Selamlar ben bu kitabın olay örgüsünü sevmediğimden değiştirmek istedim. O yüzden tekrar yazacağım.🩰🩰🩰🩰🩰🤎🩰🩰🩰🩰🩰
Nefes nefese bahçenin merdivenlerinden iniyordum. Arkamdan Ege, Efe, Emirhan, Deniz ve Ayşe geliyordu. Tam son basamağa geldiğimde arkamdan Ege üstüme atladı. Şuan Ege ve Emirhan üstümdeydi, Ayşe bizim halimize andırıyordu, Deniz benim üstümden camışları kaldırmaya çalışıyordu, arkadan kel Mahmut geliyordu. Kel Mahmut bu behçenin sahibiydi. Kel olduğundan biz ona kel mahmut diyorduk.
Şuan neden mi kel Mahmut’tan kaçıyorduk. Çünkü biraz bahçesindeki erikleri almış olabiliriz.👉👈 ondan biraz daha oyalanırsak karakolluk olabilirdik. Ve karakollukta olursak annem beni gebertirdi. Anneme göre Arzu Arslan'ın kızı her zaman ideal bir hanımefendi olmalıdır. Annemın her zaman en yakın arkadaşı olan Cansu teyzede Denizi gebertirdi.
En sonunda deniz üzerimdekileri alıp, beni kaldırdı. Kel Mahmut'un bahçesinden çıktığımızda ise cepbelerimize doldurduğumuz eriklerle bale kursuna doğru ilerledik.
Size kendimi tanıtmayı unuttum. Ben Açelya Ateş Arslan. O mükemmel ünlü olan, Açarlar ailesine düşman olan, Karadeniz'in en zengin ailelerinden olan Arslan’lardan söz ediyorum. Kendi ismimden önce soyadım gelirdi. Herkes benim zengin bebesi olduğumu duşunurdu ama öyle değildim. Babamla annem beni hiçbir zaman sevmedi. Daha sırtımda izi geçmeyen izler vardı. Sadece abim kurtarırdı beni o cehennemden. Ama bu aralar İtalya’ya gittiğinden beni kurtaramıyordu.
Ege ve Efe ise ikizlerdi. Onlarında isminden önce soyadları geliyordu. Bulutlar, Arslanların kavgalı olmadığı nadır soyadlanlardı.
Emirhan ise ailem pek haz etmezdi. Kantlarla ufak bir husamet olmuş. Ondan pek haz etmezlerdi.
Böyle diyorum ama kendi ailelerimiz düşmanlarının okuluna gönderiyordu. Açarlar kolejine. Aslında bizler geldiğimizde okul halkı kesinlikle kavga olur diye diken üstündeydi. Ama biz ailelerimizin zıttı olarak kavga etmiyordum. Gördüğümüzde selam veriyorduk. Yani öyle arkadaşlığımızda yoktu.
Ayşe ise ailelerimizin yakın dostu olan Akgünlerden geliyordu. Denizle nasıl yakındak onlada yakındık. Küçüklüğümüz hep beraber geçmişti.
Biz ayşe, deniz ve ben ailelerimizin zoruyla baleye baslamiştik. Sanırım ailelerimizin bize tek iyi yönü baleydi. Bizim zorumuzla Emirhan, Efe ve Egede başladı. Tabii aileleri buna karşi önyargıylı lakin ilk gösterimize kadar. O gün mükemmeldi. Zaten o günden sonra hocamız bizi uluslararası gösterilere çıkarmaya başladı.
17 yıllık hayatımda kimsenin görmeyeceği ülkeleri gördüm. Bunların bazıları;Ukrayna, Rusya, Almanya, İtalya, Amerika ve Fransa.
Bale kursuna geldiğimizde içeriye girip soyunma odalarına doğru ilerledik. Erkeklerin ve kızların soyunma odaları karşılıklı olduğundan konuşa konuşa gidiyorduk.
Giyinme odasına geldiğimizde ayşe gri, deniz mavi, ben ise siyah prova kıyafetlerimizi giydiğimizde beraber stüdyoya geçtik. Pointelerimizi giydikten sonra Ege, Efe, Emirhanda pointelerini giydikten sonra ısınma hareketlerini yapmaya başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Açarlar
ChickLit❗DÜZENLENIYOR❗ Anne ve babamın bir hatası benim 17 yılımdan edebilir miydi? Edebilirmiş bunu öğrendik bugünde. Mizah, bale, abi kurgusu vb. Konularda kitap okumak istiyorsanız bu kitap tam size göre