Merhaba,nasılsınızz?
Umarım bölümü beğenirsinizz.
Vote ve bol bol yorum atmayı unutmayın🫶🏻"Kızlar ben Bayan Baker'a hediye almak istiyorum."
"Ooo"Arka koltukta oturan Laura garip sesler çıkardı.
"Laura maymun gibi sesler çıkarma gözünü seveyim."dediğimde Laura bana el haraketi çekti.
"Bence de almalısın ya çok mutlu olur."dedi Megan arabayı kullanırken.
"Yüzük al,karım ol de bence."dedi Laura yine abartarak.
"Tamam kanka bak şimdi tek taş almaya gidiyorum."
"Hadi siz evlenin bende sana düğün hediyesi olarak üzerinde 'fuck me mommy' yazılı tişört alayım."
Laura'nın dediği şeye gözlerim şaşkınlıkla açıldı.Megan onun bu dediğine gülerken,pardon,anırırken,
bende şokla Laura'ya bakıyordum."Yuh Laura ya.İki dakikada fantezilerini ortaya döktün"
"Sanki sen sevmiyorsun.Bayan Baker'ın altında ağlarken hatırlatırım sana bunları."
Laura'nın dedikleri gözümde canlanırken yutkundum.
"Kes sesini Laura.Elimin tersindesin zaten"
Laura beni takmayıp bacak bacak üzerine attı ve kaşlarını kaldırdı eliyle kendini gösterip konuştu.
"Benim gibi bir arkadaşınız var,yatın kalkın şükredin."gözlerimi devirdim.
"Ay aman,egonu siksinler senin"dedi Megan gülerek.
"Of susun,kıskanmayın.Gördünüz mü?Yine benim dediğim oldu.Bayan zbaker kıskançlıktan kuduruyormuş.
Demiştim size.""Ben her şey bitti sanmıştım ya."
dedim dudaklarımı büzerek."Ay aman eskide kaldı artık onlar.
Sabah sabah konuşup moralimizi bozmayalım.Ne hediye alacağını düşünelim."Megan'ın dediğine başımı salladım.
"Pahalı bir şey al diyeceğimde,
kadının ihtiyacı yok.Harbi bu kadın nasıl bu kadar zengin?"dedi Laura kaşlarını çatarak."Aileden kalma bir şeydir ya bence." dedi Megan'da kendi fikrini söyleyerek.
Bir öğretmene göre çok zengindi evet.
Ama Megan'ın dediği gibi,aileden kalma bir şey olduğunu düşünüyordum."Aslında benim hediye olarak aklımda bir şey var ama kararsızım."
"Söyle merak ettim"dedi Laura.
"Ben uzun zamandır Bayan Baker'ın portresini çiziyordum.Onu mu versem acaba?"
"Oha portresini mi çizdin?" Meganın şaşkınlığı sesinede yansımıştı.
"Aşka bak amına koyayım.Biri benim portremi çizse direkt evlenirim onunla."Laura'ya güldüm.
"Çok güzel bir fikir bence Ashley.
Yanınada çiçek alırsın,harika olur.""Evet öyle yapacağım büyük ihtimal.
Neyse,sen anlat bakalım Alex'le nasıl ilerliyor?""Kesin tüm gün ürüyorlar bunlar.
Yemin ederim hamile olmandan şüphe ediyorum artık."Laura'nın dediği şeye kahkaha attım.Haklıydı.
Megan dikiz aynasından ona kötü kötü baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
only you (gxg)
Romance"Çok yoruldun artık kızım,savaşı bırak,gardını indir,kollarımda dinlenme vaktin geldi" Başımı boyun girintisine gömüp ağlamaya devam ettim.Kokusunu içime çektim. Şu halde bile kokusunu duymak, yanımda olması saniyelik her şeyi unutmama sebep oluyord...