3. Horký brambor

72 5 2
                                    

Dveře se zabouchly, a chlapci zůstali v bytě sami. 

"Tak co budeme dělat?" zeptal se nejistě mladší.

"No, nevim jak ty, ale já mám hlad. Udělám si něco k jídlu, jestli to nevadí"

"Ne, vůbec, vždyť teď to je vlastně i tvoje kuchyň, ale nechceš to tu nejdřív projít, ať se pak neptáš kde je koupelna a tak..."

"Hm"

"Ty seš teda výřečnej" zašklebil se Naruto. "Tak pojď, ať to máme za sebou.

o.o.o

Po cca patnácti minutách kluci prošli veškerá zákoutí jejich bytu, Naruto Sasukemu všechno ukázal, vysvětlil jak se co používá, například jak funguje sprcha, tento mechanismu Sasuke neznal, dále mu ukázal kde mají oni a Itachi s Deidarou pokoje, ukázal mu spíž a obývák. Starší celou tu dobu jen mlčel a poslouchal co mu Naruto říká.


"Nečekal jsem že máte tak velký byt" řekl černovlásek, uvazující si právě zástěru na vaření.

" No, je to tu trochu větší, naši si to mohli dovolit, a navíc, když je nás tu o dva víc, tak se to i docela hodí" zasmál se blonďák. Pozoroval Sasukeho, který právě bral do ruky bramboru.

"Chceš nějak pomoct?"

"Jo, klidně, podáš mi prosím škrabku?" říkal Sasuke hledající hrnec.

"Hned to bude!" vykřikl Naruto. Po pár sekundách už natahoval ruku k Sasukemu, a podával mu škrabku. Když si jí Sasuke bral, nechtěně se otřel svými prsty o ty blonďákovi. V obou jakoby proběhl nějaký elektrický výboj. Rychle se odtáhli, a Naruto si odkašlal.

 "Co vlastně budeš vařit?" řekl, když začali loupat brambory.

"No chtěl jsem si uvařit brambory a pak si k nim dát třeba chleba, nebo něco" ušklíbnul se, ne však nějak zle, "Chceš snad taky?"

"Nooo..." protáhnul modrooký, "... když zbyde" usmál se.

Sasukemu se jeho úsměv strašně líbil, a nevědomě se usmál taky.

"Wooow, ty se umíš tvářit i jinak?" podíval se na něj Naruto s rozzářenýma očima, když zrovna loupal další bramboru. Starší ihned nahodil poker face, a dělal jakoby nic.

"Nevím o čem to mluvíš, tvářím se pořád stejně." odpovídal Sasuke s jasnou lží na rtech.

"Ale nedělej! Já to viděl!" zakřenil se mladší. Sasuke s lehounkým úsměvem jen protočil očima, a obrátil se zpět k další bramboře.

Po oloupání brambor dali kluci vařit vodu v hrnci, když už byla dostatečně teplá, dali do ní oloupané brambory. Ty když se uvařili, tak je Sasuke vyndal, říkal si že Naruto by se možná tak opařil, a brambory by zkončily na zemi, a udělal z nich kaši, mladší ho jen zaujatě, opřenej o linku, pozoroval. 

Když Sasuke z těch erteplí udělal něco jako kaši, nandal jí na dva talíře, přihodil chleba, a sedli si s Narutem na gauč, dohodli se že si něco pustí.

o.o.o

"Říkám ti už po několikátý, že se na tu tvojí přiblblou komedii koukat nechci!"

"A já se zase nebudu koukat na horror!"

"Ahhhhh, ok, tak víš ty co? hodíme si mincí!" Naruto se na něj nedůvěřivě podíval.

"No tak ok..."

Sasuke vytáhnul z kapsy minci, a hodil. Mince dopadla na jeho dlaň, a on jí rychle přikryl.

"panna nebo orel?"

"Hmmmm, panna!" vykřikl Naruto sebevědomě.

"Ha! smůla, zapni tam ten horror!"

"Neee, krucipísek!" zanadával si mladší. Naruto horrory z duše nenáviděl, tak alespoň že mají jídlo. Sasuke spustil film, a pohodlně se usadili na gauči. Naruto si zrovna dával ke rtům lžíci s kaší.

"Ho hahně bahíííí" slyšel Sasuke a  se podíval vedle sebe, viděl Naruta, jak si ovívá pusu a zběsile dýchá.

"Ty seš trouba" neodpustil si Sasuke poznámku s úšklebkem zdobící jeho ústa.

"No dovol!" nafouknul Naruto tváře 

"No to si teda dovolím" nepřetával si utahovat z mladšího Sasuke. Naruto se na něj podíval, asi se ho snažil tím pohledem uškvařit, kdo ví, ale po chvilce, kdy už Sasuke svou pozornost přesunul na televizi, se začal také dívat.

o.o.o

"PANE BOŽE!!!" vypískl Naruto u scény, při které se lekl, a instinktivně skočil po nejbližší možné věci, Sasukeho ruce. Ten se na něj jen s vykulenýma očima podíval, a jako rána z čistého nebe slyšeli jak do někdo vstupuje do obýváku, kde se koukali na televizi. Sasuke rychle stopnul film, Naruto zase vylekaně odskočil od sasukeho ruky a spadl z gauče.

"Auuu, sakra!!" sykl naruto, když sebou praštil o zem, přímo na zadek. 

"Co tu vy dva vyvádíte?" zeptal se s nechápajícím výrazem v očích, ale s úsměvem na tváři Itachi.

"To by mě taky zajímalo", přidal se druhý nově příchozí.

"Co by, koukáme na film" odpověděl Sasuke stroze, zatím co se Naruto pomalu zvedal ze země a sedal si zpět na gauč.

"Jo tááák" protáhl Itachi, jako by věděl něco víc než ostatní. Tohle bylo pro dva mladší opravdu velice trapné.

o.o.o

"Tak na to zamoměň, já nechci spát na pravo!" hádal se opět Naruto se Sasukem.

"Hele, ta postel je pořád moje, takže si můžu vybírat jen já." nafouknul tváře mladší.

"Tak si hodíme mincí" podíval se černovlásek vyzívavě.

"Ahhh, dobře, spi si na levo!" Sasuke se jen vítězně usmál, a lehnul si do postele, na odteď svojí levou půlku. Kluci už byli vysprchovaný, takže jediný co zbývalo, bylo zhasnout, a poddat se říši snů.

Leželi naproti sobě a koukali si do tváře, Naruto se pak už jen otočil a zhasnul se slovy:

"Dobrou Sasuke"

"Dobrou Naruto..."

Zlatý druhák - SasunaruKde žijí příběhy. Začni objevovat