-Berk | Devamı |-

211 20 2
                                    

Merve'yle o züppe kızın kavgasını izledim, çok odaklanmıştım. Kız Merve'ye yaklaşınca Merve'nin gözleri bir anlığına kızın göğüslerine kaydı. Şaşırdım ama izlemeye devam ederken birisinin bana yaklaştığını hissettim. Arkama baktım titreyerek, O uzun çocuğu arkamda görünce korktum.

"N-neden bana yaklaşıyorsun be! Uzaklaş!"

Çığlık attım. Herkesin gözünün bende olduğunu hissetim. Kız ve Merve'de kavgayı kesip bize odaklanmıştı.

"Ne oluyor lan? "

Merve konuştu, sesi biraz şaşırmış gibiydi. Merve'ye baktım sonra ise tekrardan arkamdaki çocuğa baktım, çocuğun sırıttığını görünce biraz etkilendim ama hemen bu düşünceyi aklımdan uzaklaştırdım. Tam konuşucaktım ki, o kızın arkadaşları hemen buraya geldi. Ellerinde telefon vardı, neden bilmiyordum.

"Hm.. Alara, bu iki fakir çocuk neden burda? Sizden para mı istiyorlar yoksa?"

Demek Merveyle kavga eden kızın adı Alaraydı.

Alara'nın arkadaşı konuştuktan sonra güldü, yanlarındaki siyah saçlı kız da güldü. O kızlar kesinlikle popüler züppelerdi.

"Ne alakası var? Tek bildiğiniz para. Başka ne biliyorsunuz ki siz zaten? "

Merve alaycı bir şekilde konuştu. Onun lafları bana komik geldiği için kıkırdadım.. ama eğlencem kısa sürdü çünkü arkamdaki çocuk kolumu tuttu sert bir şekilde.

"Neye gülüyorsun ufaklık? Ne komik? Hm. "

Titredim, sesi bana göre çok sertti. Bakışlarının üzerimde olduğunu hissedebiliyordum. Alara güldü.

"Ne kadar saf. "

Alara benimle dalga geçtiğinde o arkadaşları yine onunla birlikte güldü. Çok yapmacık duruyorlardı. Herkesin buraya toplandığını görünce pek birşey anlamadım açıkcası, niye herkes buraya geliyordu? Ne önemi vardı ki bu kavganın?

"Merve.. hadi artık gidelim. Çok kalabalık olmaya başladı.."

Merve'nin kolunu tutmaya çalıştım ama o çocuğun kolumdaki tutuşunun daha sıkılaştığını hissettim.

"Hemen nereye? Eğlence yeni başladı. Ha, birde ismim Sarp. Bu okulun sahibinin oğluyum. Şimdi neden herkesin buraya toplandığını anladın mı? Minik şey. "

Kulağıma fısıldadı, sinirlendim. Sarp'a bakmak istemiyordum ama bana çok yakındı. Aniden beni bıraktı, sendeledim. Merve bize baktı, bakışları kesinlikle birşeyleri onaylamıyordu.

"Hadi gidelim Berk. "

Merve kolumu tutup beni çıkışa doğru sürükledi. Bende hemen ona ayak uydurdum ve onu takip etmeye başladım.

"Kesinlike bu okulda hiç iyi şeyler olmiyacak. "

Merve birşeyleri düşünüyormuş gibi söyledi, bende tabiki bunu anlamıştım. Başımı onaylayarak salladım ve iç çektim.

"Susadım.. kantine gidelim.. "

Merve aniden durdu ve güldü, bana baktı alaycı bir şekilde.

"Ne kantini beyinsiz? Burda kafeterya var. "

Utandım ve başka yere baktım ama bende gülmeden edemedim.

Fark Eder Mi? | GxG - BxB |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin