10. Znamení lásky

56 5 0
                                    

"Podle čeho si mám vybrat?" řekl po chvilce zamyšlení.

"Každá květina má svůj význam, své sdělení" pronesla něžně Ino, a upravila ohnutý květ růže. Sasuke se na ní podíval, zakýval hlavou a ukázal na žlutý tulipán.

"Co tahle?"

"To je žlutý tulipán, je symbolem radosti a šťastného úsměvu"

"Hm, a tahle?" podíval se na trochu větší květinu.

"Slunečnice značí naději, štěstí a pozitivitu"

"A ta bílá lilie?"

"Čistotu, vznešenost a ctnost"

"Co ta růžová růže?"

"ta symbolizuje obdiv, štěstí a lásku" při posledním slovu se na něj nenápadně podívala aby viděla jeho reakci, pravdou bylo, že začal mít nepatrný ruměnec na tváři, Ino to poznala, páč měla velký cit pro barvy, a ta červeň na jeho bílou pleť nepatřila. Už od chvíle, kdy jí řekl že kupuje kytky pro Naruta, jí bylo jasné, že to není pouhé přátelství, co Sasukeho pohání k tomu, aby se bavil s blondýnem, a tak se otočila k další květině, u které si řekla, že mu jí vecpe, i kdyby nechtěl, a tak pronesla:

"A co takhle červená růže? když ji někomu dáš, sděluješ mu tím vášeň a pravou lásku" usmála se sebvědomě, a připadala si jako ta největší dohazovačka. Sasuke se na ní jen letmým pohledem podíval a pak uhnul pohledem.

"Chceš tím snad něco naznačit?" utrousil potichu. Ino se na něj podívala výrazem, 'Děláš si ze mě srandu, vždyť je mi to jasný'.

"Tak kterou chceš, hádám, že nebudeš chtít puget, ale jen jednu sólo" dala si ruce v bok a začala přemýšlet. Sasuke také přemýšlel.


"To je to tak zřejmé..." zeptal se, když mu Ino vnutila jednu červenou růži, byla moc pěkná, rozkvetlá, a nádherně voněla, měl z ní vlastně i radost.

"No, tak vzhldem k tomu, že Naruto se dokáže dostat pod kůži kdekomu, tak to není ani tak zvláštní, ale to tvoje chování kolem něho ve škole, nebo když se o něm mluví a ty u toho jsi... Jde to poznat, ale to je jen proto že jsem holka, kluci jsou na to strašní pařezové, znám to, jak někomu děláš náznaky, byť jen letmé, a on si toho ani nevšimne..." trochu se rozesmutněla.

"Počkej, nechodíš ty teď se Saiem? zaslechl jsem že vaše začátky byly jednoznačné a přímé."

"Kdo říká, že jsem teď naznačovala na city k Saiovi. Upřímně jsem si to s ním představovala trochu jinak, a on též, takže jsme se vlastně dneska po škole rozešli, ale zůstali jsme přáteli" 

"Ou... to mě mrzí" 

"To nemusí" usmála se na něj.

"Hele," Ino zrovna motala růži do papíru, když Sasuke se jí začal na něco ptát "Je ten 'někdo' ke komu jsi projevovala city, někdo z naší třídy?" napadl ho jeden kluk, který by to mohl být, sice nechodil k nim do školy tak dlouho, aby dobře poznal ostatní, ale tohle mu neuniklo.

"Ehm, no... ano, je" trochu zrudla. Sasuke si jí prohlídl.

"Je to Kiba?"

"Drž hubu!" zašeptala na něj, rozhlídla se jestli je někdo neslyšel, a podívala se na něj s vražedným výrazem. Totálně zčervenala.

"Že mu to neřekneš, prosím" docela rychlá změna nálady, z devítihlavé saně prahnoucí po smrti černovláska se stala malá ubrečená holka.

"Neboj, neřeknu. Ale popovídej si o tom s ním, myslím že neodejdeš s prázdnou" Ino se na něj podívala s jiskrou v očích, a doufala že tento náznak pochopila dobře. Široce se usmála.

"Jinak, co jsem ti dlužný?" zeptal se, když si od ní bral smotanou kytku.

"Nech to plavat, jsi kámoš, a navíc jí daruješ dalšímu mému kámošovi" zatvářila se sebevědomě a měla na tváři přiblblý úsměv, začala se chichotat.

"No tak radši nazdar" mávl rukou, a odcházel pryč z obchodu. Došlo mu, že má vlastně dalího kámoše, tedy vlastně kámošku, a měl z toho dobrý pocit, jako kámošce jí poradil a z toho měl docela radost. Začal se obklopovat velice fajn lidmi, které mohl považovat za kámoše, za své kámoše.

o.o.o

"To je pro tebe" natáhl ruku s růží k Narutovi, ten začal být rudý jako rajče. Sasuke na tom nebyl jinak. 'Bože, co to bylo za nápad, vždyť jsme vlastně kámoši, to musí být úplně divný, co když třeba ani není na kluky, ale to by určitě nedělal takový ty náznaky, dělá je vůbec? Ahhh já jsem vůl, co když jsem se teď úplně ztrapnil?!' honilo se hlavou Sasukemu, byl velice nervózní, ale nedal to na sobě vědět.

"Děkuju, to je od tebe... milé" převzal si Naruto růži při těchto tichých slovech. Snažil se nevyznít jak totální pako. Sasukemu se upřímně tento tón hlasu velice líbil. Chvilku tam stáli, než se Naruto úplně nečekaně začal smát, Sasuke se k němu přidal, bylo to fajn, jakoby opadla tato nervózní nálada, vše se zdálo být naprosto přirozené.

"Sasuke, je mi s tebou dobře" zavěsil se mu kolem ramen. Černovláska tato slova zahřála u srdce, usmál se. 

Mě s tebou taky, zašeptal, podíval se na růži kterou zrovna měl přímo před svým obličejem.

"Jinak hezké narozky"

"Děkuju" usmál se přívětivě. Sasukemu náhle pípla notifikace na mobilu, podíval se na něj a vrátil pohled na Naruta, který stál před ním, a s něhou v očích pohlížel na červený květ.

"Pojď, půjdeme už domů" kývl hlavou, rozešel se, Naruto ho doběhl a šli již už noční Konohou zpět.

o.o.o

"Všechno nejlepší Naruto" slyšel blonďák, když vešli do obýváku byl hodně mile překvapený, tohle fakt nečekal, na stole ležel čokoládový dort a naprosto obří miska s... ramenem?! 'To je snad splněný sen!' říkal si Naruto v hlavě, byl strašně nadšený. Už chápal co to tu připravovali, kromě stolu to tam bylo všchno moc hezky vyzdobené. Podíval se na všechny v místnosti a nahlas všem poděkoval, sedli si pak ke stolu a snědli tu čokoládovou bombu.

"Kde si vzal tu růži?" zeptal se Itachi Naruta, který si zrovna nandaval již třetí kus dortu.

"Dal mi jí Sasuke" Itachi se Deidarou se na sebe 'nenápadně' koutkem oka podívali a uznale zakývali hlavama, Sasuke jen protočil očima a Naruto lehce zčervenal.

"Tak to je Sasuke hodnej" podíval se na něj Deidara a usmál se.

Kluci společně slavili a užívali si. Dva nejstarší se na sebe občas podívali s výrazem, jakoby jim oboum pořád něco unikalo, a pak ještě zamyšleně koukali na své bratry, ale mladší si těch pohledů nevšímali. Večer probíhal příjemně.

o.o.o

Naruto po oslavě v obýváku našel vázu napustil do ní vodu a odnesl si jí do pokoje. Dal jí na parapet a ponořil do ní růži. Otevřel okno, a ve tmě si sedl na židli před oknem, a opřel se o parapet. Vánek z okna mu příjemně prohraboval vlasy. Pozoroval jí. Přemýšlel. 'Když mi jí Sasuke vybíral, přemýšlel nad tím, nebo jen vzal nějakou, která vypadala dobře? Jestli ne, ví vůbec co červená růže znamená? Že by ji vzal naschvál? Chce mi zamotat hlavu, nasadit mi brouka do hlavy? To se mu každopádně fakt daří. Ach Sasuke, skoro se v tobě nevyznám, víš vůbec, že červená růže je znamení lásky?' Začaly mu slzet oči, už nechtěl nikomu naběhnout.

Zlatý druhák - SasunaruKde žijí příběhy. Začni objevovat