Megszületet a kislányom melek ,most 5 éves nagyon kedves ,jószivű,ravasz és okos kislány mellesleg nem azért mert az én kislányom de csodaszép .mindenki úgy tudja hogy nem is létezik ,de elmondtam neki hogy az apukája elhagyot minket és hogy ezért sose legyen szomorú mert manu aki a keresztapja lett mindenütt ott volt velünk sokszor azt hitték együtt vagyunk de mi nem ,melek nincs közétéve a közöségi médiában ,szóval manunak itt be futott a kariere és összejöt lisa-val aki melessleg az én évfolyamtársam volt és barátnőm igy már befejeztem a fő sulit akkor raktam le amikor melek 3 éves volt és a jogosítványomat is most már ügyvéd vagyok , a kis lányom perfekt beszél olaszul és magyarul mivel oviba is ide járt épp pár napja kezdőtott a nyári szünete így szeptembertől elsős mert marciusban tolti a 6 éves kort 2 ,ő lett a mindenem az ok amiért élek nagyon sokat segítet ő és manu ,brunóékal azóta nem beszéltem egy évig próbáltak el érni . Ma reggel fel keltem ki mentem konyhába és csináltam egy kávét magamnak ki ültem a teraszra és felnyitotam a telefonom bele mentem a galériába és rá mentem arra a képre amikor megkérdezte leszek e a barátnője ,már kemény öt év eltelt de még mindig nem tudom őt elfelejteni a lányom is látta mert mutatunk neki képet róla ugyan olyan gyönyörű barna szemei vannak mint neki és a haja is hasonló .egyszer csak apró lépteket halottam majd az ölembe ült .
-jóreggelt .adott puszit .
-jóregelt kedvesem .öleltem át .
-ő apa ?.nézet a telefonomra .
-igen ő .mondtam .
-szereted?.kérdezte .
-nem tudom kicsim ,nem tudom .mondtam .-na gyere készítek neked reggelit . Szált le rólam én pedig megfogva a kis kezét be vittem a konyhába fel ültetem a konyha pultra .
-csinálsz palacsintát?.kérdezte .
-ha csak meg eszed a gyümit is .jött be a konyhába manu .-jóregelt .koszont nekem majd meleknek adot egy puszit a fejére .
-jó ,megeszem .adta be magát .-kereszt apa?.nézet manura aki epp kavet fozott en pedig a serpenyobe raktam a palacsita tesztat .
-igen prücsök ?.fordult kezébe a bögrével .
-hol van lisa néni? .nagyon szeretti őtt hisszen már 1 éve ismeri és lisa nagyon sokat vigyázot rá mert manu koncertekre járt míg én munkába .
-majd jön .borzolta ösze a haját .én szépen kidíszítve a tálalást a hercegnőmnek ő pedig boldogan kezdett neki az evésnek .
-ha megetted menj fogat mosni majd öltözél át .mondtam mire bólintott ,lisa jön mert nekem ma még munka nap van de holnaptól jön a nyári szünet .
Én is leültem az asztalhoz egy almával .
-neked is el kell mened?.néztem manura.
-ja ma van egy megbeszélésem egy hét múlva jön a turné szóval magyarországra is le kell majd mennem .mondta mire nekem a magyarorszag halatan görcsbe rándult a gyomrom ,ő beszél a többiekel és járt is vissza hiszen a szulei is ott vannak .
-értem nekem mar holnaptol nyari szunet .mondtam .
-az szuper .mondta majd csengetek .
-ez lisa lesz .mondtam és kinyitam az ajtót .-jóreggelt .koszontem .
-neked is .ölelt meg .
-kérsz valamit ?.kérdeztem .
-egy kávét .mondta mire én a kávéfőzőre mutatam de ő már az előtt hozzá kezdett ez már megvan szokva ők ketten otthon érzik már magukat .
-na milyen vagyok? .kérdezte és kiszaladt egy rózsaszín szupravába .
-csodálatos vagy kincsem .mondtam neki mire körbe forgott.
-lisa néni .ölelte meg amikor észre vette .majd beült manu ölébe .
-gyönyörű vagy prücsök .mondta manu sosem fogom tudni meg köszöni neki ő már olyan nekem mint egy nagy testvér mintha a batyam lenne .
-koszi .mosolygot .
-na jol van nekem mennem kell .áltam fel .
-csinos vagy .dicsert meg lisa .
-koszi .mondtam majd megpusziltam meleket .-viselkedj jól .mondtam .-sziasztok .és elhagytam a házat .
Elmentem munkába majd munka után olyan dolog történt amit sosem hittem volna az egyik tévében ez ment .
-tóth lászlót tegnap bevitték a kórházba autóbaleset miatt és most kómában van .azon nyomba hívtam manut mire ő hivta a tobbieket és tényleg igaz volt manu csak anyit mondott hogy ő megy de én is mentem laci gyerek kori barátom nem fogom magába hagyni hisszen ő is melettem volt és ez nem játék .
Haza mentem be pakoltam max egy hétre az sem érdekelt hogy megtudják meleket ő az enyém nem tudják el venni tőlem hisszen itt olaszországban úgy van hogy ha az apa nem tudja 5 évig hogy lánya van és nem gondoskodik róla akkor már nincshozzá kőze csak ha az anya engedi .
Meleket átöltöztetem
Én maradtam a munka ruhámba
-Hová megyünk anya?.kérdezte hisszen hirtelen érte .
-magyarországra .mondtam ki .
VOUS LISEZ
váratlan csoda
Fiction généraleBEFEJEZETT siena firenze egy 18 éves lány olaszországból meglátogasa pető brúnót aki az unaktesója magyarországon .