Heyooooo ben geldimmmm şuan parkta yazıyorum ve arkamdan çocuk bağırtıları geliyor. Neyse YILDIZLARA BASMAYI UNUTMAYIN.!!!
🩰🩰🩰🩰🩰🤎🩰🩰🩰🩰🩰
Barut’tan…
2 haftadır zehranın benim ikizim olmadığını ailecek biliyorduk. 2 hafta önce dedemin bir hastalığı yüzünden ailecek kan vermeye gitmiştik. Herkesin kanları birbirleriyle uyuşurken sadece zehranın kanı kimseyle uyuşmuyordu. Benle bile…
Çağrı abim bunu öğrendiğinde çıldırdı. Çünkü onun yüzünden tam tamına 3 yıldır, ailesine ve Urfa’ya hasretti.
Ben ise o an şok olmuş bir şekildeydim. O günden 1 hafta sonra okulda gezinirken Açelya Ateş Arslan'la karşılaştım.
Ailelerimiz düşmandı. Fakat biz iyi anlaşıyorduk. Kız güzel mi güzeldi. Yalan yok şimdi. 9. Sınıftan beri kıza yavşamayan yoktu ama ateş hiç aldırış etmiyordu. Ama ateşte garip bir şey vardı. Neslihan annemin tam tamına kopyasıydı.
Neslihan annem, babamın ilk eşiydi. Babam Neslihan anneme çok aşıktı. Fakat Neslihan annem Burak abime hamileyken, bir düğündeyken babam çok içmesi yüzünden Neslihan annemi, Sümeyye annem sanıp tecavüz ediyor. Ve sümeyye annemde istediğine ulaşıyor.
O zamalar babam açarlar aşiretinin ağası ve herkesin korktuğu biriydi. Hala öyle de o konumuz değil. Babam Neslihan anneme aşık olunca. Kız kardeşi yani Sümeyye annem daha çok hırslandı. Sonuçta küçüklüğünden beri aşık olduğu adam ablasına aşıktı.
Sümeyye annem hiç bıkmadan usanmadan 12 yıldır babama kuma olarak gitmek için cabalamış ve o düğünde de başarmış. Neslihan annem öğrendiğinde ufak çaplı bir düşme tehlikesi atlatmış. Oralarda namus çok önemliydi. Babam sümeyye annemi tecavüz edincede, sümeyye annemin namusu kirlenmiş oldu.
O günden sonra ağalar toplanıp hükmü belirledi. Evlilik olacaktı. Annem bunu duyunca yine bir düşük tehlikesi atlattı. 1 ay sonra sümeyye annemle babam evlendi. Bu evlilikte babam sümeyye annemin yüzüne bile bakmadı. Neslihan annem dedemin evine gittiğinde babam içmiş olarak gelmişti. Bunu fırsat olarak bilem sümeyye annem ise onu kendi odasına çekip hamile kaldı. O günden 1 hafta sonra Burak abim doğdu.
Burak abimin doğmasindan 1 ay sonra sümeyye annem hamile olduğu öğrendi ve Neslihan anneme hava atamaya başladı. Ama bu hava atma olayları çok kısa sürmüştü ve çocuğu hayata tutunamadı. Neslihan annem ise o hırsla bana ve ateşe hamile kaldı. Sümeyye annem bunu kaldıramayıp biz 8,5 aylikken Neslihan annemi merdivenler aşağı itti. Neslihan annem orda hayatını kayip etti ama ben ve ateş hayata tutunduk. Ben anne karnında gelişimimi çoktan tamamladığımdan sadece 1 hafta kuvözde kaldım. Ama ateş gelişimini daha tamamlamadığından 1 ay daha kuvözde kaldı. Doktorlar bunun yüzünden astım hastası olacağından şüphelendi. Belkide astım hastasıdı. Ama hiç bilemedik. O bir ayda ateş zehrayla karıştırılmış.
Sümeyye annem bu olaylardan sonra kısır olduğunu öğrendi ve töreden kaçmak için babamı İstanbul'a taşınmak için ikna etti.
Tabii babaannem keje izin vermedi sonuçta koskoca ağaydı oğlu. Babam annesini zor zar ikna etti. Ağalığa babamın kardeşi berzan geçti.
Berzan amcam, babam kadar olmasada aşireti yönetiyordu. Bazenleri dedemden yardım alıyordu.
Onlar orada mutlu mesut yaşarken biz İstanbul'da o kadar mutlu değildik. Hergün kavga vardı evde. Babam her gün içkili geliyordu.
Sümeyye annem o günlerde her gün babamdan nefret ediyordu. Keşke kuma olarak gelmeseydim diyordu bize.
Sümeyye annemle babam birazda olsa düzelmişti ben 6 yaşımdayken. Sonra araları tam anlamında düzeldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Açarlar
ChickLit❗DÜZENLENIYOR❗ Anne ve babamın bir hatası benim 17 yılımdan edebilir miydi? Edebilirmiş bunu öğrendik bugünde. Mizah, bale, abi kurgusu vb. Konularda kitap okumak istiyorsanız bu kitap tam size göre