Ojelerimle ilgilenirken Gamze'nin beni dürtmesiyle kapıya baktım. İçeri hızlı adımlarla giren kız sırasına oturdu. Kızlara baktım ve gözlerimle kapıyı işaret ettim. Gittiklerinle ayağa kalktım.
"Seninle uğraşacak kadar sakin değilim derdin buysa otur yerine. "
Bastırmaya çalışılan bir sinirle söyledi çilli kız.
Yanına yürüdüm ve karşısında durdum."Noldu, yoksa paran falan mı yetmedi? "
Gülümsedim. Biraz uğraşmak istiyordum.
Kapşonunu çekip kafasını sıraya koydu."Hey. O kadar canını yakacak birşey söylemedim. "
Sesi biraz tiz şekilde çıktı.
"Alara git başımdan. "
Neden bilmiyorum ama, kalmam gerektiğini hissediyorum.. yanına oturdum. Birşey diyemedim.
"Merve. "
Kafasını yana çevirip bana baktı. Ne diyeceğimi bilemiyordum. Elimi yavaşça yüzüne götürdüm. Yanağına dokunurken şaşırmış gibi duruyordu. Birkaç saniye sonra olayın farkına varıp elimi itti.
"Senden gelen birşeye ihtiyacım yok. "
Senden gelen.
"Kimseden ihtiyacım yok. "
Doğruldu, bilmiyorum.. kafam gerçekten allak bullak.
"Merve. "
Ne yapacağımı bilmiyorum.. bana baktı. Gözlerimiz birbirini izliyordu. Elimi yavaşça tekrar yüzüne götürdüm, baş parmağımı çillerinin üzerinde gezdirirken istemsizce yüzüne yaklaştım. Sikeyim.. neler olduğu hakkında hiçbir fikrim yok.. gözlerime ve dudaklarıma baktı. Nefeslerimi yüzüne verirken dudaklarını izledim.. nefesim titredi.. kapı sesi geldiğinde hızlıca geri çekildim. Kahretsin.. karşımdaki soğuk kızda hızlıca kendini toparlarken gözlerim ona kaydı. Bana birkaç saniye baktıktan sonra önüne döndü.
İçeriye Berk girdiğinde hızlıca yanımıza geldi. Bana göz ucuyla bakarken Merve'yle konuştu.
"Nerelerdesin ya bir saattir seni arıyorum gel hadi anlatacaklarım var! "
Heyecanlı şekilde söyledi hâlâ oldukça sinirli olduğum çocuk. Yanımdaki kızın ayağa kalkmasıyla onlara baktım.
"Git başımdan Berk, kırmak istemiyorum. "
Anlam verememiş şekilde baktı Berk. Fakat Merve oldukça sinirli görünüyordu.
"Berk git dedim sana. "
Berk yaklaştı Merve'ye.
"Noldu Merve.. gel hadi, ben sakinleştiririm seni. "
Merve iyice sinirlenmiş gibiydi. İtti Berk'i, karşımdaki çocuk afalladı.
"N'apıyorsun Merve.. "
Tekrar yaklaştı.
"Sana git diyorum anlamıyor musun? "
Masumca baktı karşımdaki çocuk, gözleri dolmuş gibiydi.
"Merve.. "
Arkadaki Sarp'ı görmemle Merve'nin bağırışları kulağımda çınladı.
"Berk git dedim! Ne istiyorsun benden. Derdin ne! "
Berk şok olmuş şekildeydi, gözleri dolmuştu.
"Naptım ki Merve.. "
Yanımdaki kızın gözü dönmüşe benziyordu.
"Kes Berk kes! Karşında salak yok! Gerçekten yaptın mı. Söylesene, aran nasıl Sarp'la? eski hayatından da bahsettin mi! Ya sen.. ya sen.. Ben burda seni korumaya çalışırken sen o sikiğe! Tamam. Tamam ya. Alara bile nasıl olduğumu sorarken ben naptım diyorsun. Gerçekten..
Hep bir ablam olsun istemiştim demiştin değil mi Berk, ben sana ablalık yapmadım mı? Yapmadım mı Berk! "Karşımdaki çocuğun gözlerinden yaşlar akarken sinirden ve ağlamamaya çalışmaktan çilleri kızaran kızda bir o kadar kötü durumdaydı.
"M-merve ben hiç birşey yapmadım.. gerçekten.. "
Sinirle masaya vurdu Merve. Korktum bir anlık da olsa.
"Bi bok yapmadın Berk! Tamam mı yapmadın! "
Tırnaklarını avuç içlerine bastıran kızı izledim. Bir hışımla kapıya gitti, Sarp'a öfkeyle baktı. Sınıftan çıkarken kolunun içiyle gözünü kapattı.
Ayağa kalktım ve içerideki iki aptal çocuğa bakıp hızlıca sınıftan çıktım."Bekle! "
Arkasını bile dönmeyip hızlıca yürüyen kıza yetiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fark Eder Mi? | GxG - BxB |
Teen FictionKaldıkları yetimhane yıkıldıktan sonra kendilerine verilen bursla Özel İlayza Koleji'ne gitmeye başlayan Merve ve Berk hayatlarının değişiceğinden habersizdi.