A tegnapi nap után ,milán többet járt a fejembe mint gondoltam volna ,alig aludtam mindig az a bizonyos nyár jutot eszembe és az emlékek körbe vettek .kint ülök a balkonyomon egy kávét iszogatva mire kopogtak .felkaszálódtam és ajtót nyitam .
-szia .néztem fáradt mosolyal manura .
-hello.mondta,én félre áltam ő meg miközben be jött adot egy puszit a fejemre .
-kérsz kávét?.kérdeztem csak bólintot ,körbe nézet és megláta a balkony ajtót nyitva megfogdta magát és kiment .le főztem neki a kávét és kimentem utána a kezébe nyomtam .
Pár percig csendben voltunk , a saját gondolatainkba merülve ,ezt sokszor csináltuk manuval az évek alatt nem szóltunk egy szót sem csak ültünk egymás melett és már ez segítet .majd én törtem meg a csendet .-hogy van laci?.fordulok felé ,bekönyezet a szeme .
-még mindig nem ébredt fel.mondta nekem is be konyezet a szemem .
-fel fog ébredni ,szükségunk van rá. Nem is tudom hogy most manut vagy magamat győzködom e ,megfogta a kezem ami az asztalon volt és megszorítota .
-minden rendben lesz .erőltetet egy kis mosolyt amit viszonoztam ,laci kómában van és mi még segíteni sem tudunk .-bruno nehezen viseli.mondta.
-tudom tegnap este itt voltak lizzivel ,átjöttek mert bruno akart velem beszélni .mondtam .
-melek?.nézet a hátához.-tegnap milánal voltatok nem?.kérdezte vissza nezve ram .
-melek jól van ,csak tudod félek .néztem rá könyes szemmel .-nem akarom hogy reménykedjen úgy mint én annak idején ,aztán meg nagyot kopanjon .mondtam .
-értelek, de lizzi azt mondta hogy milán megváltozot amitóta na azóta ,hogy elmentél e bulikba is alig járt csak akkor ha felépés volt .ezen elgondolkodtam .
-attól még otthagyot .húztam el a kezem és megmarkoltam a kávés bögrém.-elmondtam hogy apa lesz ő pedig ott szart ,kértem sőt könyörögtem hogy ne menjen el de ő ott hagyot .fordultam felé ,aztán könyes szemmel folytatam.-és tudod hogy mi ebben a vicces?.kerdeztem ő pedig megcsóválta a fejét .-hogy még mindig szeretem 5 év múltán is ugyan úgy szeretem mint azon a nyáron .
Manu nem szolt semmit csak felált ki vette a kezemből a bogrét majd átölelt átkaroltam a derekát mivel felettem állt .-anya ?.jött ki melek .gyorsan elhúzódtam manutól és metöröltem az arcom .-jól vagy ?.kerdezte és közben bele ült az ölembe .
-persze .mosolyodtam el .-mit szólnál ha megregeliznél felöltözöl aztán pedig el vinnélek lisához?,hmm?.
-az nagyon jó lenne .mondta mosolyogva .
-majd én elviszlek .mondta manu és oszeborzolta haját .-aztán majd vissza jovok es mehetunk egyutt a korhazba ha gondolod .mondta nekem en csak bolintotam es leraktam meleket az olembol ő megfogta az en meg manu kezet es nesetaltunk a konyhaba ,manu felultetete ot a barszekre en meg neki kezdtem a reggelinek ,sutotem neki rántotát raktam mellé zöldséget és zsemlét egy kis vajjal ,csináltam neki mellé teát és kész is .
-te kérsz?.néztem manura.
-nem már ettem .mondta .-te ettél már?.
-nem ,nem vagyok éhes .
Melek feloltozot fogat mosot majd ,ki vittuk manu autojahoz mikozben csatoltam be az ovet elbucsusztam tole .
-jó legyél,és majd délután megyek érted oké?.pusziltam meg az orát .
-oké .mosolygot .
-majd jovok.ult be a vezető ulesbe manu ,majd még felcsendult a frozen dala és elindultak .bementem a hazba ,rendet raktam le tusoltam majd átöltöztem ,kisminkeltem magam és mikor a hajamat vasaltam jott vissza manu ,ahogy latam be engedte magat az ajtón.
-csini vagy .ult le az ágyamra .
-koszi ,melek jól van?.kerdeztem.
-nagyszerűen ,biztos még mindig a nénikéd sütiét eszi .nevetet én is elmosolyodtam.
-melek már csak ilyen kis falánk.nevetem .
-mint az anyja .nevetet manu mire én ledobtam egy pamacsal .
-jó kész vagyok indulhatunk .mondtam es felkaptam a taskam amiben a cucaim voltak es a kocsi kulcsom .
Be értunk a korházba csak milán volt ott .
-hello .koszontem .
-sziasztok.fogot kezet manuval .
-van valami?.kerdezte manu.
-nincs ,most csak egy rutin vizsgálatot csinálnak.mondta ,mi leültunk vele szembe .-hogy van melek?.
Előszor is mindjart az jutot eszembe hogy :mi van mit érdekel azt téged ?.de csak enyit mondtam.
-jól van .mondtam .
-figyelj...kezdet volna valamibe ami nagyon gyanusan csenget igy inkabb felbe szakitotam .
-nem .mondtam mire manu felröhöget én pedig oldalba boktem .
-halgasd már meg .,kerte nevetve .
-Nem .enyi volt a valaszom csenben ultunk majd kijott az orvos el mondta hogy minden rendben van vele csak meg nem ebredt fel ,par perc mulva manu megszolalt.
-lemegyek a bufebe kertek valamit ?.kerdezte .
-én is megyek .altam fel de vissza ultetet .
-maradj csak ,mond mit kersz es hozom .haragosan jeztem rá mkre felnevetet .-qzért ne ölj meg a szemidel ha lehet jó?.nevetet.
-valaki nagyon mókás kedvében van .jegyeztem meg .manu lement a bufebe .ketten maradtunk ezt akartam elkerulni ,kerultem a tekintetét mert ő pedig kereste ,inkabb neztem a falat vagy a plakatokat meg a kupat is neztem egy darabig ,hol van mar ez a hulye .
-siena!.szolitot meg mire raneztem de csak nezet felhuztam a szemoldokom.
-mi van ?.nagyot nyelt .
-én még mindig szeretlek .és bum ez a mondat úgy talált el mintha ágyúból lőték volna .
YOU ARE READING
váratlan csoda
General FictionBEFEJEZETT siena firenze egy 18 éves lány olaszországból meglátogasa pető brúnót aki az unaktesója magyarországon .