Már több mint 1 hónap eltelt ,már ki adtuk a clipunket nagyon jó lett és felkerult a top lista élére ,én jobban szeretem milánt mint valaha ,de most be indult a koncertezés ezért nagyon sokat nincs itthon én és lizzi pedig nagyon sok időt töltünk együtt mivel komoly lett a kapcsolatuk bruno-val aminak nagyon örülök .szóval ha vege a nyarnak tobb mint valoszinű hogy brunó eljegyzi .
Ma reggel nagyon furcsán keltem fájt a gyomrom és nagyon hányingerem lett ,ahogy csak tudtam ki pattantam az ágyból majd be a wcbe és kihánytam magam már egy hete így vagyok holnapra van idő pontom az orvoshoz , elkezdtem válogatni és ha rá nézek rántotára ki jön a belem.
-jól vagy ?.térdelt le mellém és megfogta a hajam hogy ne legyen tiszta hányás miló nem tudja hogy már egy hete így vagyok így aztán most látot így először.
-igen...jól vagyok .probaltam fel allni ő pedig segített .-el ronthatam a gyomrom .mostam meg az arcom.
-pihenj ma ,de nekem most mennem kell vigyaz magadra .puszilt meg .
Le mentem reggelizni csak lizzi tud a rosszul létjeimről .a fiuk már elmentek elkezdtem enni egy pirítóst .
-jól vagy?.fürkészet .
-ma is hányásal kezdtem a napot ,és miló is ott volt ,melessleg ma kelett volna megjönnie .(irói szerk:így szokott lennie nem?😅) .mondtam mire lizzinek ki kerekedett a szeme ledobta a kanalat majd fel szaladt a szobájába .aztán vissza.
-tessék.nyújtott oda nekem egy.....terheségi tesztet ?.
-most ez komoly? .néztem rá.
-igen gyerunk .mondta izgatotan.és tolt be a wc-be .
Megcsináltam úgy ahogy szokták majd leraktuk a mosdókagyló meletti részre mi pedig föléje álltunk és egy mukanás nélkül bámultuk kirajzolódott egy csík aztán...aztán a második is nekem azon nyomba köny szökött a szemembe majd lizzie a nyakamba ugrott sikítvaaaaa.- mi a ?.........ezt nem hiszem el .potyogtak az örömkönyeim még ugráltunk vagy 10 perce aztán az arcomra fagyot a mosoly .
-jól vagy ? ,siena !?.
Mit fog szólni milán ,akarni fogja ,mi lesz az egyetemel ?.
-mit fog szolni miló?.kerdeztem kétségbe esve mire lizzie-nek is az arcára fagyott a mosoly fogalmam sincs miért de ő tudhat .-és ha nem akarja ?,és elhagy?,vagy ha már engem se akar?,ha nem szeret ?.kérdeztem kétségbe esve .
-hé nyugodj meg ,ne streszeld magad csak rossz lesz a babának ,menjunk el egyorvoshoz .mondta majd fulehez emelte a telefont .fel ora mulva az orvosi agyon fekudtem és a kis képernyőn néztem a babát
,és az apja ? Azt sem tudom hogy fog rá reagálni .-már egy hónapos szóval nem lehet el vetetni mert már elég nagy ,nem érheti magát stresz ,ne emeljen nehezet két hónap múlva pedig megtudjuk a nemét .mondta a doktor úr 1 hónapos lizzivel csak egymásra néztunk ez a baba egy túlélő hisszen anyiszor berúgtam már ,hányszor hemperegtunk egyutt a foldon brunoval mert oszevereketunk a taviranyiton .és él ez a baba egy csoda és azon a napon lett az enyém .
Haza mentunk egesz nap streszeltunk meg enni sem ettem .aztán az óra 4 órát ütott pár perc múlva leparkolt a háznál az autó lizzi meg szorította a kezem ,majd ki ment a szobámból én az ágyon ültem török ülésbe .egy ajtó csukódás majd petiék hangja miló megkérdezi hol vagyok aztán a léptei és felbukan az ajtóban .
-szia .mondta és leült velem szembe .
-szia .mondtam erőtlen hangon nem tudom miért de egy rosz érzés kerítet hatalmába .
-minden rendben ?.furkészet szemivel .és megfogta a kezem .
-attól függ.nevetem el magam keserűen .milán kíváncsian fürkészet én pedig miközben a szemeibe néztem hirtelen ki mondtam .-terhes vagyok !.mondtam mire valami boldogság féleség suhant át az arcán de aztán leütte a fejét és, és nem szólt semmit .-milán!.néztem rá könybe lábat szemmel.-milán ,szólalj már meg !.kértem könyörgő a sírás határán álva .elhúzta a kezét .
-nekem ez nem megy !.nézet rám könybe lábadt szemmel majd felált meg fordult és az ajtó felé vettte az irányt én is fel pattantam .
-nem!, NEM! .kaptam el a karját .-NEM HAGYHATSZ EL!.kiabáltam majd legördült egy könycsep.-nem teheted ezt velem .néztem rá.
-sajnálom .mondta majd meg fordult .
-nem teheted ezt velünk . Motyogtam és fogtam meg a hasam ahol egy kis ártatlan lélek fejlődik .megállt a keze a kalincsnál majd kinyita az ajtót és....és elment .
-NEM !.hajtogatam miközben mentem utána a lépcsőn .-NE CSINÁLD !.ertunk le a nappaliba ahol mindenki ott volt .
-milán?,siena?.nezet rank lizzi .
-HA MOST KI LÉPSZ AZON AZ AJTÓN ,ENGEM ELFELJTHETSZ AHOGY A GYEREKEDET IS !!.kiabáltam utána ő meg intett petinek aki gyorsan követte aztán itt hagyott .mikor kiléptek az ajtón én meg fogtam a vázát és a becsukódó ajtó után dobtam .-MENJ A POKOLBA !!!.mondtam majd ösze rogytam és ki tört belőlem a zokogás .
Lizzie és bruno fel segítetek laci döbbenten ült de senki sem szólalt meg manu mellém ült és átkarolt csak az én zokogásom halatszott semmi más .
Itt hagyott....
YOU ARE READING
váratlan csoda
General FictionBEFEJEZETT siena firenze egy 18 éves lány olaszországból meglátogasa pető brúnót aki az unaktesója magyarországon .