11. BÖLÜM

307 33 45
                                    

🖋️YAZARDAN;

Minho'nun hizmetçisi Mia 2 yıldır patronu Minho ile çalışmaktadır.
Fakat anormal bir yanı ise Minho'ya takmıştır. Artık Minho ile yaşayacak olan
Jisung'a da ciddi anlamda kafayı takmıştır. Şuan için birşeyler yapmasa da içten içe Jisung'a zarar vermek istiyor. Bakalım ilerleyen bölümlerde Jisung ve Minho'yu neler bekliyor.....

JİSUNG'TAN

akşam yemeği için Mia odama gelip aşağıya inmem gerektiğini söyledi.
Bende istemeye istemeye aşağıya indim.

Masaya geçip oturdum. Ama yemek yemek istemiyordum. O ise karşımda oturup sanki hiç bir şey yaşanmamış gibi iştahlı iştahlı yiyordu .

"Neden yemeğini yemiyorsun?"

"Yemek istemiyorum ."

"Yemek yemen gerek."

"... Ona da sen mi karar vereceksin yakında ağzıma da yedirmeye başlarsın."

" Evet ."

"Ne! Saçmalama."

"Saçmalamamıyorum , zorunda kalacağım gibi görünüyor."

Anlaşılan o ki baya baya şakası yoktu bende böyle bir şey olmasını istemiyordum o yüzden 4-5 çatal aldım, su içip kalktım. O ise istediği olduğu için yan yan sırıtmalarını ortaya koydu. Bende kalkıp odama çıktım.

Sabah

Uyandığımda evde değildi . Bende telefonumu alıp kanepeye oturdum .

" Jisung Bey kahvaltınızı ne zaman yemek istersiniz?"

"Yok ben kahvaltı etmeyeceğim."

"Ne yazık ki olmaz Jisung Bey Minho beyin talimatı var . Kahvaltı etmek zorundasınız."

..... Of neydim ben 5 yaşındaki çocuk mu? Ya da o benim babam mıydı neden bu kadar basit kararlara bile karışıyordu. Yemek istemiyordum  işte zaten evde yoktu hazırlasa da yemeyecektim .

✧✧✧✧

15 dakika sonra

"Kahvaltınızı getirdim Jisung Bey ."

Birşey demedim o ise dönüp gitti . Biraz kitap okudum , telefonda gezindim . Ve Felix'i aradım.

"Alo Felix"

"Efendim Jisung"

"Nasılsın?"

"İyiyim sen nasılsın seni merak ediyorum."

"Ben iyiyim merak etme canım çok sıkılıyor sadece ."

"Ne oldu yoksa o adam sana bir şey mi yaptı?"

"Hayır yanlış anladın. Oturup kalkıyorum işte öyle yani yapcak başka bir şeyim olmadığı için sıkılıyorum."

"Hmm keşke görüşebilseydik ."

"Bende çok isterdim ."

"Acaba Minho'ya sorsam izin verir mi?"

"Bilemiyorum."

"Olmayan şansımı deniyim."

"....."

"Komik değil Felix "

"Tamam tamam gülmiycem. Hadi git sor bekliyorum."

.....

Mia'ya seslendim

"Mia bir gelir misin ?"

"Buyrun Jisung Bey birşey mi istiyorsunuz?"

"Evet, Minho'ya sorabilir misin Felix'e gitmek istiyorum."

"Tamam Jisung Bey ben bir arayıp sorayım size haber vericem ."

"Tamam bekliyorum."

..."Geldim Felix "

"Ne oldu izin veriyor mu?"

"Daha haber yok Mia'yla konuştum. Şimdi sorucak bakalım izin verebilme ihtimali var sonuçta onun abisinin elindesin ."

"......"

"Jisung Bey Minho Bey ile konuştum. Ama maalesef izin vermedi . Üstelik kahvaltı etmediğiniz içinde cezanızın artıcağını söyledi."

"Hmm anladım ."

"....Döndüm Felix "

"Gelebiliyor musun?"

"..... Maalesef gelemiyorum Felix çok üzgünüm."

"Nedenini biliyor musun ?"

"Hem izin vermemiş hem de kahvaltı etmediğim içinmiş oda yetmez zaten ona
Cezam da artacakmış ."

"Yemek istememeni anlıyorum Jisung biz onlar gibi olanları es geçemiyoruz ama sana bir şey yapmaması için az da olsa onu dinlemen gerek ."

"Haksız değilsin ama ne yapayım işte sanki bebeğim ya da 5 yaşındaki bir çocuk oda benim babammış gibi davranıyor."

"....."

"Felix komik mi ya neden gülüyorsun."

"Benzetimin komik geldi o yüzden. Neyse Jisung  Hyunjin bana sesleniyor kapatıyorum."

"Görüşürüz Felix."

"Görüşürüz "

MİNHO'DAN

Bugün koruma kılığına giren bir sürtüğün bedelini ödettim . Önce elime
Kezzapı aldım ve adamın üzerinde gezdirdim daha sonra elime aldığım çakmak ile ateşi adamın üzerinde bazı yerlerde gezdirdim ben gezdirdikçe adamdan kanlar fışkırmaya başladı. Ve bu benim aldığım zevki daha da yükseltiyordu . Sonra korumaların başkanını aldım. O da sandalyeye bağlandı.

"Lütfen Efendim yapmayın lütfen. Daha dikkatli olucam ."

"Zırvalama kess dikkatli olman gerekirken nerede sürtüyordun ben sana burayı emanet ediyorum orospu çocuğu!"

"Lütfen efendim lütfen yapmayın bağışlayın beni yalvarırım."

"Hıh yalvarırmış mal."

"Efendim  yemin ederim bir daha gözümü kırpmam ne olur beni bağışlayın."

"Sesini kes dememe rağmen hala zırvalıyorsun bunu sen istedin!"

Elime neşteri  aldım ve adama doğru adımladım boğazına yaklaştım ve neşter ile boğazında yol çizdim ardından adam zırvaladığı yerde neşteri bulunduğu yere sapladım adamdan sesler çıktıkça bunu yapmaya devam ettim . En sonunda adamın sesi kesilince elime testereyi aldım ve adamın karnında bir çember açtıktan sonra elime kezzapı alıp adamın açık kalan ağzından kezzapı boşalttım. Daha sonra bir kibrit yaktım sigarama önceliği verdikten sonra yanan kibriti adamın ağzından aşağı bıraktım. Ve çıktım.

Bugün böyle bir planım olmadığı için kıyafet yedeklemedim. Hızlıca arabaya binip eve sürdüm.

JİSUNG'TAN

Kanepede boş boş oturuyordum . Ardından Minho sert bir şekilde içeriye girdi. Üstünü başını kanlar içinde görünce kanepeden odama nasıl çıktığımı hatırlamakta güçlük çekiyordum. En iyisi kapımı kilitleyip uyumaktı.


Oy verip yorum yapmayı unutmayın. Bölüm geç geldiği için özür dilerim 💗 Görüşürüz 🤍


DEBT/MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin