meg jó hogy van egy kisebb lakasom magyarorszagon es hogy jo fizetesem van.
Melek a félutat végig aludta én pedig felkészültem lélekben arra hogy újra látom ,és hogy szembesítem a kislányukal ,hisszen az első utunk a korházba vezetett ahol mindenki ott van , előb utób úgy is rájönnének addig nem megyek vissza míg laci fel nem épül .fontoss nekem .
-anya!.szólítot .
-igen kicsim?.néztem rá .
-éhes vagyok .mondta .
-be ugrunk a mekibe .mondtam neki majd manuékra néztem .-veszek neki ennit ,ti menjetek nyugodtan majd mi taxival megyünk .
-biztos?.kerdezte manu mire bólintotam .
-jó de vigyázatok magatokra .mondta és be ültek az autóba ,én pedig hívtam egy taxit azt mondták 10 15 perc és itt lesz .
-mi lesz ha nem szeret?.nézet rám azokal a gyönyörű szemekel amiből félelem áradt .én legugoltam hozzá és megfogtam a kezét .
-téged nem lehet nem szeretni .mondtam neki mire elmosolyodot .-figyelj apukád jó ember ,csak nem volt felkészülve rád ,és ezért nem haragudhatsz rá ,ha meg nem szeret az az ő baja én itt vagyok neked és soha ,de soha .pockoltem meg az orat .-nem foglak elhagyni .mondtam mire a nyakamba ugrott .
-nagyon szeretlek anya.
-én is téged .pusziltam meg az arcát .
Megjött a taxi beültünk oda adtam neki a telóm amin barbisat játszot majd kiszáltunk mondtam a taxisnak hogy varjon meg ,vettunk egy gyerek menut, magamnak pedig csak egy hambit .majd elindultunk a korházba .kiszáltunk megfogtam a kezét ,ki vettuk a bőröndöket .vettem egy mely levegot a bejáratnál ,majd a lányomra néztem aki egy mosolyt küldött felém ,már is megjött a bátorságom így benyittam az ajtót.
Végig sétáltunk a folyosón majd beszáltunk a liftbe .az fel vitt minket az elso emeletre .a lift ajtaja kitárult egy jelzést követően mire minden szempár ránk szegeződöt egy pilanatra aztan mindenki csinalta tovabb a dolgat csak a folyosón végén lévő csap nézet tátott szájal .kimentunk a liftből és elindultunk feléjük senki sem szólt egy szót sem majd bruno.
-siena?.kerdezte kisirt szemmekel majd a nyakamba vetete magat en pedig az egyik kezemmel esetlenül átöleltem mert a másikat melek fogta .
Mikor elengedett vette csak észre meleket .-hát te ?.cikazott a szeme koztunk epp meg akartam szolalni mikor lizzi kozbe szolt .
-uram isten !.olelt at .majd a lanyomat is .-le sem tagathatnad.nezet ram .
BINABASA MO ANG
váratlan csoda
General FictionBEFEJEZETT siena firenze egy 18 éves lány olaszországból meglátogasa pető brúnót aki az unaktesója magyarországon .