elhigyjem?

45 1 0
                                    

Vagy 3percig csak bamultam ra aztan megraztam a fejem es jóízűen felnevettem .

-na ne mond .nevetem-és most az akadod hogy el is higyjem ?.kérdeztem fel állva és elkesztem járkálni majd megáltam és felé fordultam .-azt hiszed hogy be veszem hogy vagyok olyan hulye?.néztem rá már ő is fel állt.

-nem nem akarom hogy ezt hid én tényleg ,siene beszéljuk meg a tegnapi nap ,5 éven át csak rád gondoltam.

-ezt én is tudom mondani.mondta peti .

-te mindenben egyet értesz milánal .mondta mire védekezően fel rakta a kezét.

-ja úgy hogy elhagytál amikor be jelentetem hogy apa leszel te majom .loktem egyet a melkasán .

-én....sze...és csatant a kezem az arcán.

-hogy az a .kapott a szájához peti .

-ne hazudj!,ne mond ki azt ami nem igaz !.mondtam konybe labadt szemmel ,valami le eset manu el ejtette az ásványvizet amkt hozott .

-peti !.nézet rá mire ő csak nevetve meg rájzta a fejét . szemkontaktus alkult koztem es milan kozott meg mindig az arcat fogta .majd manu meglököt .

-nem kaphatnék egy esélyt?,melekért ,értunk ,mert ha hiszed ha nem.szeretlek és ez sosem változot még skkor sem amikor ott hagytalak aznak és az volt életem egyik legnagyob baromság amit csináltam ,és már nagyon megbántam .

-miért vártál eddig ?,hmm?,addig amig én meg nem jelenek .

-sieana az ég világon semmit nem tudtam rólad ,azt sem tudtam hogy van egy lányunk . dörzsölte meg az arcát mondta .

-azt hittuk boldogan élitek az életeteket együtt.mutatot ránk fel váltva .-hisszen akár hányszor beszéltunk manuval ő sosem említet és még azt sem mondta hogy nem vagytok egyutt szóval barmit gondolhatunk .magyarazta peti .nekem beszelt errol manu tudtam rola .manu meglokott .

-mindenkinek jár egy második esély.használta fel szavaimat amit még én mondtam neki .épp válaszolni akartam de laci szobájából elkezdet egy sípoló hang halatszani egymásra néztunk majd észvesztve kezdtunk rohani a korterem felé.

váratlan csoda Where stories live. Discover now