-Sarp | Devamı |-

176 14 4
                                    

Enes'ler evlerine dönünce bende evime geldim. Babam yine iş görüşmesi yapıyordu telefonuyla, annem ise her akşam izlediği o meşhur diziyi izliyordu. Ne sıkıcı.

Odama girdim, kapıyı kitledim ve yatağıma uzandım. Siktiğimin Alara'sı yine herşeyi 'çok' fazla kafaya takıyordu, bu yüzden onu aramaya karar verdim. Aradım.

Cevap yok.

Bir daha aradım.

Yine cevap yok.

"Niye açmıyor bu lan? "

Bana trip mi atıyordu cidden? Heh. Triplerden hoşlanmadığımı biliyor oysaki.

Beni geri aramasını bekledim bir umutla. Yine aramadı, bu işlerin çok fazla ileri gittiğini anlayınca sinirlendim. Üzerime siyah çeketimi giydim ve odamdan çıktım. Babam ve Annem o çok önemi işleri ile meşgul oldukları için beni fark etmediler bile. Dışarı çıktım, ayakkabımı giydim.

"Nereye gitti bu.."

Kendi kendime mırıldandım sinirle. En son Gamze'yle takıldığı için Gamze'yi aradım.

"Hm? Sarp, ne oldu? "

Gamze telefonun diğer ucundan konuştu, sinirle bir iç çektim ve olayları anlattım.

"Alara'ya bu yüzden ulaşamıyorum. "

Gamze en son Alara'nın bara gittiğini söyleyince yüzüm sinirle buruştu. Ne barı be?

"Peki o zaman.. Görüşürüz. "

Telefonu kapatır kapatmaz hızla bara yürüdüm, bar evimize yakındı bu yüzden hemen bara ulaşmıştım. Bara girince Alara'yı aradı gözlerim.. ama yok.

"Cidden mi amına koyayım.. "

Gözlerimi devirdim, bu beni fazla sıkmıştı artık. Bardaki güvenliğe Alara'yı sordum.. Bizi tanıyordu bu yüzden Alara'nın kim olduğunu biliyordu belki görmüştür?

"Alara mı? O en son bir kıza bağırıyordu. Sanırım tek duyduğum şey 'Hepsi sizin yüzünüzden' gibi bir şeydi. Sarp, birşey mi oldu aranızda? "

Güvenlik şaşırmış bir şekilde sordu. Ona ne benim özel hayatımdan?

"Hayır. Önemli bir konu değil. Neyse.. "

Kesinlikle güvenlik Merve'den bahsediyordu. Merve ve Alara neden yan yana gelsin ki! Of.. İsteksizce okulun yanındaki yurda doğru yürüdüm..

Yurdun önüne geldim ama tabikii kızlar yurduna giremezdim.

"Kahretsin be! Berk'e sorayım bari.. Umarım halen sarhoş değildir o aptal şey.. "

Erkekler yurduna girdim, Berk'in odasını bulunca kapıya vurdum, ilk açmadı. Sonra daha sert bir şekilde vurdum.

"Berk, aç şu kapıyı a-"

Tam küfür edicektim ki kapı açıldı, Berk'i gördüm önümde. Uykuluydu ve halen aynı kıyafetleri giyiyordu. Başka kıyafeti mi yok lan?

"Sabah mı oldu ki?... Merve..? "

Siktir, sarhoş bu amına koyayım.

"Lan ben Merve falan değilim! "

Berk dışarı çıkınca, uykulu bir şekilde koridorda yürümeye başladı. Mal yere düşücek!

"Of.. şimdi seninle mi uğraşıcam ben? "

Berk'in kolunu tuttum ve onu tekrar odasına soktum. Ben de içeri girdim ondan sonra.. Kapıyı kapattım yine dışarı çıkmasın diye.

"Bak Berk. Ben seninle uğraşmak veya seninle oynamak için gelmedim. Sadece bana Alara nerde onu söyle tamam mı?"

Mırıldanmadan başka ses duymadım. Ani bir sinirle yatağa oturdum, elimi saçımın arasından geçirdim. Gözlerimi bir anlığına kapattım ama üzerimde birşey hissedince gözlerimi açtım.

"Lan..? "

Berk üzerimde uyuya kalmış, siktir!

"Of... "

Berk üzerimde uyumaya devam ederken elim telefonuma kaydı. Telefonu elime aldım ve tekrar Alara'yı aradım.

Telefon açıldı.

"S-siktir.. arrfhm.. M-Merve!..  "

Ne oluyor be..? Bu sesler ne amına koyayım!? Berk seslerden dolayı haraket etmeye başlayınca telefonu kapattım hızlıca, Alara bunu bana nasıl yapabilir?!

"Demek bana bunu yapabildin he? "

Merve bununla benden kaçabiliceğini mi sanıyor gerçekten? Benden? Sarp'tan? Ne komik..

Biraz bu olayı kafamdan dağıtmak için Berk'i yavaşça yatağına yatırdım. Sonra kalkıp Berk'in odasında gezdim, taaki resimlerini görene kadar.

"Resim? "

Dalga geçiyormuşcasına resimlerine baktım. Aslında gayet iyi çiziyordu. Bakmaya devam ettim, ama one lan. Bana benziyor bu.

"..Dün mü çizmiş bunu? "

Bir kaşımı kaldırdım ve kağıda baktım, bildiğin beni çizmiş bu çocuk ama kafamda şeytan boynuzları var. Ne alaka?

"Heh. "

Resimde 'Sarp tam bir salak!' yazısını gördüm. Sırıttım kendi kendime, o yazının yanında da küçük bir kalp vardı ama karalanmıştı, neyi ifade ediyor bu?

"Ne garip bir çocuk.. "

Fark Eder Mi? | GxG - BxB |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin