MİNHO'DAN
Sincap suratın yanına doğru adımladım.
Sandalyede hareketsizdi , yanına geldiğimde çenesini kaldırdım. O da yavaş yavaş kendine geliyordu."Minik sincap hadi uyanma vakti."
JİSUNG'TAN
Kafamı kaldırıp dibimde duran oğlana baktım çenemden sıkmış uyanmamı söylüyordu.
"Minik sincabım da söz dinliyormuş."
"Nereden "MİNİK SİNCAP 'IN" oluyorum!?"
"Canım öyle söylemek istedi MİNİK SİNCAP "
"Ben senin MİNİK SİNCABIN falan değilim!"
"Ben istediğim şekilde söylerim sesini yükseltme! Şimdiden beni kızdırma senle işimiz var."
"Ne bahsediyorsun sen sapık mısın?"
"Nasıl anlamak istersen minik sincap "
"Benim adım Jisung tamam mı zaten bana daha önce mesaj atmıştın unuttuysan hatırlatayım."
"Aferin Minik sincap mesajımı unutmamışsın demek."
"Benimle ne işiniz var? Ben sizden borç almadım."
"Ama sürtük baban aldı!"
"Ama ben sebep olmadım neden anlamıyorsun."
"Ha sen ha baban umrumda değil."
"Beni zengin mi sanıyorsun?"
"Zengin olmadığını biliyorum."
"Her şeyi bildiğine göre neyi zorluyorsun o zaman anlamıyorum."
"Başka bir şekilde ödeyeceksin."
Artık gözlerimden yaşlar süzülüyordu kendimi tutamadım bu adam bana ne yapacaktı? Adamları uyararak depodan çıktı.
.....
Adamlar başımda silahlarla dikiliyorlardı. Yaklaşık 1 saat kadar burda boş boş oturuyordum adamın söyledikleri aklıma geldikçe gözyaşlarım kendiliğinden akıyordu artık...
FELİX'TEN
Gözlerimi açtığımda üstüm çıplaktı dudaklarım yara olmuştu. Bacaklarımda ısırık izleriyle kaplıydı. Elimin kanaması
İpin sıkı olmasından dolayı durmuştu yatağın köşesinde kıyafetlerim yatağın biraz ilerisinde duruyordu . Yerimden kalkıp elimle ayağımla bir şekilde kıyafetlerime uzandım hızlıca eşofmanımı geçirdim. Daha sonra odaya elinde tepsi ile bir koruma girdi:"Yemeğinizi getirdim Felix Bey ."
"Siktir git başımdan."
Tepsiye tekme attım adam odadan çıktı.
Çok geçmeden yanıma tekrardan geldi."Cezamı kolay mı buldun güzelim . Daha zorunu ister misin ?"
"Git başımdan dağ ayısı sürtük! Hala ceza diyorsun!"
"Hadi ama çok zor değildi."
"Ne zorluğundan bahsediyorsun sen pislik! Ellerim neden hala bağlı mesela amacına ulaşamadın mı bırak beni!"
"Hmmm bir düşüneyim.... Yok seni daha bırakamam ama uslu durursan çözebilirim."
"Sen gerçekten piskopatsın zaten bağlıyım camlarda parmaklıklar var kapım kitleniyor istesem de gidemem . Benden daha ne istiyorsun? "
"Benim oyuncağım olmanı istiyorum."
"Ne diyorsun sen?"
"Yani artık benimsin benimle kalacaksın benim evimde benim istediklerimi yapacaksın benim oyuncağım olacaksın."
Bu yaptıkları yetmezmiş gibi bir de bunları yaşamak imkansızdı? Gerçekten şizofrendi ben ona ne yapmıştım neydi bu yaptıkları ne içindi?
"Bak adın her ney-"
"Adım Hyunjin."
