dolaşan kadınların yaşı küçüktü. Kadın bile değillerdi, bazılarının on sekizine yeni girdiğine emindim. Bekarlığa veda partisinin burada yapılmasına izin vermememin nedeni buydu.

Eşref Altın da dahil olmakla tüm düşüncelerimi zihnimden uzaklaştırarak bakışlarımı mekanda dolaştırdım. Goncanın burada olması gerekiyordu. Göremiyordum. Ne dans edenlerin arasındaydı ne barmen masasında ne de localarda. Cemili aramak için telefonumu çıkaracağım sırada arka tarafta olduğunu gördüm. Bir kapının önünde dikkat çekmemesini söylememişim gibi yüzünden, duruşundan koruma olduğu anlaşılacak şekilde duruyordu. Gözlerimi devirip yanına ilerledim. Beni gördüğü anda duruşunu dikleştirdi.

"Karım nerede?"

"Barın arka tarafında kuzeniyle konuşuyor."

"Kuzeni?"

"Cezmi Altın."

Geçmiş...

Ne etrafında dans eden kadınlar ne durmadan konuşan ve kahkaha atan insanlar ne de hemen yanında ona cilve yapan kadın umurundaydı. Timur böyle ortamlardan hoşlanmazdı. Ergenliğinde bile parti insanı olmamıştı. Kendisinin bekarlığa veda partisi olmasa buraya da gelmezdi. Evlenen kişi olduğu için bu kez kurtulma şansı olmamıştı.

Canavar [+18]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin