5. BÖLÜM

357 42 43
                                    

Jisung'u odasına götürdüm. Yatağın yanındaki komidine bir bardak ve su bıraktım.

"Ben salondayım bir şey ihtiyacın olursa seslenirsin."

"Tamam, Felix bekle"

"Nooldu Jisung ? Bir şey mi istiyceksin"

"Hayır yanımda olduğun için sana çok teşekkür ederim iyiki varsın."

"Bende sana teşekkür ederim iyiki benim arkadaşım olduğun için. Hadi bakalım uyuyamasan bile biraz uzan bu sana iyi gelir ben salondayım"

"Salona oturdum Jisung'un yaşadıkları moralimi bozmuştu ister istemez ben bile kötü oluyordum çok zor şeyler yaşıyordu cidden . "

Telefonumda gezinmeye başladım. Daha sonra mutfaktan hiç beklemediğim çok büyük bir patlama sesi gelmişti resmen Jisung'ta koşarak yanıma geldi.

"Ne oldu Felix iyi misin? Adamlar mı geldi ? Yoksa seni mi fark ettiler?"

"Yoo yoo hayır pencereler ve perdeler kapalı"

İkimiz de mutfağa yöneldik ve başımızı mutfağa uzattık cam kırılmıştı.

"Offf bir bu eksikti "

"Felix sen de evine dön benim yüzümden başın belaya girecek sana bişey olucak ben Taemo'nun oğlu olarak kurtuluşum yok bu işlerden . Belki de bu durumu artık kabullenip ömrüm olduğu yere kadar nefes alıp ölücem ben bunları yaşamak zorundayım benim hayatım bu ama seninki çok farklı seni çok seven el üstünde tutan bir ailen var . Seni seven sorumluluk sahibi belirli bir işe sahip olan annen ve baban var seninle tanıştığım güne pişman değilim ama senin benim gibi başı beladan kurtulmayan bir arkadaşın olduğu için senin adına çok özür dilerim. Söz konusu senin sağlığın arkadaşlığımızı bile sonlandırabiliriz . Yeter ki ölen kumarcı bir adam yüzünden sana birşey olmasın-"

Jisung'a sarıldım.

"Korkma evet ciddi bi durum ama babanın pis işleri yüzünden bizim arkadaşlığımız sonlanmayacak. Sakin ol hatta gel şu kötü atmosferden çıkalım televizyon izleyelim kafamız dağılsın. İtiraz istemiyorum ben mutfağa gidiyorum mısır patlatıcam sen de bize gülecegimiz bir komedi filmi bul."

"Tamam"

Saat 22.34'tü hemen mısırları patlattım ve tatlı bir şey aradım ama yoktu bende eve sipariş verdim bir sürü çikolata söyledim. Çikolata belki biraz olsun Jisung'u mutlu eder diye düşündüm.

(15 dakika sonra)

Çikolatalar gelmişti. Ücreti ödedim ve kapıyı kilitleyip mutfağa geri yöneldim 1 tahta alıp çikolataları böldüm daha sonra patlamış mısırı da alıp kanepedeki yerimi aldım.
Jisung'la filmimizi açtık komedi olduğu için de Jisung gülüyordu. Başarmıştım kafası dağılmıştı. Film tam iki buçuk saatti film bitmişti. Saat 00.57'yi gösteriyordu
Daha sonra Jisung banyoya girip gece rutin işlerini halletti. Arkasından da ben girdim ve gece rutin işerimi hallettim. Burda kalacağım için Jisung'tan bir pijama istedim. Ve pijamamı giyindim.
Daha sonra Jisung'un odasına geldim ve dolaptan yedek çarşaf, yastık, battaniye alıp salona geçtim kanepe üzerine çarşafı serim daha sonra yastığımı ve battaniyemi serdikten sonra artık uyudum.

(Sabah

Saat 09.00'dı Jisung daha uyanmamıştı bende kanepenin üstündeki çarşaf , battaniye ve yastığı toparladım.

Daha sonra mutfağa geçtim. Güzel bir kahvaltı hazırlamak için dolaba yöneldim ama Jisung'a güzel bir kahvaltı hazırlamak için dolabta pek bir malzeme yoktu . Bende sipariş verdim. Domates, salatalık, peynir, kaşar, yumurta ,patates vb. Aklıma gelebilecek daha çok şey söyledim.

(15 dakika sonra)

Kapının kilidini oldukça yavaş ve çevirdim çünkü Jisung'un şuan uyanmasını istemiyordum. Malzemeleri aldım ve mutfağa geçtim.....

Sıra sofraya gelmişti tabakları , çatalları , bardakları vesayre yerleştirdikten sonra tek tek kahvaltılıkları masaya getirdim. İşin büyüğünü halletmiştim ufak bir kısmı kalmıştı. Çok sessiz olmalıydım.
Sofraya sessiz bir şekilde kahvaltılıkları yerleştirdikten sonra Jisung'u uyandırmak için odasına yöneldim. O sırada ben odaya yönelirken Jisung banyoda sabah rutin işlerini halledip mutfağa gitmişti bile.....

"Nasıl olmuş beğendin mi?"

"Ellerine sağlık Felix çok güzel olmuşta dolapta bu kadar malzeme yoktu ben alışveriş yapmamıştım. Sen bu kadar şeyi ne ara hallettin ?"

"O da meslek sırrı "

İkimizde karşılıklı gülmüştük

"Hadi bakalım soğutmadan geçelim."

Jisung'la birlikte gerçekten güzel bir kahvaltı etmiştik. Karnımız iyice doymuştu. Güzel bir kahvltı yaptık ama şimdi? Şimdi ne yapacaktık dün film izledik , güzel bir kahvaltı yedik falan da sonrasını düşünmemiştim. Masadan kalktım ve

"Jisung ben üzerimi değiştirip geliyorum."

Üzerimdeki pijamaları çıkartıp dün buraya geldiğim kıyafetlerimi tekrardan üzerime geçirdim.

Daha sonra odada düşünmeye başladım. Jisung'un farklı şeylerle meşgul olması gerekiyordu kötü olayları olabildiğince hatırlamaması gerekiyordu. Aklıma alışverişe gitmek gelmişti okul için kırtasiye malzemesi falan da bakardık diye düşündüm odadan çıkıp Jisung'un yanına koştum.

"Hadi Jisung hazırlan alışverişe gidicez."

"İyi fikirmiş o zaman ben hazırlanıp geliyorum."

Jisung'un hazırlanmasını bekledim.

"Felix ben hazırım çıkabiliriz."

Birlikte evden çıkıp kırtasiyeye gittik. Bir kaç bır şey beğenip ödedikten sonra dükkandan çıktık.
Daha sonra  Jisung ile markete gittik bu sabah aldığım yiyecekler sadece bu sabah kahvaltı içindi. Markete girdik ve alışverişimizi yaptıktan sonra gerçekten çok yorulmuştuk o yüzden eve gittik. Dolabı yerleştirdik ve biraz telefonda takıldık.

Oy verip yorum yapmayı unutmayın.
Görüşürüzzzz💗

DEBT/MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin