Blonďatý třeštidlo si sedlo vedle Sasukeho na postel, v ruce mělo svou třídní fotku.
"No tak kdo by tě zajímal první?" Optal se Naruto, přičemž podstrkoval Sasukemu obrázek s jejich třídou. Sasuke si fotku vzal do rukou, a začal i detailně prohlížet lidi na ní. První člověk, který ho zaujal, byl smějící se Naruto stojící uprostřed a zavěšený na dalších dvou chlapcích.
'Má tak hezký úsměv...' pomyslí si Sasuke.
"S kým se nejvíc bavíš ty?" zeptal se po chvilce pozorování. Nikdo na fotce mu nepřipadal nijak zajímavý, tedy až na Naruta, všichni byli takoví, no... tuctoví.
"Tak třeba ten s těma červenýma vlasama tady", ukázal Naruto "to je Gaara, je to můj strašně dobrej kámoš, je strašně empatickej, ale je docela nemluvnej, vlastně jako ty" uchechtl se Naruto.
Sasuke se nepatrně zamračil, že je nemluvnej jako on? myslel že v tomhle je originální, ale spíš, proč ho užíral ten fakt, že jsou 'strašně dobrý kámoši'?
"Noo, a třeba tenhle, ten s tím culíkem, to je zase Shikamaru, taky takovej nemluvnej, ten je zas strašně chytrej, skoro věčně něčím otrávenej, ale je s ním sranda" Sasuke naslouchal jeho hlasu, ti dva zatím nezněli tak špatně, třeba to bude i fajn, třeba si budou rozumět.
"Taak, a tohle je zase Kiba, je to strašnej vůl," řekl s náznakem ironie "je hroozně ukecanej, a má asi takovýho" Naruto rozmáchl ruce do vzduchu "psa, kterej se jmenuje Akamaru, to je úplný zlatíčko, až na to, že když si nedáš pozor, tak na procházce po parku dokáže pošlapat záhony, no a to nechceš slyšet to nadávání tý starý fuchtle, co to tam vlastní" postěžoval si blonďák s nafouknutými tvářemi. Sasuke se tomu je usmál.
Černovlásek si prohlížel fotku, a když Naruto dovyprávěl o Kibovi, tedy respektivě spíše o jeho psovi, tak se zeptal:
"A tenhle kluk s tím přiblblým úsměvem?" nebyl mu vůbec sympatický, vypadal jakoby ten úsměv jen předstíral. 'Trochu jako nějakej psychopat', zděsil se Sasuke.
"Joo, tak to je Sai, je takovej nevýraznej, nikdo o něm moc nic neví, ale když se s ním dáš do řeči tak je v pohodě."
"Hm"
"No, a teď dáme nějaké holky, třeba tohle, to je Ino, je to moje nejlepší kámoška, lidi nám říkají, že jsme úplně jako nějaká dvojčata, prej máme stejnou povahu. Té se líbí právě Sai, tipl bych si, že po těhlech prázdninách spolu už budou" usmál se Naruto. "Známe se v podstatě od malička, je strašně empaticka a vždy mě ráda podpoří". Sasuke si řekl, že ta holka bude asi fajn.
"Pak tu je třeba Sakura, to je moje kamarádka, známe se od základky, ale je občas otravná, pořád mele o klucích, když si někoho vezme do merku, je schopná o něm básnit třeba celý den v kuse" ušklíbnul se Naruto a podíval se na Sasukeho zkoumavým pohledem.
"A jak tak přemýšlim, ty budeš asi její nový cíl" zakýval hlavou mladší. Starší jen protočil očima. Doufal, že to nebude pravda, těch takzvaných 'obdivovatelek' si užil dost na minulé škole.
"No, když se tak zamyslim, tak vlastně skoro všechny holky jsou docela stíhačky, jdou po bohatejch, záhadnejch a sexy klucích, kam jen oko dohlédne. Budu hádat, že nebudeš mít prvních pár týdnů, né-li měsíců klid." zasmál se.
