2. BÖLÜM

397 45 91
                                    

"Ne yaptığını zannediyorsun serseri herif!?"

"Malları getirmemişler"

"Ulan gerizekalı mallar depoda zaten"

"Tüh yazık oldu"

Minho kahkahalara boğulurken; Hyunjin sinirle ona bakıyordu. Minho'nun bu halleri hiç hoşuna gitmiyor, onu sinir ediyordu.

Minho bir anda kahkahalarını durdurmuş ciddi bir ifade takınarak Hyunjin'e dönmüştü.

"Şu borçlu olanları da halledelim artık"

"Bırak kalsın siktiğimin şerefsizinin alacaklılarıyla biz mi uğraşıcaz geberdi gitti işte"

"O şerefsiz için değil, paramız onlarda mı kalsın? Yok öyle üç kuruşa beş köfte"

"İyi sen başla o zaman. O defter neredeydi?"

"Dolapta ben bakarım gidince"

"Şu adamları da öldürmeyi bırak elimizde doğru düzgün insan kalmadı"

"Sana insanları kullanmayı bırak desem, yapabilir misin? Hayır değil mi? İşte bende bırakamam zevk işi"

"Hayta herif bana neden bulaşıyorsun yaşıyorlar en azından"

"Sen onların hayatına yaşamak mı diyorsun? Güldürme beni abi"

Minho yarım ağız gülümsedi. Hyunjin kullandığı insanlardan bir süre sonra sıkılıp bir köşeye atıyordu. Haliyle artık yaşamak istemiyor, ya intihar ediyor yada kötü yola düşüyorlardı.

~~~~

Eve vardık içeri girip kendimi koltuğa attım.

"Minho hadi defteri getir de bakalım."

"Tamam getiriyorum"

Defteri getirdim artık defterin sonuna geliyorduk 3 kişinin ödemediği borçları vardı.2 kişinin tamamlanmak üzere ama üçüncüsünün borcu tamamen duruyordu.

"Galiba bunu da pataklamam gerekecek"

"Minho icabına bakarız dur"

"Hem bu adamın bir yakını yok mu?"

"Önce onu araştıralım"

"Bu aklıma gelmemişti abi sağol"

Defteri yerine koyduktan sonra üst kata kendi odama çıktım. Telefonumu alıp Jay'i aradım.

"Alo Jay"

"Buyrun efendim"

"Bana Taemo hakkında ne öğreniyorsan getir. En fazla yarına öğren bilgileri bir de bu adamın bana yakınını derhal bul! Eğer yakınını bulursan ev adresi, arkadaş vb. Ne varsa öğren hepsini çok vaktin yok ona göre Jay"

"Tamam Efendim"

Üzerimi çıkarıp duşa girdim. Üzerimdeki kan ve kokusundan kurtulmuştum. Rahatlamıştım,canım kahve istemişti ama aşağıya inmeye üşeniyordum. O yüzden megafona yaklaşıp Mia'ya seslendim.

***

"Mia bana 10 dk içerisinde sert bir kahve getir "

"Tamam Efendim"

Kendimi yatağıma attım üzerime yorganımı çektim ve telefonda gezinmeye başladım. Daha sonra sıkılıp terasa çıktım ve sigaramı yaktım telefonum çaldı hemen içeriye girdim arayan Jay'di.

O sırada Mia içeriye girdi;

"Kahvenizi getirdim efendim"

DEBT/MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin