véletlen éjszaka

75 1 0
                                    

Nyomul a fejem ,lassan kinyitam a szemem ,valaki átfogod hirtelen felültem mire a melettem ülő is fel ébredt .

-mi......mi....ugye?......néztem a melettem lévő milánra uram isten mit tetem ?!.

-siena !.szólt utánam mert én gyorsan öszeszedve magam a fürdőbe léptem és bezártam az ajtót .-megbántad ?.halottam milán hangját az ajtó mögül ,lehet örülnöm kelenne de ittasok voltunk és nem tudtom ez megrémisztett ezért enyire nem akartam kilépni a konfortzónámból .-beszéljük meg .kérte .

-egy perc .mondtam  majd rendbe szedtem magam miló az ágyon ült .

-sajnálom én nagyon piás voltam és mikor láttam ahogy táncolsz végig néztelek aztán egy srác rád akart startolni én pedig....kereste a szavakat miközben alig nézet a szemeimben ,nagyon aranyos srác annak elennére hogy 6 év van köztünk és  egy napja ismerjük egymást én mellé ültem mire rám nézet és átfogdta a derekam egyik kezével a másikal pedig a kezem fogta meg .

-tudom hogy csak egy napja ismerjük egymást de tetszel és.......lehet túl hamar volt minden mert nekem te vagy az első de hát ez van. Fejeztem be mire rám nézett  majd megcsókolt ,aztán én  rá hajtotam a fejem 

-megpróbáljuk? .

-meg lehet .néztem rá .-de inkább ne mondjuk el senkinek hisszen nem is ismerjük egymást .nevetem fel .

-ja ,és én megszeretnélek ismerni.

-annak örülök ,na megyek átöltözöm .áltam fel .

Kivettem a szekrényból egy fekete melegítő nadrágot egy fekete pólóval és közben éreztem miló egétő tekintetét .be mentem a fürdőbe és atöltöztem .mire kimentem miló is másban volt aztán először ő ment le majd pár perc múlva utána mentem .

-jó reggelt .mentem le de csak lizzie volt ott és peti na meg persze miló .mind a háromnak a feje az asztalon volt és egy morgással köszöntek vissza le raktam mind hármójuk feje mellé egy pohár tiszta vizet és egy fájdalom csilapítót hálásan néztek rám ,aztán én is be vettem .-olyanok vagytok mint a zombik .nevettem .

-te is sokat ittál és te jól vagy ?.kerdezte lizzie gyanusan méregetve engem .

-volt ami felébresztet .mondtam majd a szemem sarkából a nevetést visszatartó milóra néztem . -de azért fáj a fejem .kortyoltam bele a kávémba .

-az olasz lány bírja  a vodkát .röhögöt peti .

-fogd be .dobott hozzá egy párnát az éppen akkor érkező laci .-hogy tudsz ilyen hangosan nevetni ?.nevetet ő is aztán a kezébe nyomtam neki is a vizet meg a tabletát .

-bruno?.kerdezte laci .

-alszik .vaszolta lizzi .

-megyek felébresztem .fogtam meg a poharat es a tabletat .majd be mentem a szobába az éjjeli szekrényre raktam a cucokat majd egyszerűen rá ugrotam .

-siena!!!!!.dobott le magáról így a földön landoltam .

-neked is jóreggelt .fújtam ki a szemembőla a hajam .-ved be .mutatam az ejjeli szekrenyre .

-kosz .nevetet mire én be mutatam neki .
Aztán kimentem .

De a folyosón bele botlottam lizzibe .

-te ugye tegnap milóval léptél le ?.kérdezte izgatotan.

-igen .mondtam szűkszavúan .

-és ?.kerdezett

-és?.kerdeztem vissza .

-ne már ,ne keljen mindent harapó fogóval ki húzni belőled ,mitörtént ?.fagatott .

-semmi .próbáltam vissza tartani a mosolyom .

-most komolyan? ,egy helyes srácal lépsz le és nincs semmi ?.

-semmi ,ez csak egy véletlen éjszaka.....

váratlan csoda Où les histoires vivent. Découvrez maintenant