-Merve- +18

223 11 0
                                    

Ağzımdan çıkan inlemeler beni şaşırtıyordu. Öpüşleri o kadar sertti ki dudaklarım kızarıyordu..

"Yerler.. "

Gülümserken alt dudağımı çekiştirdi..

"Çok soğuk.. "

Gözlerim neredeyse kapalıydı, kucağıma iyice yerleşen kız dudaklarımı yerken neler düşündüğümü bile algılayamıyordum..

"Çok mu soğuk.. mm.. "

Zevk alıyormuş ve aşağılarmış gibi bir sesle söylüyordu. Siktir..

"Soğuk.. "

Dudaklarımdan geri çekildi, çenemi tutup yukarı doğru kaldırınca gözlerimi bile açamayacak kadar kafam güzeldi..

"Söyle.. ne kadar.. "

Sırıtışını sesinden anladım, tuhaf hissediyorum..

"Çok.. "

Eli yanağımda gezinirken hafifçe vurdu..

"Aferin.. "

Ha..

"Burada oturmak istemiyorum.. "

Nasıl oldu bilmiyorum ama birkaç dakika yada birkaç saat sonra bir takside bir yere gidiyorduk.. taksi olduğunu önde süren adamdan ve taksimetreden anlıyordum.. boynuma gömülen kız beni çok yükseltiyordu..

"Ala.. "

Gerçekten çok iyi hissettiriyordu..

"Alara.. "

Çok mutlu görünüyordu..

"Lütfen.. "

Kulağıma yaklaşıp fısıldadı.. nereye geldiğimi bilmediğim yere hızlı adımlarla yürüdüm. Kendimi oturabileceğim bir yere attığımda kalçalarını kucağımda hissettiğim kızla kalp atışlarım hızlandı..

"Seks.. "

Kulağıma inledi..

"Seks.. "

..

"A-aahffrr fuck.. off.. "

Klitorisimde gezinen parmaklar ve anlını anlıma dayamış kız beni çok geriyordu..

"Ssh.. sokmadım bile.. "

Dalga geçiyormuş gibi konuşuyordu..

"İçine girmem için yalvar.. "

Duraksadım, gerçekten mi.. Siktir! klitorisimi parçalarcasına gelen tırnak darbeleri titrememe yetmişti.. gülüşleri kulağıma doluyordu..

"Yalvar hadi.. "

Yüzüme aldığım hafif tokatlar beni sersemletmişti.. kendimi fazlasıyla gergin hissediyorum..

"L-lütfen.. "

Sert bir tokatla yüzümü başka yöne çevirdim..

"Yalvarsana küçük yetimhane sürtüğü.."

Duyduğum şeyle hızlıca doğruldum. Evet önümü bile göremiyordum ama yetimhane sürtüğü diyemezdi.. ben doğrulurken eliyle boynumu kavradı.

"Sana kalk demedim.. "

Boynumdan geriye doğru itip boynuma gömüldü, hafif hafif ısırıyor ve emiyordu.. kafam o kadar güzeldi ki, sanırım düşünmeye fırsatım kalmamıştı..

"Havla küçük köpecik.. dilini göster bana.. "

Parmakları yırtarcasına klitorisimi okşarken orgazmla kasıldım..

"Havla hadi, ödülünü alacaksın.. "

Alaycı ama ateşli ve istekli bir sesi vardı..

"H-hav.. "

Boynumu tekrar tutup kulağıma yaklaştı..

"Sana sokak köpeği gibi havla demedim. Şimdi düzgün bir ingiliz köpeciği gibi havla.. "

Yarım yamalak bakabildiğim kızı geri çekilirken izledim..

"Sana göstermemi ister misin? "

Onunda gözleri neredeyse göremeyecek durumdaydı fakat sırıtışı gerçekten çok eğlendiğini gösteriyordu..

"Arf arf.. uuahm... Arf.. "

Kahkahalara boğulurken vücudunu izledim, o kadar etkileyici görünüyordu ki..

"A-arrffm... "

İçime giren parmaklarla bağırdım, sikeyim... Bakireyim!

"A-aaasthhhhr.... "

Eliyle ağzımı yarım yamalak kapatıp bağırışımı örselemeyi başarmıştı.. kasılıyordum.. ve yırtıldığıma emindim.. gözlerim az da olsa dolmuştu.. Gülmeye başladı..

"Mm.. bakire.. "

Sessizleşti. Yüzümü inceliyordu.. hızlıca dudaklarıma gömülünce karşılık verdim..

"Bende karşımda o sert kızı göremiyorum.. hadi.. "

Öpüşleri arasında konuştu, birkaç saniye sonra nasıl yaptığıma anlam veremesemde onu yatar pozisyonda altıma almıştım.. bacaklarının arasındayken gözlerimi netlemeye çalıştım..

"Hadi.. hadisene.. korkuyor musun, hadi.. korkma.. "

Derin nefesler alıp hızlı ama hafif şekilde birkaç kez yüzünü tokatladım..

"Kes sesini sarışın zübbe.. "

Az kızarmış yüzünün yanı sıra yana yatık duran başı ve zevk alan yüz ifadesi sırıtmama neden oldu..

"Sarışın zübbe miyim.. "

Daha sert tokat atarken inledi.. hâlâ az önce olanları idrak edememiş olmama rağmen şimdi altımdaki kızla oynuyordum..

"Sana konuşma hakkı vermedim.. "

Parmaklarım vajinasına giderken çoktan ıslanmış olduğunu fark ettim.. kıyafetleri ne ara çıkmıştı..? Gerçi ne giyiyordu ki.. ben ne giyiyordum?.. zaman algım sikilip atılmıştı.. karanlık oda da sadece birbirimizi görebilecek kadar ışık vardı..

"I-ıhh.. "

Vajinasına dokunmam onu ürpertmişti..

"Havla.. "

Yutkundu.. gülümsemesi yüzüne iyice yayıldı. Dışarı çıkan diliyle nefes seslerini duyabiliyordum..

"A-ahhrrff.. arrf.. arf... Arf.. "

Sertçe tokat attım.. parmaklarım vajinasında sert şekilde turlarken salyaları damlıyordu..

"Daha önce.. hiç yapmamışa benziyor musun gerçekten.. "

Hem sarhoş hem ot almış kızın ne dediğini kafamda toparlamaya çalıştım..

"Nerden bildin.. "

Elini vajinasında gezdirdi..

"Belli oluyor.. çok iyi mi.. "

Gözlerim birden büyüdü. Artık net görebiliyorum. Artık net..? Karşımda neredeyse çıplak ve zevkten kıvranmış kız vardı.. ama.. gözleri ışıkla birlikte küçüldü. Küçülen gözleriyse benimkilerin büyümesine neden oldu.. siktir..
ışıklar açılmıştı..

Fark Eder Mi? | GxG - BxB |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin