Selamlar biliyorsunuz ki Wattpad kapatdı. Ve watty 2 gün önce bir açıklama yaptı. Ama ben ne zaman açılacağını bilmediğim için bölüm atamadım. Okurlar VPN ile girin flean fistan diyorlar ama bende VPN ye güvenmiyorum. Ya yasal değilse. O yüzden bir silip bir geri yüklüyorum. Wattynin erişim yasağı kalkana kadar bölümlerde aksaklıklar olabilir. İyi okumalar
YILDIZLARA BASMAYI UNUTMAYIN
🩰🩰🩰🩰🩰🤎🩰🩰🩰🩰🩰
2 yıl önce...
Ege’yle yemeğe çıkmıştık. Ama hemen aklınıza lüks restorantlar felan gelmesin bildiğiniz uçurumun kenarında bir mekandı. Beni ‘ateş seni efsane bir mekana götüreceğim.’ diye kandırmıştı.
Sipariş ettiğimiz balık ekmekler gelince direkt daldık. O kadar açtık ki bale kursundan saat 5.30’da çıkıyorduk, saat 6.30’da beni aramıştı. Bizim siparişlerimizin gelmedi saat 20.45’i bulmuştu.
Ekmeklerimizin yarısına geldiğimizde arka masadan bir ses duyuldu.
“Kanka görüyor musun şu hatunu? Bide çıtır uffff.” Diye bir ses geldi. Bu sesi ege duyar durmaz hemen ayağa kalktı. O çocuğun üzerine yürümeye başladı. Tamam abi aramızda sadece arkadaşlık vardı, ama benim arkadaşıma da bu söz denilirse çok pis kavga ederdim. Ege de öyle yapıp çocuğun gözünün tam ortasına bir yumruk indirdi.
O yumruktan sonra bende ayağa kalkıp diğer çocuğa sandalyeyi geçirdim. Benim sandalye geçirmemle çocuk ilahı bir güçle bayıldı. Ben o kadar sert mi vurmuştum ya? Neyse gözümü ondan çekip Ege'ye baktım. Gözüne yumruk attığı çocuk üzerinde, ege’yi yumrukluyordu. Tam müdahale edecektim ki birde polis sirenleri çalmaya başladı. Biz ışık görmüş tavşan gibi kalakalmıştık.
50 dakika sonra ...
“Düştüm mapus damlarına öğüt veren bol olur. Düştüm mapus damlarına öğüt veren bol olur. Toplasam o öğütleri burdan köye yol olur.Toplasam o öğütleri burdan köye yol olur”
Nezarethanenin demirliklerine kollarımı yaslamış, korudara bakarden şarkı söylüyordum. Ege arkamda duvara yaslanmış şekilde şarkıya eşlik ediyordu. Karşı taraf ise karşı taraftaydılar. Bize dik dik bakıyordular.
“Susun be! Sizin çırtlak sesinizi dinlemek zorunda değiliz!” Diye tısladı bana laf atan. Onu dinlemeden şark8ya devam ettim. Taki içerden mavi gözlü, kahverengi saçlı ve baya baya yapılı bir abi girdi. Şimdi kabul edeyim bu şekilde görmeseydim belki yürüyebilirdim. Abi yürüyerek bizim olduğumuz yere geldiğinde kapıyı açtı.
“Açelya Ateş Arslan ve Ege Bulut çıkabilirsiniz.” Deyip bizim çıkmamızı bekledi. Ege onu duymasıyla ayağa kalktı ve kapıdan beraber çıktık. Çıkmamış ile polis abide önümüzden gelerek yolu gösteriyordu. Bir odaya geldiğimizde polis abi kapıyı açıp abimle tokaşarak “Seninkileri getirdim.” Dedi. Ben ve Ege ise abimi görür görmez kaçacak delik armaya başladık. Abim bize o kadar öldürücü bakışlar atıyordu ki biz ne yapacağımızı bilemedik.
“Bu kaçıncı?” Diye sordu. Sessiz kaldık. Sonuçta bı onuncu felandı. Bende olsam bende kızardım kedime.
Biz halı desenlerı sınavından geçerken abim kalkarak “İyiki Aras abimiz var yoksa sizi burdan çıkarmak çok zor olacaktı. Teşekkürler kardeşim.” Diyip Aras denilen polisle tokalaştı.
“Ne demek görevimiz sonuçta ama çocuklara fazla kızma sonuçta onlar haklı.” Dedi tam biz kapıdan çıkacakken. Abimde ona tebessüm ederek odadan ayrıldı. Karakoldan çıkarken biz yine abimin öldürücü bakışlarına maruz kalmıştık.
Arabaya doğru ilerledik. Arabaya bindiğimizden beri bizi sorguya çekmişti. Sonunda ege'yi evine bıraktıktan sonra beni evde de sorguya çekti.
İlahi Bakış Açısı
Ateş gittikten sonra masadan çıt çıkmıyordu. Barut Alperen’e öldürücü bakışlarını atarak ayağa kalktı. “Size afiyet olsun.”
