Ryujinden
Biraz daha oturduktan sonra herkes ayrılmıştı.
Ben hemen felixin koluna girdim. Bizim evin oralarda yaşayan lia , yeji,hyunjin ve changbin vardı.
Beraber yürüyorduk. Abimle chagbin bi konuşma içerisindeydiler. Hyunjinde arada Bi kaç laf söylüyordu.
Lia ve yeji de konuşuyordu. Biraz zaman geçtikten sonra lia ve changbin aramızdan ayrılmıştı.
Abimle hyunjin yan yana yürüyordu. Bende abimin kolundan çıktım ve benim Best shipimi yanlız bıraktım ehehehheeh
Yan tarafımda yeji kalmıştı baktığımda kablolu kulaklığını çözmeye çalışıyordu.
Aslında kolay çözebilirdi ama o hızlı hareket ettiği için daha çok karışmıştı kulaklık. Daha fazla karışmasına dayanamayıp yeji ye elimi uzattım.
Bana masum ve tatlı bi şekilde baktı.
Ryu:"ver hemen çözeyim."
Yeji anlamış bi şekilde kulaklığı uzattı ve beni izledi.
Yavaşça kablolu kulaklığı çözdüm. Kulaklığı yeji ye geri verdim. Bana minnet dolu bakışlar atıyordu.
Yejidenn
Ryujin kulaklığı çözdüğünde çok mutlu olmuştum.
Teşekkür edip kulaklıkla müzik dinlemeye başladım.
En sevdiğim sanatçılardan biri olan kim jennie nin
Slow motion şarkısını dinlemeye başladım.Kafamı çevirdiğimde ryujin yanımda sakince yürüdüğünü fark ettim.
Kulaklığımı birini kulağımdan çıkartıp sildim ve ona uzattım.
Bana gülümseyerek baktı ve kulaklığı alıp kulağına taktı.
Bende onun koluna girdim ve yürümeye devam ettik. Tam o sırada Kim Jennie nin You and Me şarkısı çalmaya başladı.
Bu şarkıyı çok seviyordum.
Biraz sonra ryujin kollarımızı ayırınca ona baktım galiba evlerine gelmişlerdi.
Ryu:"Yarın okulda görüşürüz iyi geceler."
Yeji:"iyi geceler."
Onun arkasından el salladım ve hyunjinin yanına gittim. Biz ilerlerken ikimizin telefonu da titredi.
Telefonu açtım bildirim WhatsApp tan dı.
G5 kaplumbağalar 🐢
Yeonjun
Hanjis felix ve ryujini alsana grubaaaa
Onlarda bizim sınıftan sonuçtaaaMinhonun sincabı 🐿
Aaa doğru hemen alayımmmMinhonun sincabı 🐿 ryujin kişisini gruba ekledi
Minhonun sincabı 🐿felix kişisini gruba ekledi
Yeonjun
Hoşgeldiniz değerli arkadaşlarım artık sizde birer g5 kaplumbağasınızz.Felix
Hoşbulduk junjunRyujin
Ayh hoşbulduk yogurtjunSoobin
Yogurtjunmu? ĞDLSĞSLSPWKWLWÖWPWMWOSKSLPWKWPSKWKSKSLSKSŞSKSŞSPWLWPWÖSPSÖSPWKPSLSKSMSPDMSKSKSMSKKSKSJSJSRyujin
Relax soobin sadece lakap
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UZUN ZAMAN//hyunlix//ryeji
FanfictionUzun zamandır türkiyede yaşayan Lee kardeşler sonunda koreye çocukluk arkadaşlarının yanına gitmişlerdi. Tek arkadaşları ile değil hayatlarının aşkı ile de karşılaşacaklar.