Ne Düşünüyorsan Öyle

122 16 20
                                    

*Hatırlatma*

Taehyun: peki, başlayalım.

"Jungkook kartları düzenledikten sonra üçümüze tek tek dağıtmıştı... Kartları alıp baktım... Bilmiyorum ki ne yapacağımı.. "

y/n: eee ne yapacağım şimdi?

Jk: bizi izle ve nasıl oynadığımıza dikkat et.

y/n: offf oynayın bari.

Taehyun: konuşup dikkatimizi dağıtmazsan eğer oynayacağız.

"Dedi elindeki kartlara bakarken... İlk başta Taehyun başlayacaktı..."
.
.
.
"Aradan sadece 5 dakika geçti ve oyunu mahvettim galiba... Anlamadığım için sürekli elimdeki sayıları söylüyordum ve yanlış kart atıyordum. Aynı şekilde onların oyununu da bozuyordum.. "

Jk: bu böyle olmayacak, en iyisi en basitten başlayalım.

"Dedi elindeki kartları masanın üzerine bırakırken..."

Taehyun: başlar başlamaz King oynadık, basitten başlamalıydık.

Jk: y/n bak bu son oyun, pişti oynayacağız tamam mı?

y/n: tamam ama anlatın ilk başta.

"Dedim elimdeki kartları Jungkook'a uzatırken... Masadaki bütün kartları alıp tekrardan düzenlemeye başladı.."

Jk: bak şimdi her bir kişiye dört kart verilir.

"Dedi hepimize kağıtları dağıtırken... Verdiği dört kartı aldım..."

Jk: sonra yere üç kapalı bir açık kart indirilir.

"Söylediği şeyi yapıp yere üç kapalı bir açık kart indirmişti... Parmağı ile açık kartı gösterdi..."

Jk: eğer oyunculardan birinde yerdeki açık olan kartın aynısından varsa elindeki o kartı atıp hepsini alıyorsun ve buna pişti yapmış oluyorsun. Aynı sayı ama farklı renk ise yine alabiliyorsun. Pişti ile arasındaki fark; pişti yaptığın zaman 10 puan kazandırıyor. Oyun bitene kadar da böyle ilerliyor.

Taehyun: anladın mı?

Deyip bana baktığı zaman olumlu anlamda başımı aşağı yukarı salladım.. herkes önündeki kartı aldığı zaman oyun başlamıştı... İlk başta yine Taehyun başlıyordu... Yerde siyah sekiz vardı. Taehyun'da üstüne kırmızı beş atmıştı... Sıra bendeydi.. elimdeki sayılara baktım.. aynısı yoktu..."

"Rastgele bir sayı olarak siyah ikiyi Taehyun'un attığı kartın üzerine indirdim... Sıra Jungkook'da... O da benim attığım kartın üzerine siyah üçü indirdi.. sıra tekrar Taehyun'da... Jungkook'un kartının üzerine kırmızı üçü indirerek yerdeki tüm kartları almıştı ve kendi önüne indirmişti..."

"Şimdi sıra bendeydi... Yere siyah dört indirdim..."
.
.
.
"Oyun böyle devam etmişti... Ben sadece iki kere pişti yapabilmiştim, Taehyun ise beş kere yapmıştı.. önünde ise bayağı kart vardı.. Jungkook'da Taehyun gibi beş pişti yapmıştı.. onunda önünde bayağı kart vardı.. yerde ise (masada) bir sürü kart vardı... Zaten kaybeden belliydi, bendim... Bu sefer rekabet ikisi arasındaydı... İkiside birşey planlıyordu.. çünkü yerdeki kartları kim alırsa oyun bitecekti... "

"Taehyun kazanacak gibi görünüyordu... Jungkook'un güçlü bir hamle yapması gerekiyordu... Yoksa Taehyun kazanacaktı... Benim için fark etmiyor çünkü Taehyun kazanırsa en kötü bana birşey yaptıracak ama Jungkook kazanırsa Taehyun'dan büyük birşey isteyebilir veya benden büyük bişey isteyebilir... Şuan için tek istediğim Taehyun'un kazanması..."

J.Jungkook İle Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin