összezavarodtam

38 1 0
                                    

Eltelt még egy hét laci már otthon van de elég sokat kelett vigyázni rá ,hisszen erős ütéseket szerzett .és ami a legroszab volt neki hogy unatkozot ,nagyon sokat játszotak melekel ,volt úgy hogy festetek ,énekeltek ,és volt olyan is hogy barbiztak amin a fiuk jót nevetek ,én is .

Jól éreztem magam köztük lizzivel még egy csajos délutánt is tartotunk ,meleket is nagyon megszereték ,én pedig kezdtem elveszteni a hatalmam a gondolataim felett sokal többet gondoltam milánra és a haragom is kezdett eltávolodni akárhányszor csak hozzám szólt egyik este lefektetük meleket aludni mi pedig gondoltuk megnéznénk egy filmet, erre regel a fejem a vállára volt hajtva ő pedig átfogott .és amikor felpilantotam rá ő már fel volt és nézet ,esküszöm szívrohamot kaptam és már odébb is mentem tőle .

-hogy te valkusz !...tettem  a kezem a szívemre .-az infartot hoztad rám.nem nagyon érdekelte a mondandóm mert a kanapén fetrenget és aszem röhögő görcsöt kapott ,én csak néztem aztán amikor már a szemét törölte reggeli kómás és kócos hajával ,elnevettem.magam .

-jó reggelt .jött le vidáman melek a nyuszis pizsijébe ezt anyira szeretem rajta olyan cuki benne .megált és mosolyogva figyelt minket aztán közénk ugrott miló adot egy puszit a fejére de meg mindig mosolygot .

-szeretném ha ez minden reggel így lenne .nézet ránk felváltva mosolyogva ,milóval egymásra néztunk és megláttam hogy el tűnik az arcáról a mosoly de túl jól ismerem így láttam a szemében azt a reményt mint akkor aznap amikor nem utasítotam el őt .
Megkoszorultem a torkom és felálltam adtam egy puszit melek fejére majd kimentem a konyhába .

-készítek neked zabpelyhet .mondtam miközben kifelé tartotam .

Nem tehetek róla aznap nagyon nagy nyomot hagyot a szívemben, 5 évet neveltem magam meleket ha manu nem lett volna akkor én......nem bírtam volna ki túlságosan is szeretem vagy is .....még mindig ...de ,elhagyot....  azért mert félt ...lehet hogy ha nem hagyom el már is az országot akkor lett volna még esélyunk......kettőnknek....én is hibás lennék?...túl hamar cselekedtem?......nem tudom ,fogalmam sincs csak azt tudom hogy enyi év után is még mindig szeretem .

______________________

Megregeliztunk ,én próbáltam kerülni a tekintetét így inkább fel mentem és kiválasztotam a ruhámat ,melek jobban szereti maga választani a sajátját ,én pedig nem avatkozom bele neki is joga van a saját izlése szerint öltözni  de azért hozzá raktam hogy öltözön melegen mert most nagyon hideg van igen nyáron ,ez egy nyári zivatar ,emlékszem egyszer egy nyáron mikulás ruhát húzot júniusban ,ezen jót nevetunk manu-val .hmm.. manu .

Megállt a kezem az egyik ruhán ,majd inkább elővettem a telefonom és rácsorogtem manura .

Nem beszéltunk sokat hisszen itt vannak a szülei és a barátnője mellesleg nem is lakunk olyan nagyon közel .

-szia .hallotam meg a hangját .

-hello ,hogy vagy manu? .kérdeztem miközben leültem az ágyra .

-én jól vagyok , ti?, a tökmagal minden rendben?. Kérdezte érdeklődve .

-igen, mi is jól vagyunk ,lisa ?.kérdeztem meg egyik jó barátnőmet.

-a fürdőben készulődik ,gondoltam el viszem reggelizni .mondta mosolyogva .

-hú de romantikus lett valaki .nevetem el magam .

-hé !ne neves ,úgy vettem észre hogy neked is elég sok van mostanság belőle .mondta immár nem olyan mosolygósan .-meg fogsz neki bocsátani?.váltott komoly hangra ,és ezt szeretem benne tudja mikor mit kell ,ő mindig is ilyen volt .

váratlan csoda Donde viven las historias. Descúbrelo ahora