ő a te lányod

79 1 0
                                    

-sajnalom hogy el titkoltam de ez volt a legjobb .eloztem meg kerdeseiket mindenki megertő volt ki véve őt .

-kinek?.kerdeztte fel állva .mire melek kozelebb jott hozzam .

-neki.mutatam a kislanyra majd keserűen  elnevettem magam .-nekem ,mindenkinek.mutatam korbe

-miért hazudtál?,miért nem montad el ?.kerdezte felháborodva .

-még te vagy ideges? .mentem hozzá közeleb elszakad a cerna es eszembe jutott az a nap amikor ott hagyot  .-nem kell egy olyan apa a lányomnak aki elhagyta még jóval a születése előtt .éreztem hogy ez nagyott ütöt melekhez fordultam .-gyere kicsim elviszlek téged a nénikédhez ,majd vissza jövök .néztem lizzire .

-en is megyek .mondta lisa majd megcsokolta manut es elindultunk.

-majd meg talalkozunk tunderlany.kiabalt utanunk bruno meleknek címezve .

Hívtunk egy taxit ,beültünk .

Kiszáltunk és bekopogtam  a nénikém nyitot ajtót .

-siena?.kerdezte dobbenten .

-ki?.jöt oda a bácsikam

-hello!.mosolyogtam ő pedig átölelt .

-drágám.ölelt at a bacsikám is

-és te?.nezet a kislanyomra.nenikém.

-ő a lányom .mondtam mire lefagytak.

-tessék?.kérdezte.

-igen ,neharagudjatok de muszaj...kezdtem dekozbe szolt.

-nincs baj gyertek be .vagott kozbe .

-nekem vissza kell mennem ,csak azt szeretnem ha vigyaznal melekre ha nem gond .mondtam mire szeles mosolyal bolintot .-ja es ő manu barátnője lisa .mutatam be .

-gyertek be kedveskéim .mondta a bácsikám .

-majd jövök ,melek viselkedj jól .pusziltam meg a homlokát.

-vissza jösz majd ?.kérdezte .

-persze .borzoltam ossze hajat .-légyjó.koszontem el majd ők bementek a házba en pedig vissza mentem a korházba .

Mindenki ott volt .

-hogy van laci?.mentem manu-hoz .figyelem nélkül hagyva milánt aki végig kisért a szemeivel .

-még nem kelt fel .mondta szomorúan.

-hogy vagy olasz lány?.jött oda peti.

-hat a jelenlegi helyzetől eltekintve jól .mosolyogtam rá .

-remélem megismerhetem majd a kis olaszt .mondta vigyorogva .

-persze meséltem neki rólatok.

-remélem csak jókat .mondta mire én elnevettem magam .

-csak is .mondtam.

-neked be indult az élet mi?.nezet manura.

-be bizony ,lett egy karierem olaszba ,egy bffm ,barátnőm és keresztapa lettem .mondta nevetve .

-gratula tesó.veregete hátba barátiasan.

-szoval te vagy a keresztapja .szólalt meg milán, leütöm.

-igen .húzta ki magát manu ami nekem nagyon jól esett hisszen ez azt jelenti hogy dicsekedik a lányommal manu nqgyon szereti meleket.

-akkor biztos jó pót apuka is voltál .mondta gúnyosan mire nekem fel szaladt a szemöldököm .
És manu helyet en valaszoltam .

-igen !.mondtam határozotan.-képzeld hogy ha az apja nem hagyta volna el mert "félt".raktam idézőjelet .-nem kelett volna minden eseményen manunak jelen lennie .mondtam ki az igazságot, ami megint be talalt .-ő a te lányod ,de manu százszor jobb apja mint te bármikor is leheztnél!.osztotam ki .

váratlan csoda Onde histórias criam vida. Descubra agora