"Hm, takže chceš říct, že jsem sexy?" zeptal se Sasuke, aniž by si uvědomoval, co říká. Naruto zčervenal a hned začal pokoktávat.
"H-hele, to nikdo ne-neřekl, tak si nedomýšlej nic, co není pravda" zčervenal, a odvrátil zrak. Černovlásek se jen pobaveně ušklíbnul.
Naruto nakonec nějakou chvíli ještě vyprávěl o lidech v jejich třídě, až se Sasuke chvilkama bál tam vůbec vejít, buď kvůli neodbytným dívkám nebo třeba kvůli klukům, kteří by ho nemuseli přijmout do kolektivu, ale to mu ve finále bylo i jedno, byl vlastě vždy spíše samotář, a navíc tam bude mít blonďáka. To je hlavní. 'Páni, jsem na něj nějak upnutej poslední dny, vlastně ode dne, kdy jsme se sem přestěhovali' dumal Sasuke, zatím co Naruto živě vyprávěl o jeho vzdálené sestřence Karin, pozoroval jeho živé pomněnkové oči, jeho usměvavé rty a zářící zlaté vlasy, které tak kontrastovali s jeho opálenou pokožkou, 'vypadal tak krásně!' pomyslel si starší.
o.o.o
Později odpoledne se šli Naruto se Sasukem projít do města, jít něco koupit k jídlu, a pak si jen tak sednout do parku na lavičku a povídat si.
"No koho to tu vidím!!!" ozvalo se za nima, když zrovna seděli, a před nimi se vyskytoval parádní výhled na ulici, ve které se nacházeli. Sasuke se zmateně otočil, a pozoroval Naruto, jak se jeho rty vlnili do milého úsměvu, který měl tak rád.
"Ahoj kluci!!! Jak se máte" pozdravil blonďák nadšeně partičku chlapců, pravděpodobně v jejich věku, ale po chvilce mu docvaklo, že to byli ti chlapci z fotky.
Slova se ujal hoch s hnědými vlasy, a s jakýmisi červenými tetováními pod očima.
"Se tady zrovna procházíme, povídáme si, a narazíme tu na tebe, takže super, koho to tu s sebou máš?" prohlížel si Kiba pro něj neznámého kluka.
"To je Sasuke Uchiha, bude to náš nový spolužák" předběhl Sasukeho Naruto
"Počkej, to je brácha kluka tvýho bráchy?" zeptal se červenovlasý, kterého Sasuke identifikoval jako Gaaru.
"Jop" odpověděl blonďák s úsměvem. Gaarova sestra, když byla mladší, tak chodila do třídy s Deidarou, a i po škole tak nějak zůstali v kontaktu, takže Gaara o Sasukem věděl jednak od Naruta a jednak od Temari
"Já jsem Gaara, tohle je Kiba, Shikamaru, Neji a Shino" představoval zelenooký členy party.
"Jsem Sasuke" odvětil jednoduše černovlásek.
"Hele, teď akorát jdeme k rybníku, je tam ten sraz, nechcete se přidat?" zeptal se chlapec s dlouhými hnědými vlasy a neobvyklími bílími oči. Naruto se jen tak divně ošil.
"Hele, dneska, jak jsem psal, asi ne. Musíme jít už domů!" Blonďák nezněl tedy moc přesvědčivě, tedy alepsoň pro Černovláska, páč se rozloučili, a partička kluků začala odcházet.
Sasuke nebyl ani blbej ani slepej, a i když to nebylo skoro vůbec očividné, všimnul si Narutova divného chování, jakoby byl z něčeho nervózní, jako by se bál...
'A vůbec, proč mi o tom srazu neřekl, když o tom věděl?' říkal si Sasuke, mezitím co mlčky šli směrem k jejich obydlí.
ČTEŠ
Zlatý druhák - Sasunaru
RomanceNaruto chodí na gympl v malém městě jménem Konoha. Má bratra Deidaru, který má již několik let vztah s Itachim Uchihou, bohatým, a velice pohledným mladíkem. Itachi však bydlel v jiném vzdálenějším městečku, a tak se jednoho dne rozhodne že se se sv...