Karşımdaki kızı süzdüm, bar tuvaletinde oturuyorduk. Saat kaçtı bilmiyorum ama burada hep renkli ışıklar vardı. Evet sarhoştum.. oda öyleydi. Yerde karşılıklı duvar diplerinde otururken gözlerim hep onda bazende tavandaydı.
Sürünerek yanıma geldi, yanıma otururken gözleri lavabonun ışığıyla kamaştı."Çok mu içtim.. "
Dedi başını duvara yaslarken, sikeyim.. gerçekten ya kafam çok iyi yada.. yadasını düşünmek istemiyorum.. ona bakarken gözlerim parlıyordu.
"Neden bu gece bu kadar adrenalin doluyum.. "
Bana baktı. Gözleri, dudakları, saçları..
"Ot kullanmak ister misin..? "
Gözlerim büyüdü, ot mu..?
"Ot mu.. "
Gülümsedi, kafası çok iyiydi.
"Ot.. "
Ne otu..?
"Deniz'in arkadaşları ot satıyor. Ama ssshh... Kimse bilmemeli.. "
Sh derken dudaklarıma yaklaştı. Neden bu kadar çekici görünüyor..
..
Elindeki birkaç gramlık beyaz toza bakarken korktum.
"Bunu gerçekten yapacak mıyız.. "
Sırıttı.
"Yoksa korkuyor musun..? "
Korkmuyordum, sadece.. buna hazır olduğumu sanmıyorum..
"Hayır. Korkmuyorum.. "
Tozu telefonun üstüne dökerken gülmeye başladı.
"Neden böylesin o zaman.. "
Nasılım? Gayet normalim..
"Nasılım.. "
Gülümseyerek bana döndü.
"Karşımda o güçlü ve sert kızı görmüyorum. "
Hm.. güçlü ve sert..
"İlk sen çekmek ister misin.. "
Sırıttım.
"Zevkle.. "
İçimde ki korku vücuduma yayılırken eğilip telefonun üzerindeki tozdan biraz burnuma çektim. Sikeyim!.. hızlıca doğrulurken gözlerim sulandı.
"Hey.. noldu.. "
Sırıtırken gözlerimin içine baktı.
"Senin ilkin değil mi.. "
Sırıtışı yavaşça yok oldu.
"İlk seferim.. "
Eğilip burnuna çekerken oda aynı tepkiyi verdi.
"Hey.. noldu.. "
Güldüm, kahkahalara boğulurken o da gülmeye başladı. Vücuduma yayılan şeyi yavaştan hissetmeye başladım, duvara yaslanıp kafasını kaldıran kıza baktım. Duvara yaslanıp kafamı omzuna dayadım. Gözlerim lavabo seramiklerinde gezinirken ne kadar süre baktığımı bile algılayamıyordum. Gözlerim yarı kapalı gibiydi. Zamanı algılayanıyordum fakat yavaşlamış kalp atışlarını hissettiğim kızın nefesleri hâlâ zamanın ilerlediğini gösteriyordu.
Kafamı kaldırıp ona baktım. Gözlerini bana çevirdi. Gözlerimi netleyeme çalışsam bile tek görebildiğim ela gözleri ve dudaklarıydı.
"İster misin.. "
Aklımda bir soru sormuştum bile çoktan aslında.
"Her neyiyse emin olabiliyorum.. "
O da saçma sapan cevaplar veriyordu.. nasıl başladığını anlayamadığım öpücük hızlanırken kucağına çıktım. Bar tuvaletinde bilmediğim bir saatte nasıl başladığını bilmediğim bir öpüşmenin ortasında doyumsuzluğum dayanılmaz seviyelere ulaşıyordu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fark Eder Mi? | GxG - BxB |
Teen FictionKaldıkları yetimhane yıkıldıktan sonra kendilerine verilen bursla Özel İlayza Koleji'ne gitmeye başlayan Merve ve Berk hayatlarının değişiceğinden habersizdi.