15. BÖLÜM

255 37 29
                                    

Sabah uyandım Minho çıkmıştı. Banyoda rutin işlerimi halletikten sonra aşağıya indim,  biraz birşeyler atıştırdım. Daha sonra biraz telefonumda oyalandıktan sonra içeriye korumalar girdi . Mia'nın kafasına vurup bayılttılar.

" Ne oluyor siz kimsiniz!?"

"Zorluk çıkartma patronun emri var bizimle geliyorsun!"

"Siz kimsiniz de sizinle gelicem sizin patronunuz kim oluyor !"

Ardından içeriye bir adam daha girdi ve bu adam dün gece Minho'nun bana gösterdiği takmış olan adam Chan'dı.

"Hahaha Minho'yu daha tecrübeli sanıyordum oysaki evde bile değil "

"Sen .... Sen tam bir şizofrensin ne yaptığını sanıyorsun sen Minho bu olanları öğrendiğinde kaçıcak delik ara sürtük."

"Demek sürtük ha! Niyeymiş beni beğenemedin mi ? Minho seni hapis edince sürtük olmuyor ama ?"

"Minho ile olan hesabımız ayrı tamam mı gerizekalı benim onunla aramda borç var ama seninle hiçbir şeyimiz yok babam senden borç almadı. Anladın mı şimdi çıkın evden !"

"Minho'nun borcunu altında yatarak mı ödeyeceksin!?"

"Ne diyorsun sen Minho'yu kendinle karıştırma o senin gibi aşağılık değil!"

"Korumalar şunu daha fazla konuşturmayın arabaya götürün."

"Emredersiniz Efendim "

Korumalar kollarımdan tuttular ve beni arabaya bindirdiler.

(10 dakika sonra)

Mia'dan

Uyandığımda Jisung evde değildi. Muhtemelen Chan gelip onu almıştı. Bu duruma sevinmiştim Minho bana kalıcak diye düşünürken aklıma eğer Minho'ya haber vermezsem daha çok gözüne batacağımı düşününce haber vermeme fikrinden vazgeçtim. Minho'yu kazanayım derken göz göre göre kendi ellerimle bu hatayı yapamazdım . Bu yüzden tezgahtan telefonumu alıp Minho'yu aradım.

"Alo Minho Bey ."

"Efendim Mia Jisung'a birşey mi oldu ?"

"Evet efendim Chan geldi adamlarıyla Jisung Beyi alıp götürdü."

"Ne kapıdaki korumalar ne işe yarıyor! "

"Kapıdaki korumalara sıkmışlar efendim."

"Tamam hemen geliyorum Chan'ın ebesini sikicem kapat!"

MİNHO'DAN

Jisung'un telefonuna bir tane takip uygulaması indirmiştim, nerde olduğunu görebiliyordum . Jisung'u gösteren yere doğru sürdüm konum ormanlık bir alanı gösteriyordu hızlıca sürmeye devam ettim onlar benden 3 km öndeydiler. Uygulamayı izlemeye devam ettim.

JİSUNG'TAN

"Benden ne istiyorsun gerçekten soruyorum neden bunu yapıyorsun bizim aramızda alıcak verecek bir durum yok !?"

"Benim oyuncağım olmanı istiyorum. Sadece benim olmanı istiyorum . İsteğim çok basit ve neredeyse Minho ile aynı fark olmadığını düşünüyorum."

"Gerçekten sen katıksız bir piskopatsın.
Sana evde söyledim şimdi yine söylüyorum. Bak benim ölen babam kumarcıydı ve battığı için Minho'dan borç almış ve en son da aldığı kişilerin borçlarını ve kumar borcunu ödemeye götü yemediği için intihar etti. Dolayısıyla mantıken ben borç almamış olsam da babamın aldığı borçları ödemek zorundaydım tam 6 kişi vardı Minho'yu çıkarırsak 5 kişi Minho bu 5 kişinin borcunu ödediği için benim ona olan borcum arttı ama ona o kadar para ödeyemeyeceğim için ceza olarak da onunla kalıyorum. Onunla oyuncağı olmak için kalmıyorum yani senin hayal ettiğin gibi bir durum yok sana bunları söylemem bile bu kadar hesap vermem bile çok saçma ama anlaman için sana açıklıyorum anlıyor musun?"

"Senin Minho ile olan durumun beni ilgilendirmez. Benim istediğim sensin!"

"Of neden anlamak istemiyorsun. Minho seni mahfedicek. Ben seni uyarıyorum eğer sen beni dinlersen bu mevzu başlamadan biter . Ama odun kafalısın şizofrensin sürtük bırak beni !"

Korumalara işaret ettim . Ve Jisung'un kafasına vurup bayılttılar. Zaten kulübeye gelmiştik.

MİNHO'DAN

Geldikleri konuma az kalmıştı yaklaşmıştım . Arabanın hızı en sondaydı. 15 dakikaya Jisung'un yanında olacaktım. O sürtüğün Jisung'a dokunmasının düşüncesi beni deli ediyordu. Onu mahfedicektim .

15 dk sonra

Kulübeye varmıştım, kapıdaki korumaların kafasını patlattım. Ve içeriye daldım . Chan'ın yanındaki korumaların da kafasını patlattıktan sonra artık köşeye sıkışmıştı.

"Köşeye sıkıştın sürtük Jisung'a dokunursan neler yapacağımı tahmin edemezsin ! Ve korumalar gibi sadece kafan patlayıp da kurtulamazsın anladın mı beni !?"

"Şuan Jisung'un kafasına sıksam hiçbir şey yapamazsın."

Ardından içeriye arkamdan Seungmin girdi. Yanında silah yoktu hemen Seungmin'i elime aldım kafasına silahı hızladım.

"Evet Chan en son ne diyordun!? Bir daha son kez söylüyorum şimdi ilk önce silahını atıyorsun ve Jisung'u bırakıyorsun aksi takdirde Seungmin'i son görüşün olur ."

Gözüme kestirdiğim bir oyuncak yüzünden Seungmin'e birşey olmasını göze alamazdım. Silahımı atıp Jisung'u bıraktım.

"Evet dediklerim anlaşılmış."

Yerdeki silahı aldım ardından Jisung kollarıma atladı.

"Shh sakın ol Minik sincabım kokmana gerek yok hadi gidelim."

"Çok teşekkür ederim Minho."

Elimi tuttu ve birlikte ordan çıktık arabaya bindik ve eve sürdüm. Arabadayken Jisung'un kafası öne eğilince arabayı sağa çekip durdurdum.

Ellerimle başını kaldırdım:

"Jisung iyi misin korkuyorum?"

Cevap vermiyordu ellerim birbirine dolanmıştı. Camı açtım belki biraz hava gelirse iyi olabileceğini düşündüm.

"Jisung iyi misin ? Minik sincabım beni endişelendiriyorsun."

Jisung ikinciye cevap vermeyince hızla arabayı sürdüm .

20 dk sonra

Hastaneye gelmiştik. İnip hemen Jisung'u kucağıma aldım. Baygındı, doktorlar sedyeyle Jisung'u aldılar. 10 dakika sonra doktor geldi ve Jisung'u görebileceğimi söyledi. Hemen yanına girdim. Yatağın yanındaki tekli koltuğa oturdum.

"İyi misin Minik sincabım beni çok korkuttun."

"İyiyim endişelenmene gerek yok ."

"Sen öyle san arabadaki halini ben gördüm."

"Beni kurtardığın için teşekkür ederim."

"Teşekkür edecek bir durum yok seni o sürtüğün eline bırakamazdım. Daha iyi misin başın dönüyor mu?"

"Endişeni anlıyorum Minho ama gerçekten iyiyim hem serum da bitti artık çıkabilir miyiz ? Hastane sevmiyorum."

"İşlemleri halletmiştim ama yine de doktora sorayım ona göre çıkarız ayağa kalkma ve beni bekle ."

"Tamam"

Doktorla konuştum kalmamızı gerektirecek bir durum kalmadığını söyledi Jisung'u aldım ve eve gittik.

___________________________________________

Ben geldiiim oy verip yorum yapmayı unutmayın görüşürüzzzz 💗 💗 💗 💗

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 01 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DEBT/MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin