"Itachiiiiiii" protahoval jméno svého bratra Sasuke. "Vážně musíme odjet? Teď? Proč bysme to jako dělali?"
"Hele, už jsem ti to vysvětloval, stěhuju se do města, kde bydlí můj kluk, a jestli s tím máš problém, tak si tu třeba shnij!" zatvářil se starší bratr.
"Hm" Vydal ze sebe odpověď.
"No to je teda nadšení... a já myslel že budeš mít radost"
"A jako z čeho?"
"Nevím, třeba že se stěhuješ na nové místo, daleko odsud, nebo že potkáš nové lidi" při tomto argumentu se Sasuke jen mírně zašklebil, " a třeba si taky konečně někoho najdeš" Mrknul na něj Itachi.
"Když myslíš..."
o.o.o
Chlapci již měli zabalené věci, a nastupovali na vlak, na směr Konoha. Sasukemu se sice nelíbil fakt, že vystupuje ze své komfortní zóny, a že se bude muset s něčím a s někým seznamovat, ale kdoví, třeba to nebude tak strašné.
"Říkal jsi že má bráchu?" zeptal se.
"Jako kdo"
"No za kým jedeme?" protočil očima Sasuke.
"Jako Dei?"
"No kdo jiný?!"
"Ježiš, ty máš zase náladu, seš občas jak ženská která má krámy"
"A odpovíš mi?"
"No jo bože" zasmál se Itachi jemně. "Jo má bráchu, jmenuje se Naruto, jestli tě zajímá tohle."
"A kolik mu je?"
"Stejně jako tobě, teda je o trochu mladší myslím" zamyslel se Itachi a podrbal se v imaginárních vousech.
"Hm" odvětil Sasuke.
"Myslím, že když jsme všichni byli mladší, tak jste se možná i potkali" řekl si pak Itachi, spíše jen pro sebe.
o.o.o
Cesta ubíhala pomalu, protože bylo léto a byl večer, sice ještě nebyla tma, ale začínalo se stmívat, do kupé zaváněl teplý letní vzduch a za doprovodu písniček Sasuke přemýšlel, jaké to asi bude.
Nic mu vlastně ani chybět nebude, neměl žádné kamarády, vžycky byl spíš takový vlk samotář, i přes to že za ním lezlo hodně lidí, hlavně děvčata, ale ty u něj neměly šanci, byl totiž gay. Co se týče partnerů, měl jen nějaké jednorázovky, ale nikdy se nezamiloval, příjde to na něj snad teď? Měl jít do druháku, na zdejší gympl, třeb tam někoho potká. Sám byl zvědav, jak se všechno bude vyvýjet.
Co se týče rodičů, ty od té doby co začal bydlet na intru moc nevídal, měli moc práce, a tak na víkendy jezdil k Itachimu, Když byl doma, trávili čas s Itachiho kamarády, nebo hráli hry a nebo si prostě jen vyšli ven. Když Itachi jel za Deidarou do Konohy, Sasuke víkendy strávil u něj doma, sám v knihách a učebnicích, neměl chuť bez svého bratra cokoli podnikat. Občas přijel i Deidara, s tím se ale Sasuke moc nebavil, to spíš kamarádi Itachiho.
Itachi byl Sasukemu dobrým bratrem, vždy ho ve všem podporoval a pomáhal mu se vším. Sasuke byl za to rád, a kdy to jen šlo, snažil se mu to oplácet. I když se mohl občas Sasuke mohl zdát jako kus ledu, své nejbližší měl velice rád a vždy byl kolem nich více uvolněný.
o.o.o
"Kde vlastně budeme bydlet, celé tohle stěhování je strašně narychlo, tak mě nenapadlo se na to zeptat." podíval se Sasuke na Itachiho. Když Itachi něco řekl, tak Sasuke většinou jen takzvaně držel hubu a krok, a na nic se neptal, jediný co věděl bylo, že jeho staršímu bratrovi vypršela nájemní smlouva. Když k němu přijel jako vždy na víkend, tak jen viděl jak Itachi má u dveří několik tašek, včetně těch jeho.
"U Deidary a jeho bráchy, sám mi to nabídnul, doma bydlí sami, rodiče bydlí v jiném městě kvůli práci, a občas je jezďí navštěvovat o víkendech, ale ne moc často. A neboj se, mají velký byt, každý máme svoje pokoje, teda já budu u Deidary, a ty a Naruto budete mít každý svůj." upřesnil Itachi.
"Aha" řekl Sasuke ne moc chytře znějícím tónem. V Konoze měli být za necelou půl hodinu, a tak už se psychicky připravoval na nové prostředí.
o.o.o
Sasuke cítil z okna letní prázdninová vánek, a pohupoval nohu do rytmu písničky, co mu hrála v uších.
Hlas mechanické ženy znějící v každém vlaku, se ozval se slovy "Příští stanice Konoha", a chlapci se již pomalu plazili ven z kupé. Uběhla minuta, dvě tři, pět, deset, a najednou se vlak zastavil.
Hlásil Konohu.
Takžeee, tohle je takový otvírák, abyste věděli, do čeho cca jdete, když tohle začnete číst. Snažila jsem se o komedii, výsledek posuďte sami. Toto má být pouze taková upoutávka, tak jsem zvědavá, jak se tento příběh bude ve finále líbit. Snažím se aby byl na nějaké úrovni, i když je můj první, věřím že snad bude vcelku dobrý!!!
Příběh bude vycházet pravidelně třikrát týdně.
ČTEŠ
Zlatý druhák - Sasunaru
RomanceNaruto chodí na gympl v malém městě jménem Konoha. Má bratra Deidaru, který má již několik let vztah s Itachim Uchihou, bohatým, a velice pohledným mladíkem. Itachi však bydlel v jiném vzdálenějším městečku, a tak se jednoho dne rozhodne že se se sv...