12. Padající dřívka

55 5 0
                                    

Zatímco Naruto slézal zpět na své místo z klína Sasukeho, Sasuke se koukal vražedně na Ino, a už si vymýšlel, jaké pomsty by na ní mohl vykonat, dá jí nějaký strašný úkol, jo přesně to udělá!!!

"Tak Sasuke, točíš" pronesl Kiba, jakoby se před chvílí nic nestalo. Sasuke se podíval temně na Ino, ta dostala z tohoto pohledu pořádnou husinu, a věděla, že to asi nenechá jen tak, ale to bylo přece jedno, ti dva se tu teď oblejzali, to bylo pro ní nejdůležitější!

Sasuke roztočil lahev a ta dopadla pro jeho smůlu na Gaaru. Achjo, už se těšil jak jí to nandá, nevadí, třeba až za chvíli.

"Pravda nebo úkol" zeptal se kluka sedícího před ním. Gaara se zamyslel, a rozhodl se pro pravdu.

"Na jakém nejdivnějším místě si se někdy s někým vyspal" plácl Sasuke první věc co ho napadla. Gaara se plesknul rukou do čela.

"Achjoo. Bylo to asi před půl rokem, byli jsme na nějakým fesťáku... no, a tam byly takový ty kadibudky, no..." všichni propadli v nehorázný smích.

"Tak doufám, že jste si to tam užili, s kým si to tam vlastně byl?" Utíral si slzičky Kiba.

"Já ani nevím, byl jsem totálně na šrot" zakabonil se a protočil očima. Zatočil lahví.

"Ha, Naruto, teď si to vypiješ z tý poslední flašky" ukázal Gaara na blonďáka se škodolibým úsměvem, Naruto se trochu zděsil.

"Ale notaak, vždyť to bylo třeba před tisíci lety, může to jít i jinak?" snažil se ho usměrnit Naruto. Gaara se však nedal.

"Tak v tom případě chci pravdu" zatvářil se Naruto vítězně. Gaarovi úsměv trochu povadl.

"To je jedno, i tak ti dám něco strašnýho" řekl záhadně a promnul si ruce.

"No doprdele" zašeptal si Naruto sám pro sebe.

"Vyměň si oblečení s... Ino" řekl vítězně. Kiba dostal totální záchvat smíchu, všichni ostatní, se ho snažili zakrýt, ale brzy přišlo i na ně.

"Tak pojď, jdeme" popohnala ho Ino.

"To je dneska už po druhý" zavyl Naruto útrpně, a teď mu něco došlo. Ino má krátkou sukni a malý top. 'Kurva!' zaklel si sám pro sebe, už chápal proč Gaara vybral zrovna ji, a ne třeba někoho jinýho, třeba Hinatu, nebo Sasukeho. Při pomyšlení na něj jemě zrudl. Došel s Ino až do koupelny a tam se zavřeli.

"Tak jak se ti líbil můj úkol?" zeptala se Ino nevinně. Naruto se na ní podíval s výrazem říkajícím 'děláš si prdel' a podíval se do země.

"Co myslíš?" odpověděl. byl ještě čevenější než před tím.

"No já nevím, to mi pověz, jaké to bylo se vykousnout s nejhezčím klukem v Kono-"

"Jo bylo to fakt úžasný" prohodil ironicky. Ino se zasmála, a hodila po něm sukni.

"Na, obleč si to" Naruto natáhl ruce s fialovou sukní před sebe, a podíval se na ní. Pak si jí přiložil ke stehnům.

"To si děláš srandu, to si na sebe vživotě nemůžu vzít, vždyť to mám tak do půlky stehen" vypískl zděšeně Naruto. Ino se zasmála.

"Dělej, po flašce si to zas vyměníme"

"No jo" broukl si spíš pro sebe, a hodil na Ino na oplátku Gaarovi tříštvrťáky. 

Když se oba převlíkli, Naruto se nejmíň minutu ještě prohlížel v zrcadle se slovy, 'Vypadám jak transka' nebo 'Jen počkej Ino, karma tě dostihne' a také 'To rovnou můžu pracovat v bordelu'. Vrátili se zpět do pokoje, a Naruto se snažil stáhnout si sukni co nejníž to šlo, vypadal jako rajče. Gaara s Kibou propukli v nehorázný smích, Sasuke se jen trochu usmál, a nepatrně zčervenal a Shikamaru s Hinatou na Naruta házeli lítostné pohledy, v hloubi duše se však také smáli. Ino stála vedle Naruta, ta vypadala že si to vyloženě užívá.

Zlatý druhák - SasunaruKde žijí příběhy. Začni objevovat