Már abba hagytam a sírást ,de a fejem még mindig manu vállára van hajtva .
Lizzie egy pohár vizet nyújtot felém ,amit hálásan el vettem amióta az a majom itt hagyot a kezem le sem veszem a hasamról.....csak most tuduk meg és már most nincs apja .megint könybe lábadt a szemem ,el kell mennem innen ,hirtelen felálltam leraktam a poharat az asztalra majd fel mentem a szobámba .
-Siena?.halottam a tobbiek hangjat majd ahogy utanam jonnek .en berontottam a szobamba ki vettem az agy alol a borondom oda mentem a szekrenyemhez majd kivetem a ruhaimat majd bele dobaltam .
-mit csinalsz?.kerdezte lizzi .
-elmegyek .feleltem .
-azt ne mond hogy vissza olaszba ?.kerdezte laci .
-hova mashova mehetnek ?.neztem ra majd tovabb pakoltam .
-ne menj ,siena terhes vagy es egyedul.kezdte bruno de en kozbe szoltam .
-nem mindegy a gyerekemnek ugy sincs apja ,csak én ,Én !.mondtam könybe lábadt szemmel .-elmegyek hogy az a hülye még csak ne is lássa nem érdemli meg .
-legalabb varj par napig .mondta lizzi .
-nem tudok várni .mondtam és be cipzároztam manu volt az egyetlen aki nem szólt semmit .
-legalább egy órát várj ,mindjárt vissza jövök .mondta majd ki sietett a lépcsőn ,én pedig elkezdtem hívni a repteret online rendeltem a legkozelebb járatra jegyet ami 2 óra múlva lesz ,leültem az ágyamra .
-tényleg ezt akarod ?.kérdezte bruno .miközben leült mellém és magához húzot .
-ez lesz a legjobb .motyogtam .
-mi itt vagyunk ugye tudod ?.kerdezte laci .
-tudom .eresztetem meg egy mosolyt
-mi itt vagyunk meleted és nem érdekel az a buzi álatt ,mi itt vagyunk ha kell minden heten olaszba repülünk de a kisgyereked és te sem lesztek magányosak nem hagyom .mondta mire bólintotam igazuk volt
Majd belépet manu egy bőröndöt maga után húzva .
-hát te ?.nézet rá laci.
-én vagyok az egyetlen akit felkértek hogy olaszba vigyem tovább a karierem ,hat most élek a lehetőségel ,nem fogom a legjobb barátomat hagyni hogy magába nevelje a gyermekét melessleg biztos én leszek a kereszt apa .mondta mire a végére elröhögtem magam és sírva a nyakába borultam nem tehetek róla sírógörcsöm van .
-miért teszed ezt?.kérdeztem .konyes szemmel
-mert amikor nekem szükségem volt segítségre csak is te láttad meg és melettem voltál és nem is ismertél ,mi pedig amúgy is éjjel nappal együtt vagyunk ,és reméltem hogy nem kell albérletet fizetnem .nevette el magát mire mindanyian .a segítségnél arra gondolt amikor egy lány akivel együtt volt ő nagyon szerette de a lány megcsalta és kihasználta manu rá akart vagy is inkább vissza akart szokni a drogra én pont akkor kaptam el és kivertem kezéből ez egy hétig tartott sosem hagytam volt úgy hogy én és a hülye két napig nála voltunk hogy csak én melette tudjak lenni ő pedig ne csináljon hülyeséget majom csak anyit tudod hogy manu bajban volt és szüksége volt egy olyan barátra aki nem ismeri és meghalgatja és ez voltam én .
-köszönöm.néztem rá.
-semmiség amúgy is jövő héten utaztam volna egy szerződést alá írni szóval egyjó ideig is egyutt lettunk volna olaszba csak meglepi volt .vakarta a tarkóját mire én megint megöleltem
Peti vissza jött de nélküle ,.
-elmész ?.kérdezte félve .
-nem harakszom rád .mondtam neki mire rendesen halottam ahogy le esik a kő a szívéről.
-kosz.mondta mire biccentetem.
-és igen el megyek és manu is jön .mondtam .
-ja amugy is keszultem .mondta manu .
-hát akkor köszönök mindent .fordultam korbe konyes szemmel .
-mi köszönjük hogy vagy nekünk .ölelt át laci mire először csak le gördültek a könycsepek ,mikor petit öleltem meg már gyorsabban csepektek .
-vigyáz magadra és majd hívunk .mondta .
-nagyon szeretlek .mondta lizzi nála már sírtam .-vigyáz magatokra .sírta ő is .-minden nap hívlak vagy írok és majd megyunk vagy gyere te .mondta en pedig baktatam ,majd jöt bruno még átsem ölelt de én már zokogva néztem a szemébe .
-gyere ide hercegnőm .mondta könyes szemmel .-nagyon szeretlek hugi .mondta es szorosan ölelt .
-én is téged .mondtam majd el engedtuk egymást segítetek le vinni a cucaimat majd be ültünk az autóba ,be kötem magam majd vettem egy mély levegőt és kinéztem az ablakon egy szomorú mosolyt kültek felém ,mindenki ott volt csak ő nem ..
Aztán elhajtotunk ....
VOCÊ ESTÁ LENDO
váratlan csoda
Ficção GeralBEFEJEZETT siena firenze egy 18 éves lány olaszországból meglátogasa pető brúnót aki az unaktesója magyarországon .