"Bak Hyunjin ben buraya arkadaşımı kurtarmak için geldim. Arkadaşım da bende size bir şey yapmadık hiç bir şeye biz sebep olmadık yani hiç bir işte parmağımız yok biz iki arkadaş üniversite öğrencisiyiz okulla uğraşıyoruz anlayacağın bize daha fazla zarar vermeyin bırakın yolumuza gidelim. Bizi eğer sıkıştırmassanız Jisung'un babasının aldığı borcu bile öderiz Jisung'a yardım ederim birlikte öderiz. Bizi bırakın lütfen "
"O işi çoktan geçtik güzelim."
Artık gözyaşlarım süzülüyordu neden neden hiç bir şeyi kabul etmiyordu?
"Ssh ağlama güzelim sen bundan sonra benimsin."
"Hala benimsin diyor hiç bir şeyi kabul etmiyorsun ! Ellerimi aç elim acıyor Odun!"
Yanıma gelip gözyaşlarımı sildi . Ve ipleri çözdü yatakta oturmaktan ayaklarım uyuşmuştu. Ellerimi çözdükten sonra bana döndü.
"Uslu dur çözdüğüme pişman etme tamam mı güzelim? Artık benimsin bir yere gidemezsin."
"Daha kaç tekrar yapıcaksın? Ezber mi yapıyorsun?"
"Hayır uyarımı hatırlatıyorum ilkini çabuk unutmuştun ."
Daha sonra lavaboya girdim ve elimi yüzümü yıkadım elim başlı başına kesikti
Banyodan çıktığımda Hyunjin'in elinde tepsi vardı.
Koruma sert davrandığı için yemeğini yemedin galiba diyip sırıttı.
" Emin ol kimse senin kadar davar değil zirve senin. Bir de utanmadan gülüyorsun."
"Yemek yemen gerek ama güzelim."
HYUNJİN'DEN
Odada ileri geri geziyordu. Eline baktığımda tüm kolu kandan görünmüyordu.
"Banyoda ilk yardım çantası var kolunu pansuman etmen gerek ."
"Senin yaptıklarının yanında kolumu hissetmiyorum bile."
Odada gezimeye devam ediyordu tepsiyi sehpaya bıraktım inadından vazgeçmesini bekliyordum.
Yanımdan geçerken birden sendelemişti kalkıp yanına ilerledim.
"Felix iyi değilsin otur ve yemeğini ye artık."
"Şimdi mi iyiliğimi düşünür oldun iyiyim ben !"
Arkamı dönüp yatağa ilerlerken birden yüksek bir ses ile kafamı Felix'e çevirdim
Kapının yanına yıkılmıştı. Yanına gidip kucağıma aldım ve yatağa yatırdım üstü kan içinde kalmıştı. Banyodan ilk yardım çantasını alıp yatağın yanına geldim . Pansumanını yapıp sargı bezi ile sardım elini . Daha sonra korumaya emir verip çıktım.Yarım saat sonra yanına uğradım uyanmıştı. İyi görünüyordu kanaması durmuştu. Yatağın yanındaki tepsiye baktığımda ise yemeğini de bitirmişti.
"Hani iyiydin Felix?"
"Ne oldu ki hiç bir şeyi hatırlamıyorum."
"Ah sana özet geçmemiz gerek Elindeki kanamadan dolayı bayıldın bayılmadan önce de iyiyim demiştin."
" İyiyim ben birşeyim yok ."
İyi dinlenmeler güzelim diyerek odadan çıktı.
MİNHO'DAN
İçeri geçtiğimde korumalara işaret ettim . Ne yapacaklarını biliyorlardı. İşkence odasına geçtim ve Minik sincapın yanına geldim.
"Ben sana bir şey yapmadım lütfen bırak beni yalvarırım."
"Sshh sakin ol minik sincabım."
Oy verip yorum yapmayı unutmayın.❤️🐿️ baybay
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEBT/Minsung
FanfictionBabasının borçları yüzünden kaçırılan Han Jisung, Lee Minho'nun eline düşer. ✨Minsung ✨Hyunlix ✨Chanmin