-Berk | Devamı |-

82 9 0
                                    

Çoktan kafeteryaya varmıştım. Merve Alara'yla konuşuyordu. Ama tabii onların sözde 'özel' konuşmasına girmek istemedim.

Kafeteryada bir sıraya oturmuş Merve'yi bekledim. Ama Merve yerine Sarp ve arkadaşlarının bana doğru yaklaştığını gördüm. Korkmadan edemedim tabii ki. Dünkü olay halen aklımdaydı ve beni utandırıyordu.

"Hey. Burası bizim yerimiz biliyor musun? "

Sarp önlerinde duruyordu. Sert bir şekilde bana baktı ama ben ona anlamsız bir şekilde baktım. Kafamı biraz sağa doğru eğdim. Sarp'ın morali biraz bozuk gibiydi.

"Yer alabiliyor muyuz burda? "

Burak ve Alp gülmeye başladı ama Sarp gülümsememişti bile. Utandım yine, yine rezil olmuştum. Bunu fark edince Sarp onlara kızgın bir şekilde baktı, direkt sustular.. Neden Sarp'tan bu kadar korkuyorlardı ki?

"Öyle bir şey yok küçük prens. "

Küçük prens.. nereden hatırlıyorum?..

"Lan.. Sarp'ın forması neden Berk'te? "

Enes sordu şaşkın bir şekilde. Sarp sadece sırıttı ve ona baktı.. off, onlara ne!!

"Ne kadar küçük olduğunu görmek istedim sadece. "

Hepsi yine güldü. Bu sefer Sarp'ta güldü. Sonra ise yanıma oturdu ve biraz bana yaklaştı.

"Ah! Çok yer kaplıyorsun! "

Ağzımdan o ses mi çıktı benim!?

"Ah mı? Kimin ağzından çıktı o ses? Hm? "

Sarp alaycı bir şekilde söyledi ve güldü. Tabii o gıcık arkadaşları da güldü. Sarp sırıtmaya başlayınca yaramaz birşey düşündüğü çok belli oluyordu.. neyin içine düştüm ben?

"..herşeyi fesat anlamayın sizde.. "

Annesi istediği şeyi almamış küçük çocuk gibi somurttum. Titremeye başlamıştım biraz, kulaklarımın ve yanaklarımın yandığını hissediyordum.. of..

"Niye kıpkırmızısın? Geylik belirtisi falan mı bu? "

Enes sanki birşeyler çağrıştırıyormuş gibi konuştu. Benle Sarp'ı işaret edince Sarp tek kaşını kaldırıp kıkırdadı.

"Saçmalamayın, bir erkekle asla yatmam. Kim kimi sikicek? "

Ne diyor bunlar? İllaki gay ilişkisinde bir pozisyon belli olur zaten!

"O ilişkiler öyle yürümüyor yanlız! "

Sarp bana baktı, şaşırmış gibiydi ama eğleniyordu. Yüzünden belliydi o zürafanın!

"Geyler hakkında fazla bilgilisin bakıyorum da. "

Sinirlenmeye başlamıştım. Evet geyim! Ama bunları onlara söylersem.. hayır!

"Yaoi okuyorsun, değil mi? "

Sarp aniden fısıldadı, benden başka hiç kimse duymamış gibiydi.. ama.. o yaoi okuduğumu nerden biliyor?!

"Ne? "

Sarp başka tarafa baktı masum numarası yaparak.

"Resimlerinde bazı karakterler gördüm.. Ne şirin hepsi. "

Sıçtım.

Fark Eder Mi? | GxG - BxB |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin