18.Bölüm

16 2 0
                                    

"Sadece zihin mi kontrol ediyorsun?" Evet utancım kısa sürdü. "Bununla beraber bir de suyu kontrol edebiliyorum ama uzmanlık alanım zihin kontrolü ve emin ol yapmayı biliyorsan çok eğlenceli." Cümlesi bittikten sonra beni kontrol etmeye başladı ve bende kendimi tokatlamaya başladım. "Aaahhh, ne yapıyorsun sen!?? Her ne kadar fazla ağır olmasa da benim elim ağırdır. Sen kendin de misin??

"Biraz sakin ol Aurora kendine sadece iki tane falan tokat attın. Ciddi bir şey yok." "Nasıl ciddi bir şey yok beni görenler mazişt olup olmadığı mi soracaklar." "Benimle anlamını bilmediğim kelimelerle konuşma ya kendimi aptal gibi hissediyorum. " "Zaten aptal değil misin?" Ciddilikten uzak olarak söylediğim cümleye güldü ve sanki bir önemli bir şey hatırlamış gibi aydınlandı. Galiba önemli bir şey hatırlamıştı.

"Aurora, sana söylemeyi unuttuğum önemli bir şey var. Bizim gideceğimiz askeri bölge SMİTH krallığının sınır bölgesinde ve orası yaz kış buz gibidir. Bunun için kıyafetlerini birazdan odana gittiğinde göndereceğim iki kişi ile hazırla ve lütfen kendini koruyacak daha doğrusu genel olarak soğuktan koruyacak şekilde hazırlanmanı istiyorum."

"Benimde bir sorum var Ethan. Şimdi bir sınıra yaralı askerler için gidiyoruz gibi bir şey. Orada savaş yok, nasıl aslerler gereğinden fazla bir şekilde yaralanıyor?" "Aurora, Aurora. Sence biz sınıra asker gönderiyoruz da diğer krallık boş mu kalıyor? Genel olarak iki krallığın askerleri arasında çıkan ciddi sıkıntılarda şifacıya önemli dereceden ihtiyaç duyuluyor. Yoksa antrenmanlardaki ufak tefek yaralanmaları askerler kendi aralarında çözebilir."

"Anladım. Yani biz oraya gidince genel olarak boş kalacağız?" "Aynen öyle Aurora. Bir de sana bir şey daha söylemek daha doğrusu uyarmak istiyorum. Orada zor bir durum olmadığı sürece dışarı çıkma. Tehlikeli. Genel olarak asker şifacılarımızı erkek seçeriz ki bu defa gelecek olan da erkek. Orası çok fazla çetin değil. Diğer krallığın halkını tanımıyoruz. Bize ne yapacaklarını bilmiyoruz. Dikkatli olup sağ salim geri dönmeliyiz. Seni kendi dünyana geldiğin gibi sağlıklı ve sağlam götürmek istiyorum. Eğer öyle olmazsa kendimi dünyanın en onursuz insanı gibi hissederim. Lütfen kendine dikkat etmek üzere bana her şeyin üzerine söz ver."

Üzgünüm Ethan, benim fıtratımda sözler tutulmamak için vardır. "Söz veriyorum, her şeyim üzerine." "Umarım sözünü bozmazsın. Neyse sana iyi geceler. Kıyafetlerini topladıktan sonra uyu." "Tamam. Sana da iyi geceler."

Zahmet oldu gitmen ya. Hem kıyafetlerimi toparlayacağım hem de uyuyacağım. İnsan bu kadar uzun süre boyunca konuşur mu? Tamam tabii ki de konuşur ama benim işim varken de böyle olmaz. Sanki ben hiç konuşmamışım gibi söylenmem dışında da ciddi bir sıkıntı yok.

Şu hizmetçiler de gelse artık toparlasak kıyafetleri. Uykum geliyor zaten iyice sinirlendim.
.
.
.
Yarım saat boyunca ben ve Üç tane hizmetçi bana anca bir aylık kışlık kıyafet ağırlıklı hazırlık yapabildik. Çok zormuş öyle basit görünüyor ama bayağı zormuş. Ve bana sırf askeri bölgeye gideceğim için pantolon da göndermişler. Sanırım günün en güzel anı o pantolonları gördüğüm andı.

BÜYÜLÜ KOLYE (Askıya Alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin