-Alara-

106 11 0
                                    

Önümden geçip giden çocuğun üstünde 8 numara Sarp yazan formasına baktım, ciddi miydi bu.. derken Sarp yanımda belirdi.

"Dün nerdeydin. "

Sorusuyla afalladım, ben bile emin değildim. Peki ya Berk'in üstündeki forma?

"Neden senin forman Berk'te? "

Beklediği cevap bu değilmiş gibiydi, yada öyle miydi?

"Şuan sence tek konumuz bu mu. "

Bu konunun üstünü kapatmayacağım.

"Olmasın, önce buna cevap ver. "

Saçlarını arkaya attı.

"Bu seni ilgilendirmez. "

Sinirden gülümsedim.

"Dün nerde olduğumda seni ilgilendirmez. "

Sırıttı.

"İlişkimizi bu kadar boktan bi yöne çekmekten zevk mi alıyorsun. Küçük.. "

Söyleyeceğini tahmin etmeme kalmadan Enes'ler gelip ona sakinleşmesi için soğuk birşeyler içmeyi teklif etti.

"Arkadaşlarınla git. "

Sözüme karşın beni süzerek gitti, iç çekerek arkamı döndüm. Soğuk bakışlarla bana bakan çilli kız hiç tepki vermedi. Neden bu sabah onun yanında uyandığımı biliyor muydu acaba..

Yanına gittim, karşısında ayakta dururken ellerimi masasına bastırdım.

"Dün gece ne oldu. "

Dudakları aralandı.. hey.

"Sana sormak lazım. "

O da mı hatırlamıyordu..

"Sende mı hatırlamıyorsun? "

Yüzüme anlam veremediğim bi ifadeyle baktı.

"Ne olduğuyla ilgili hiçbir fikrim yok. Neden yanımdaydın. "

Boğuk bir sesle konuştu. Bu bana birşeyler çağrıştırdı.. umarım o gece farklı şeyler yaşanmamıştır..

"Umarım bana dokunmamışsındır. "

Ayağa kalktı..

"Sana neden dokunayım? Bu kadar çok mu düşünüyorsun bana elletmeyi. "

Ne.. ne saçmalıyordu. Bu beni hem tuhaf hissettirdi hemde.. hemde sinirlendirdi.. gözümde birkaç saniye canlanan görüntülere anlam veremezken sert bir sesle konuştum.

"Senin ne yapacağın belli olmaz, dayanamazsın vücuduma.. küçük yetimhane sürtüğü. "

Sinir soluyor gibiydi, sıradan ayrılıp omuzlarımdan duvara itti ve beni duvarla arasına aldı. Cebinden çıkardığı tırnak törbüsünü boğazıma dayadı.. yüzüme yaklaştı.

"Birdaha bana sürtük dersen seni paramparça ederim. "

Gözlerimi çillerinde ve ela gözlerinde gezdirdim. Gözlerim istemsizce soluk ve büyük dudaklarına kaydı..
Nereye baktığımı izlediğini
hissedebiliyordum..

"Bana sürtük diyene bak.. noldu dudaklarımı çok mu sevdin. "

Gözlerimi gözlerine diktim, gülümsemem genişledi.

"Senin mi? Güldürme beni.. "

Sert bakışlarla gözlerimi izleyen kız gözlerini dudaklarıma indirdi.
Tekrar gözlerime baktığında duraksamış hâldeydi, neler düşündüğüyle ilgili en ufak fikrim yoktu. Fakat birşeyleri hatırlamaya çalışıyormuş gibiydi..

"Her neyse. Şimdilik şanslısın. "

Kollarını duvara bastırıp iyice vücudunu bana yaklaştırdı, dudaklarımız neredeyse birbirine değecekken kollarıyla kendini geriye doğru itti ve elindeki törpüyü çevirerek cebine attı.
Kafam karıştı..

Fark Eder Mi? | GxG - BxB |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin