Hızla ilerliyorum. Niye, çünkü prens Ethan balo salonunun girişinde beni bekliyor. Nefes nefese ona yetiştim. Kapının kapanmasına bir dakika falan kalmıştır diye tahmin ediyorum ki tahminim de haklıyım. Kapı yarı açık. Topuklu ayakkabılarımın sesini duyan görevliler kapıyı açarken bizde içeri girmeye başladık. Kapı tam açıldığında bizde içerideydik.
Herkes bu tarafa bakıyordu. Bende onların yerinde olsam bende bakardım. Neden mi, çünkü tam kapılar kapanırken içeri giren kişileri merak ederdim.
Biz merdivenlerden inerken Kapı tamamıyla kapandı. Bizde sarayda kalan herkesin toplandığı uzun masaya doğru ilerlemeye başladık. Hiçbir masa bu kadar büyük değildi.
En başta kral oturmuştu sağında kraliçe ve solunda da prens David. Prens David'in yanında ise sevgilisi oturuyordu. Tatlı birine benziyordu. O da kırmızı bir elbise giymişti. Kraliçe siyah ve prens Ethan'ın abisi prens Julian'ın yanında oturan kadın mavi bir elbise giymişti. Hepimizin elbiseleri çok güzeldi. Biz de prens Julian'ın karşısındaki yerimizi aldık. Çok boş bakıyordu. Ve bu sayede bir şey daha öğrenmiş oldum. O da prens Emmet'ın da bir sevgilisi varmış. Kabarık zümrüt yeşili siyah taşlarla göğüs kısmında yaprak işlemeleri olan hafif göğüs dekolteli bir elbisen giymişti. Ve oda çok güzel. Acaba nasıl geldi? Bunu sonra prens Emmet'a sormayı akıllımın müsait bir köşesine not ettim.
Tabii siz şimdi neden müsait bir köşe dedim merak ettiniz değil mi. Çünkü prens Ethan hâlâ elimi tutmayı bırakmamıştı. Bir şey daha var bütün SKY erkekleri bomboş bakıyordu ama Ethan hepsinden daha boş bakıyordu.
Tam nedenini soracaktım ki bir anda bizim dans provası yaptığımız müzik çalmaya başladı. Sonra ilk olarak prens David ve sevgilisi piste çıktı. Onlar fazlasıyla mükemmel bir dans ederken Ethan kulağıma eğildi " birazdan biz dans etmeye başlayacağız. Hazır ol" söylediği şeyden sonra biraz gerilmiş olabilirim. Ama biraz yani.
Gerildiğimi hissedince hafifçe elimi sıktı. Sanırım bu senin yanındayım demekti. Durun, galiba kafayı yedim. Galiba. Artık değişik değişik şeylerden değişik değişik anlamlar çıkarıyorum. Acaba bu zamanlarda psikologlar var mı?
Ben kafamı saçma salak şeylerle meşgul ederken rahatladığımı hissettim. Ben rahatlatladığım sırada prens Ethan kulağıma eğilip şimdi dedi. Biz prens Julian ve sevgilisi prens Emmet ve sevgilisi son olarak prens Axel ve bu krallıktan soylu bir kız ayağa kalktık. Biz ve prens julian sağ taraftan diğer ikiside sol taraftan ilerlemeye başladık.
Hepimizin farklı ama birbiriylemuyumlu danslarımız vardı. Dans ederken aklıma komutlar geliyordu ve onları uyguluyorum. Sağ tarafa üç adım, öne iki adım, sola bir adım vs diye gidiyordu.
Yirmi dakika kadar dans ettikten sonra müzik durdu ve normal dans müziği çalmaya başladı. Tabii kimse oturmadığı için Ethan'dan oturmamızı isteyemedim.
Dans etmeye devam ederken Ethan kulağıma eğildi ve " Aurora sen aslında kimsin? Bu dünyaya ait Aurora mısın yoksa başka bir evrenden gelen Aurora mısın?" Soruları beni dumura uğratırken birden başım dönmeye başladı. Yani öyle bir his vücudumu sardı ve ona daha sıkı sarıldım. O da şoka uğradığımı fark etmiş olacak ki bana biraz daha sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜLÜ KOLYE (Askıya Alındı)
FantasyHikaye artık çizgi srüdyoda Kullanıcı adım aysec3718 Kitabın kapağı yayınladığım son bölümde multi medyada Yarın yeni bölüm yayında UYARI: Hikayemde olaylar ikinci bölümün yarısından itibaren başlamaktadır!!! Düşünsenize, bir anda iki gece önce...