8. Narozeninové překvápko

55 5 0
                                    

Čas plynul, týdny ubíhaly, psali se testy, noo, prostě klasické školní dny. Nuda. Jediné co se Sasukemu dělo, bylo to, že za ním pořád lezly ty nány, ze začátku to ignoroval, ale pak ho to začalo nesmírně vytáčet, svůj pokerface však zanechal. Co se týče jeho zapadnutí do kolektivu, o to se postaral Naruto, stal se novým členem jejich malé 'party' a vlastně si s nimi i rozuměl, což bylo fajn. 

Ve třídě nebyly žádné hroty, což bylo na jednu stranu super, ale na tu druhou... vše bylo pořád stejné dokola. Až jednoho dne přišel Kiba se skvělým nápadem...

o.o.o

"Naruto, myslím, že to je dobrej nápad, měl bys mu to odsouhlasit." Pronesl Sasuke večer, když seděli na jejich posteli, a povídali si.

"Jo, máš pravdu, není nad čím přemýšlet" řekl s úsměvem, a natáhl se na noční stolek pro mobil, aby napsal zprávi Kibovi.

"Hele, tak to vypadá, že to bude v tenhle pátek, co se obsazenstva týče, budeme tam my dva, Kiba, Gaara, Shikamaru, Ino, Hinata a ke konci se možná ukáže i Temari, jen málo lidí, je to přece jen oslava." 

"Tak to vypadá dobře, už se těším" pokýval hlavou Sasuke. Výběr se mu zamlouval, havně protože tam nebyly žádné jeho 'fanynky'.

Najednou cinkla notifikace na Narutovym, již odloženym mobilu, a když se na něj podíval, usmál se.

"Hele tak prej ještě jedna věc, bude asi v půlce listopadu, kolem přelomu čtvrtletí, taky taková párty, Kiba v tu dobu nemá doma rodiče, takže bude u něj" zašklebil se Naruto a promnul si ruce, párty u Kiby jsou vždy legendární.

"Abych tě uvedl do obrazu, je to už taková tradice naší třídy, abys věděl, vždycky po každém čtvrtletí je nějaká párty, většinou jsou u Kiby ale třeba minule byla... no to je jedno" mávl rukou Naruto.

"Bude tam alkohol?" napadlo najednou černovláska.

"Že váháš! Kiba toho vždycky sežene tři metráky, pak tam můžeme i přespat většinou, páč když bude půlka lidí na sračky, ten psovod by je nechtěl mít na svědomí, kdyby se jim něco stalo. Má obří byt, tak se tam vejdeme všichni, někdo samozřejmě bude možná spát na zemi, ale Kiba má doma karimatky a tunu madrací" rozpovídal se Naruto

"Hm" kýval Sasuke hlavou.

"No, tak do tý oslavy to je už jen... tři dny?! woow... Už se těším, oslavy jsou u něj vždycky super, samá hudba, někdy hrajeme i hry, je to fakt něco! určitě si to užiješ! a to samý ty párty" usmíval se rozzářeně Naruto na Sasukeho.

"Jo, asi jo"

"Stoprocentně!" Sasuke se podrbal na zátylku, a zeptal se.

"Ty ale budeš mít narozky v jiný den, jestli počítám dobře tak zítra, je to tak?"

"Noo... jo" usmál se Naruto. 'Tak on už si pamatuje kdy mám narozeniny?' toto ho velice potěšilo, a začal se nepatrně tetelit.


Chlapci ulehli do postele, popřáli si dobrou noc, a snažili se usnout. Po asi dvou hodinách Sasuke nemohl stále zabrat, se otočil na Naruta, a zaposlouchal se do jeho chrápání, pozoroval ho, jak leží na břiše, a spokojeně oddychuje. Pozoroval jeho vlasy, jeho zavřené oči, jeho ústa... Odhrnul mu z tváře pramínek vlasů, a schoval ho za ucho, Naruto se jen trochu ošil. 

'Páni, vážne se mi dostává pod kůži' pomyslel si Sasuke, a udělal něco, co opravdu nečekal. Dal mu pusu na nos. Udělal to naprosto přirozeně, a když mu to po chvíli došlo co to udělal, začal rudnout.

Zlatý druhák - SasunaruKde žijí příběhy. Začni objevovat