szerettem

56 3 0
                                    

2 hette járunk milóval  azaz 2 hette köztük vagyok nagyon jól kijövünk olyanok vagyunk mint egy család .eddig jól titokban tartotuk a kapcsolatunk de épp az egyik nap amikor az öszesen ott voltunk  mert ki találtuk hogy írunk egy zenét .

Épp a mosdóból jöttem ki amikor valaki magához húzot.

-miló !,meglátnak .toltam volna el.

-nem érdekel .jött közeleb én pedig nem ellenkeztem pedig kelett volna mert amikor megcsókolt akkor azonban    egy puffanás .

-mi A?.mondta lizzi mire én azonnyomban ott termetem és a kezem a szájára tapasztotam .

-létszi ne mond el senkinek.mondtam mire bólintott igy le vettem  kezem a szájáról.

-de szóról szóra mindent tudni akarok .tette fel a mutató úját .mire én heves bólogatásba kezdtem .

-miló!!!!.kiabáltak fel a fiuk .

-jobb lesz ha megyek .nézet rám én pedig bólintotam majd adott egy gyors csókot aztán le ment a fiukhoz ,én pedig szembe találtam magam lizzi vigyorgó fejével .

-befelé!.mutatot a szobámra .én pedig szépen szó fogadóan, be mentunk .-halgatlak .mondta amikor leultunk igy hat bele kezdtem el mondtam minden a bulis éjszakánál kaptam egy nyaklevest de aztán átölelt  .

mi mi csak megpróbáltuk de......néztem a telóm hátér képére ahol mi ketten voltunk fel nyitni ugy sem tudjak szoval -azt hiszem kezd komolyá válni .mondtam .

-szeretted ?.kérdezte mosolyogva .

-igen .....azt hiszem .gondolkoztam el mosolyogva .

-menjunk le akkor .fogta meg a kezem es huzot kifelé . Lementunk a nappaliba én pedig leultem peti és laci közé lizzi pedig bruno és manu közé .

Majd a semmiből milán elkezdet dobolni ,manu hozzá a bassus gitáral ami a kezébe volt. Majd miló el is kezdett énekelni .

Miló: "Az életünk dallama, mi vagyunk a hangjai."

Aztán már csak jött magától és mindenki hozzá tett egy darabot .

Siena: "Barátságunk zene, mely sosem hagy cserben."

Peti: "A zenében találjuk meg egymást és önmagunkat."

Lizzi: "Szíveink ritmusában érezzük a köteléket."

Laci: "A hangszer hangja összeköti lelkünket."

Bruno: "Együtt alkotunk egy új, csodás szimfóniát."

Manu: "Életünk zenéje sosem szűnik meg szólni, míg együtt vagyunk."

Mikor manu is befejezte a fiuk felpattantak és egymásnak esve hülyültek és örültek .

-királyaaaaaaaaaaakkkkkkk vagyunnnkkkkkk !!!!!!!!!.kiáltoták egyszerre .

Én és lizzi is felpatantunk és egy kis kort alkotva ugráltunk .

Na és akkor azon az estén kitaláljátok mit csináltunk ittunk még szép hogy leituk magunkat....

-felelsz vagy mersz ?.kerdezte manu lacitől .

-felelek .valaszolta .

-mikor volt utoljára csajod ?,en ma nem emlekszem .mondta mire felröhötünk .

-2ével ezelőtt .válaszolta .

-miert?.kerdezte lizzi  .

-hé már nem én jövök.tette fel vedekezoen a kezet   .aztan megporgete az uveget ami milánál áltt meg .

-felelsz vagy mersz tesó?.nezet rá.

-felelek .mondta .

-mi van közted és siena közt ,es nem er hazudni .mondta mire csak egymásra nézve kimondtuk hogy. ..

-levegő.mondtuk mire felröhögtek .

-ezt nem hiszem .mondta mosolyogva peti és megcsóválta a fejét.

-miert nem ?.neztem ra kivancsian mire ő vegig nezett rajtunk.aztán felröhögöt.

-mert egy centi sincs köztetek .röhögött össze manuval .mire én milóra néztem aki pedig rám és csak néztunk egymás szemeibe ,majd egyszerre nyúltunk egymás kezé-ért aztán rá kulcsoltuk .

-tudtam !!.kiáltott fel laci és fel ugrott a kanapéra és örömtáncot járt aztán meg hátra esett .mi pedig fuladoztunk a nevetésbe .

váratlan csoda Donde viven las historias. Descúbrelo ahora