2

50 5 35
                                    

"Ne o çocuklar beni gördüğünüze sevinmediniz mi?"

J:"hocam olurmu öyle şey nasıl sevindik bilemezsiniz."

"Yeni öğrenciler varmış onlarla tanışıp gidicem dersiniz boş geçicek bu gün."

Ryu ve lix birbirine baktı. Ayağı kalkıp hocaya selam verdiler.

F:"Ben Lee Felix  bu da kardeşim Lee Ryujin"

Felix kısaca tanıttı kendini ve kardeşini.

"Bende biyoloji hocanız Kim Seokjin tanıştığımıza memnun oldum çocuklar."

R-F:"Tanıştığımıza memnun olduk."

Öğretmen gülümseyip sınıftan çıktı tüm sınıf mutlu mutlu arkadaşlarıyla konuşmaya başladı.

R:"ben yejinin yanına gidicem." Dedi ve oradan uzaklaştı.

R:"hey yeji. Neden sende gelip sohbetimize katılmıyorsun?"

Y:"aa...şeyy bilmem."

Ryu yejinin koluna girip onu kendisiyle sırasına doğru götürdü.

Neredeyse tüm sınıf onların sırasının etrafına toplanmıştı. Lix ve Ryu anılarını anlatıcaktı.

Ryu ile yeji yanyana oturdu ve lix anıları anlatmaya başladı.

F:"Türkiye ye ilk gittiğimizde sadece normal diyalog biliyorduk sonra bi çocuğa çarptı ryu ondan özür diledi ve çocuk ona "önüne baksana amına" deyip gitti." (Kahkaha)

R:"ama o zmanalar daha küfür bilmiyodum ki . Hem zaten sonra öğrendim."

F:"ryu küfürleri normal kelime gibi kullanıyodu aslında anlamını bilmediği için normal kelime sanıyodu bir keresinde oradaki matematik öğretmenimize "orospu çocuğu " demişti."

Ryu Felix sadece onun rezilliklerini anlattığı için of ladı ve yeji ye döndü yeji lixi dikkatlice dinleyip gülüyordu. Neden bu kadar güzeldi...

R:"Bi keresinde dondurma yemeye çıkmıştık . Sonra bi maraş dondurmacısı gördük. Ben dondurmamı uzun çubuktan hemen almıştım ama felix hala alamamıştı sonra sinirlenip dondurmacının üstüne atladı adam şok geçirdi felix de dondurmasını alıp yedi."
Tüm sınıf onların anılarını dinleyip eğleniyordu.

Jisung Felix i gördüğünden beri onda bi farklılık olduğunu anlamışstı ama nerede olduğunu çözememişti.

Birden bire bildirim düştü beyine sinirlendi felixe.

J:"LAN SENİN ÇİLLERİN NERDE SAKIN SİLDİRDİM DEME AZINA SIÇARIM BAK KOL KADAR HEMDE."

tüm sınıf garip bi şekilde jisunga bakıyordu. Jis sinirlendiği için ayağa kalkıp felixe doğru yürüdü.

Elindeki peçeteyi lixin yanaklarına götürdü ve yanaklarını sildi gördüğü manzarayla derin nefes aldı.

Sadece kapatıcı vardı yüzünde bi an çillerin sildirdiğini düşündü.

Sınıftakiler karşılarındaki çilli çocuğa bakıyorlardı.

Herkes şaşkına dönmüştü karşılarında çilli bi çocuk vardı.

Felix herkesin bakışını üstünde hissedince kafasını yere çevirdi. Utanmıştı.

Birden bire yeonjun konuştu.

Yeon:"oha lan çok tatlııı."

Felix duyduğu iltifatla şaşırmıştı.

Çillerine hep "iğrenç" biri şeyler söylenirdi.

UZUN ZAMAN//hyunlix//ryejiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin