13. Slabé chvilky

49 5 0
                                    

'Do prdele, mě bolí hlava' probouzel se pomalu Naruto, měl stále zavřené oči, kocovina ho včera, lépe řečeno dnes ráno fakt ovládla. Bolela ho hlava, jako kdyby si o ní praštil skleněnou lahví. Rozhodl se, že zkusí otevřít oči. To co viděl ho překvapilo. Nad hlavou měl hlavu Sasukeho, kterému ležel hlavou v klíně, Sasuke seděl opřený o gauč. Když se rohlídl po místnosti, všude to vypadalo podobně, všichni leželi tak různě. 

'Hele, Kiba a Ino?!' zaostřil asi na dva metry před sebe a usmál se, těm dvoum to fakt přál, Kiba o ní básní už jak dlouho, a co teprve ona o něm... náhle se zarazil. 'Počkat já ležím na...' rychlostí blesku se posadil, to však neměl dělat, protože se mu udělalo fakt špatně, chytl se za pusu, a vypadal že bude zvracet. Patrně tímto svým výstupem vzbudil i jeho dnešní polštář, pokud nebyl vzhůru už před tím.

"Dobré ráno" usmál se na něj Sasuke ospale.

"Sasuke, já asi-" ani to nestihl doříct, hmátl po igelitce před ním, kterou mu tam večer ostatní připravili a vykonal svou potřebu do tašky. Dávící zvuky se nesly místností.

"Bože, zabijte mě" flákl sebou o zem se slzami na krajíčku, včera to fakt přehnal.

"Ježiš, klid, tady máš" podal Sasuke Narutovi prášek a vodu, ten jí vypil dřív než by stihl říct ramen, a opřel se o gauč. Podíval se útrpně na staršího.

"Pomoz mi prosím dojít do koupelny" zaprosil nešťastně. Sasuke se jen ušklíbl, pomohl Narutovi vstát a s těží došli do koupelny, kde si Naruto kleknul k záchodu a strávil tam pořádných pár minut, mezitím se začali budit i ostatní.

o.o.o

"Už nikdy nebudu mít žádnou oslavu" zapřísáhl se Naruto, když večer leželi v posteli. Sasuke ho po tom jeho ranním vystoupení dovlekl domů, tam ho seřval Deidara, že prej by neměl chlastat natolik, aby pak ještě půl dne zvracel, což byla pravda, protože se v podstatě do oběda byl zavřenej v koupelně, kde mu dělal psychickou oporu Sasuke.  

"Hele, a kdy má být ta další párty?" 

"No, teď už dokonce vím i přesné datum,  bude to desátýho listopadu, je už stoprocentní, že to bude u Kiby a bude tam klasicky naše třída a možná i nějací další lidi, ale nikdo starší, nikdo mladší, všichni jen z naší věkové kategorie."

"A kde ty další lidi berete?"

"No, vzhledem k tomu, že skoro všichni z naší školy bydlí tady, v Konoze, tak jsme všichni chodili i na tu stejnou základku, pár lidí odtamtud tam bude, oni se většinou rozutekli do jiných měst, a nebo začali už 'pracovat' ale to jen málokdo. Pak si tam možná někdo přivede i své kámoše, ale to by mělo být tak všechno" dopověděl Naruto.

"Hn" kývl Sasuke. "Ale ty kalby nejsou po každý u Kiby, ne?" zeptal se, napadlo ho, že minul když se bavili o místech se Naruto nějak divně zarazil, obecně mu připadalo že se tomuhle tématu podzřele vyhýbá, i když o tom mluví jako o fajn věci. 'Něco se mu tam možná stalo' uvažoval Sasuke.

"Ehm, no, ne, nejsou" bylo vidět, že se Sasukeho myšlenky potvrzují.

"A kde bývaly dříve?" věděl, že asi bodá do včelího hnízda, ale chtěl to vědět, byl zvědavý, i když to nedával na jevo.

"No tak různě, jednou byla u Suigetsua, ta byla fajn, mají doma vířivku takže tam byla sranda, no a pak většinou byla vždycky u Kiby, vlastně jednou byla málem i tady, ale když se to dozvěděl Deidara, měl jsem u něj velkej průser" zasmál se Naruto nervózně. Sasukemu to nestačilo, a rozhodl se, že bude ještě trochu nepříjemnej.

"A jak jsme se minule bavili, jak jsi mi vyprávěl o tom, že vůbec takovéhle párty děláte, tak jak jsi nedořekl, kde byla" Naruto trochu strnul v obličeji, pak se však nadechl, a jakoby nic odpověděl.

"Ta byla u Nejiho" Sasuke byl trochu překvapený, měl pocit, že to jméno v životě neslyšel, i když mu to bylo trochu povědomé.

"Kdo je Neji?"

"Náš bývalý spolužák, chodil s námi do prváku, a pak se přestěhoval do Suny, je to mimochodem bratranec Hinaty. Napadá mě, viděl si ho o prázdninách, jak jsme potkali kluky" řekl Naruto bezvýrazně. Sasuke ho poslouchal, čím to je, že se tomu tak vyhýbá, že by to bylo něco s tím Nejim?

"Aha, už vím" řekl Sasuke, co si asi ti dva udělali, 'Když tak zalovim v paměti, tak ten den byl Naruto taky nějaký nervní' vzpomínal si Sasuke, co se jim sakra mohlo stát?

"Omluv mě prosím na chvilku" Naruto odběhl někam pryč, Sasuke zůstal vykolejeně sedět. 'Dobře, téma 'Neji' už nikdy nebudu vytahovat, asi na to špatně reaguje'

Když se Naruto ani po pěti minutách nevracel, šel Sasuke zkontrolovat byt, byli doma sami, tak se mohl dobře orientovat podle zvuku. V obýváku nikoho neslyšel, v ložnici jejich bratrů taky ne, až v koupelně. Slyšel, jak se odtamtud ozývají vzlyky, tiché, ale bolestné. 'No dobrdele, to jsem asi trochu posral' podrbal se Sasuke na zátylku, rozhodl se, že zaťuká, a zjistí o co jde.

Zlatý druhák - SasunaruKde žijí příběhy. Začni objevovat