Barut masadan ayrıldıktan sonra Barbaros bey Alperen’i azarlamıştı fakat Alperen’in umrunda olduğu söylenemezdi. Rahat adamdı, dünyanın sonu gelse pişkin pişkin yemeğini yemeye devam ederdi. Üniversite sınavında tıp bölümünü kazanması tüm aileyi şaşırtmıştı.
Barut merdivenleri çıktığında gördüğü manzara karşısında nefesi kesildi. Ateş’in sureti yerde uzanmış, gözleri kapalıydı. Barut ne zamandır tuttuğunu bilmediği nefesini verdi ve “Baba, anne, çabuk buraya gelin!” diye bağırdı.
Barbaros beyle Sümeyye hanımın gelişi uçak hızıyla olmuştu. Onlar, ateş’in suratı görür görmez şoke olmuşlardı.
Barbaros bey “Alperen, Pelin çabuk gelin.”
Pelin onların hizmetçilerinden biriydi. Barbaros beyin sesini duyar duymaz hemen üst kata çıktıp yanlarına gitti.
Pelin Ateş’i görünce üzüldüğüne dair bir belirti vermedi. Barbaros beyciği dışında başkasının başına gelenleri pek bir tarafına takmıyordu.
Alperen ise hayatinda ilk defa vicdan azabı çekiyordu. Bu kız onun yüzünden mi bayılmıştı? Kendine inanmıyordu.
Barbaros beyin Alperen ve pelini çağırmasıyla diğerleride gelmişti. Ateş’in yerde uzanır olduğunu görür görmez şok olmuşlardı.
Barbaros bey “Alperen ne duruyorsun bir şey yapsana! Sonuçta sen yaptın.” dedi. Sen yaptın lafını özellikle sert söylemişti.
Alperen tam karşı çıkacakken Barbaros’un öldürücü bakışlarını gördü. Sanki “Yapmazsan sınırsız kredi kartını unut!” dercesine bakıyordu. Olamaz, paracıkları olmadan ne yapabilirdi? Ultra yakışıklı oldugu için kızları etkilemek kolaydı ama bu iş tabii ki parayada bakıyordu. Mecbur kabul etti.
Barut hemen ateşi kucağına alıp odasının kapısını açtı. Hemen yatağına yatırıp, yatağın yanındaki koltuğa oturdu. Ateşi yaptırır yaptırmaz Alperen geldi. Nabzını kontrol etti ve serum taktı.“Birazdan uyanır.” Deyip kapıyı çarpıp dışarıya çıktı.
Ateş
Gözlerim aralandığında yatağımda uzanıyordum. Kolumda serum takılıydı. Bittiği için cıkarmakta sorun olmazdı. İnanılmaz susamıştım! Yatağımın yanındaki komodine baktığımda sürahimde su kalmamıştı. Ayağa kalkıp kapıya doğru ilerledim. Hava kararmıştı. Sanırım gece 3-4 sularıydı. En son astım yüzümden bayıldığım için cinlerim tepemdeydi. Hayır Ateş sen bunu biliyorsun neden merdivenlerden çıkmaya gayret ediyorsun ki?
Asansöre girdiğimde“Şu lanet olası mutfak nerede?” diye sinirle fısıldadım. Saray gibi yer mübarek, sanki Kraliçe Elizabeth’in evi!
Asansörden 1. Kata bastım. Sonuçta tüm şeyler 1. Katta oluyordu. Asansörün düğmesine bastıktan sonra kollarımı asansörün direklerine yaslayıp aşağıya indim. Asansör 1. Kata geldiğinde dışarıya çıktım. Ayaklarım iç güdüsel olarak sağa doğru ilerledim. Kapısı açık olan mutfak olduğunu düşündüğüm bir oda karşıma çıktı tam girecekken arka odalardan inleme sesleri geldi. Merakıma yenip düşüp inleme seslerinin geldiği odaya doğru ilerledim.
Gözlerimi kıstım. Karşımda yarısı açık bir kapı duruyordu. Dikkatli baktığımda Barbaros Bey ve yanında...bir kadın olduğunu gördüm. Bekle! Sümeyye Hanımın vücudu daha yapılıydı ama yanındaki kadın zayıftı.
Siktir!
Barbaros Bey, Sümeyye Hanımı aldatıyor olabilir miydi?
🩰🩰🩰🤎🩰🩰🩰🩰🩰
Bölüm bitti bir daha ki bölüm ne zmaan gelir inanın hiç bilmiyorum. U durum kesinlikle wattye alakalı
YILDIZLARA BASMAYI UNUTMAYIN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Açarlar
Literatura Feminina❗DÜZENLENIYOR❗ Anne ve babamın bir hatası benim 17 yılımdan edebilir miydi? Edebilirmiş bunu öğrendik bugünde. Mizah, bale, abi kurgusu vb. Konularda kitap okumak istiyorsanız bu kitap tam size göre