Zil çaldığında herkes dışarıya hücum etti.
Felix, jisung, seungmin ve ryujin jeongin ve yunayı sınıflarının önünde bekliyordu.
Jeong:"sana diyorum ki SON SORUNUN CEVABI 30 YA NEYİNİ ANLAMIYOSUN!!"
yuna:"BAĞIRMA KULAGĞIMIN DİBİNDE AZINA SIÇARIM ŞİMİDi KOL KADAR"
Jis:"relax çocuklar relaxx."
Seung:"yine ne oldu da tartışıyosunuz bakalım?"
Jeong:"ya bi soru vardı bu mal anlamamış anlatmaya çalışıyorum anlamıyo."
Yuna:"sensin mal amk keli üç saattir sadece cevabın 30 olduğunu söyleyip duruyosun anlatmıyosun ki."
Seung:"tamam boş yapmayın hadi chaeryeong a gidiyoruz."
........
Hepsi sonunda okuldan çıkmıştı. Yuna ve jeongin hala kavga ediyordu ve mızmızlanıyorlardı.
Kapının önüne geldiklerinde ryujin zile bastı.
Kapı çok geçmeden açıldı.
"Hoş geldiniz çocuklarr."
Kapıyı chaeryeong un annesi açmıştı.
Jis:"hoşbulduk bayan lee."
"Chaeryeong odasında,gelin içeri."
Herkes içeri girmişti.
Bayan Lee, Felix ve ryujinle konuşuyordu. Biraz zaman geçtikten sonra chaeryeong odasından çıktı.
Seung:"ooo bayan chaer hazretleri odasından çıkmaya teşfik etmiş."(ne yazdığımı bende anlamadım..;)
Chaer:"kes lan malaq"
Seung:"kalbim çıt göz yaşım pıt şu an öyle olsun bayan chaer hazretleri şimdide malaq mi olduk."
Chaeryoung seunga göz devirdi ve içeri doğru geldi.
Birden durdu ve gözleri fal taşı gibi açıldı.
Chaer:"ULAN RYUJİNN!!!!"
Ryu:"CHAERYEONG!!"
ikili koşarak birbirlerine sıkıca sarıldı birbirlerini çok özlemişlerdi.
Chaeryeong ryujinle olan sarılmasını bitirip felixe sıkıca sarıldı.
Chaer:"ulan nasıl özlemişim sizi "
Dedi ve eli felixin yanaklarına gitti. Eliyle yanakları sıkıp çekiştirdi.
Chaer:"bak bak yerim haa"
Herkes chaeryeong un bu hallerine kahkahalarla gülüyordu.
F:"yanaklarım lan yanaklarımı bırak WAAĞAĞAĞAĞAĞĞA"
Felixin bağırışları herkesi daha çok güldürmüştü. Arkadaş grubu oturup uzun uzun sohbet ettiler. Bu ortamı uzun zamandır hayal ediyorlardı.
Felix telefonuna baktığında saatin 20.23 olduğunu gördü.
F:"saat sekiz olmuş yuna ve jeongini evlerine bırakalım."
Dedi ve kalktı.
Jeong:"hyung biraz daha kalsak."
F:"olmaz bebek ekmek ailenize saat 8 buçuk da evde olacağınızı söyledik hadi hadi kalkınn."
Ryujindennn
Yuna ve jeongu evlerine bıraktıktan sonra çocukken hep gittiğimiz parka gittik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UZUN ZAMAN//hyunlix//ryeji
FanfictionUzun zamandır türkiyede yaşayan Lee kardeşler sonunda koreye çocukluk arkadaşlarının yanına gitmişlerdi. Tek arkadaşları ile değil hayatlarının aşkı ile de karşılaşacaklar.