Chlapci se v pořádku dopravili domů, vybalili nákup, a šli si sednout k nějakému filmu. Do konce prázdnin zbývalo už jen 5 dní, a tak si chtěli užívat volna co nejvíc. Vlezli si na gauč, přinesli deky, připravili popkorn, a už se jelo.
o.o.o
"Hele, proč jsi mi o tom neřekl?" zeptal se černooký když zrovna probíhala nějaká nezáživná scéna.
"O čem?"
"O tom srazu"
"..." blonďák se trochu ošil.
"No?" vyzvídal starší dál.
"Nevim, moc se mi upřímně nechtělo, a navíc, myslel jsem si, že bys spíš nechtěl" Naruto zněl opravdu nevěrohodně, ale Sasuke se rozhodl se ho dál neptat, on se mu kdyžtak svěří, když bude chtít.
o.o.o
Dny ubíhaly jako voda, a byl tu poslední den prázdnin.
"Hele, co kdyby jsme si zašli k jezeru, teď tam bude určitě moc hezky, zaplavem si a bude sranda" navrhl Itachi, když si ráno všichni povídali u snídaně.
"Jo, to zní fajn" odpověděl pohotově Naruto.
"Souhlasím" promluvil Deidara, a Sasuke jako vždy odpověděl jen to své 'hm'.
o.o.o
Po snídani si kluci zabalili do tašek ručníky, opalovací krémy, žabky a další serepetičky, co prostě k prožitýmu dni u jezera patřily. Plavky měli rovnou už na sobě, jen si na sebe vzali tílka, aby nechodili po městě jako nějací exhibionisti. Vydali se na cestu, když někoho potkali, hned se za nimi otáčel, a to proto, že většina této skupiny byla, jak to říct, nadprůměrně atraktivních, hlavně ti dva černovlasí. Protože Itachi po chvilce začal držet Deidarovu ruku, a tím dával najevo že je zadaný, se začali kolemjdoucí holky otáčet hlavně na Sasukeho, a nejedna byla po očním kontaktu s ním totálně rudá. Sasuke na to jen pohrdavě koukal, neměl takovéhle dívky rád, nebyly většinou vůbec věrné. Naruto, i když si to nedokázal vysvětlit, ty pohledy holek na Sasukeho hrozně užíraly, jak pořád jen červenaly, a chichotali se a... a vůbec! Vůbec se mu to nelíbilo!
Uběhlo pár minut cesty, která se výrazně prodloužila, protože si Naruto usmyslil, že si chce dát zmrzlinu, a tak se zastavili v nejbližší cukrárně, jenže tam byla fronta, a blonďák si tam také vybíral snad půl hodiny. Zbytek skupiny, kromě nejmladšího Uchihy, si nakonec také koupili zmrzlinu, a když se po tomto zdrženíčku vydali opět na cestu, byli tam za necelé tři minuty.
o.o.o
"Anoo, je to tu sice narvaný, ale podařilo se nám tu ulovit jedno z nejlepších míst" radoval se mladší blonďák, když si odložili veškeré věci a rozložili osušky.
"Hele, nebude vám vadit, kdyby jsme se já a Deii přesunuli někam trochu jinam" jejich bratři jim to bez zbytečných dotazů odsouhlasili, bylo jim jasné proč chtěli dál od nich, do soukromí...
Naruto a Sasuke zůstali sami, uměle vytvořená větší pláž byla nyní plná lidí, jak krásných holek v bikinách, tak i svalnatých fešáků, kteří se rádi vytahovali se svým vypracovaným tělem, takže tu měli co pozorovat. Byli tu převážně mladší obyvatelé Konohy, tak cca nejvíc věková kategorie našich dvou krasavců, jen se trochu divili, teda hlavně mladší, že tu nepotkali někoho z jeho kamarádu, z jeho party.
Chlapci seděli na rozložených osuškách a povídali si o všemožných věcech, skvělé bylo to, že již od začátku, co se poznali, se jim konverzace nikdy nezatrhla, vždy si měli co říct. Tedy, většinou to hlavně vypadalo tak, že Naruto mluvil, a Sasuke poslouchal, ale ovšem i starší se někdy také dostal ke slovu.
"Hele" začal Sasuke, "myslíš, že bys mi mohl namazat záda opalovákem?" Naruta tato otázka trochu vykolejila.
"No chápeš, jsem bílej jak omítka, a nechci další dny řešit bolavý rudý záda, a v horším případě loupající se kůži" ušklíbnul se. Blonďák, protože nebyl necitelné zvíře, ho neodmítnul, jen zakejval hlavou na souhlas a pozoroval druhého, jak se otáčí zády k němu. Vytáhl z tašky opalovací krém, a nanesl si ho na ruce. Rozmazal si ho ve dlaních a po sekundě, kdy se rozmýšlel, jestli je to dobrý nápad natáhl ruce a začal sasukemu vmasírovávat do zad opalovací krém.
"Joo to je fajn" zašeptal po chvilce blaženě Sasuke s malým úsměvem na tváři, řekl to naschvál, páč ho zajímalo, jak bude modrooký reagovat, hlavně ho chtěl vykolejit, ani nevěděl proč. Naruto trochu zrudnul.
"Debile" slyšel jen Sasuke jak si na něj blonďák potichu zanadával, a cítil, že doteky na jeho zádech jsou nejistější, rozklepanější. Sám pro sebe se usmál, nechápal to, ale přišlo mu to docela roztomilé.
o.o.o
Celé dopoledne i odpoledne se kluci náramně bavili, párkrát se cachtali ve vodě, párkrát si šli koupit zmrzlinu, či něco k pití. Ignorovali, tedy hlavně Sasuke, pohledy procházejících dívek. Povídali si, a opravdu, do konce dne nepotkali nikoho ze školy.
o.o.o
"CRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR" zařvalo tichou místností. Sasuke pohotově otevřel oči, otočil se směrem na zvuk, a viděl Naruta, jak v sedě vypíná budík.
"Dobré ráno" zachraptěl mladší.
"Dobré, co... co se děje?" řekl zmatený Sasuke. Naruto se ušklíbnul a starší na něj pořád jen nechápavě koukal. 'Ajo, já jsem idiot!' vzpoměl si, vždyť je dneska první školní den!!!
Kluci se připravili, ustrojili se, a co nejpotišeji se vykradli z domu, protože viděli na gauči dva spící muže, které nechtěli vzbudit.
"Tak co, těšíš se?" zeptal se usměvavě Naruto.
"Hm, asi jo" odpověděl zachmuřeně starší, dneska se opravdu nevyspal dobře, což byl důvod, proč se teď tvářil jako kakabus.
"Prosimtě neboj, první dny jsou vždycky hrozný, ale bude to ok, věř mi!" usmál se snad ještě víc. Sasuke to nechápal, jak to že pořád, snad při každé situaci má tento šťastný výraz? je to obdivuhodné, dokáže vždy být tak veselý...
Po pár minutách chůze při čerstvém ranním vzduchu se dostali ke škole.
"Jdeme?" zeptal se Naruto se stočeným pohledem na Sasukeho.
"Jdeme."
ČTEŠ
Zlatý druhák - Sasunaru
RomanceNaruto chodí na gympl v malém městě jménem Konoha. Má bratra Deidaru, který má již několik let vztah s Itachim Uchihou, bohatým, a velice pohledným mladíkem. Itachi však bydlel v jiném vzdálenějším městečku, a tak se jednoho dne rozhodne že se se sv...