FELİXTEN
Valizlerimi toparlıyordum. Uff ne kadar eşya var çıldırcam ya.
Valizleri kapatıp aşağıya indim yeji,hyunjin ve changbin bizi aşağıda bekliyordu. Birlikte havaalanına gidecektik.
Valizler çok ağır olduğu için merdivenlerden inemedim ve yerimde oflamaya başladım.
F:"Baba yardım et ya bunlar çok ağır."
Aslında kendi valizlerim tek olsaydı taşırdım ama ryu nun valizleri de burada.
Hyun:"bekle ben geliyorum."
Hyunjin i beklemeye başladım geldi ve iki valizi aynı anda aldı. Oha kolundaki damarlar aşırı iyi lan.
Bende kalan sırt çantası ve valizi aldım. Arabaya doğru gidip tüm eşyaları arabaya koyduk ve yola çıktık.
Hava alanına geldiğimizde annemlere veda ettik ve sınıftakilerin yanına gitti.
Yuna ve jeongin bizle gelmeyecekti. İkiside birden bana sarıldı. Yerim bunları. Önce yunayla sıkı sıkı sarıldık sonra jeonginle ama jeongin kucağıma atladı. Baya sarıldık tilkiciğimle.
Jeonginden ayrıldığımda Yuna ve lia yı sıkı sıkı sarılırken gördüm. Bu kadar yakın olduklarını bilmiyordum.
Seokjin:"hadi çocuklqr binin uçağa gidiyoruz."
Hepimiz uçağa bindik herkes numarası olan koltuğa ilerledi bende sonunda koltuğumu bulmuştum. Hass cam kenarı mı olmaz ya olmaz korkayım ben dayanamam.
Ayakta koltukla bakışından belimde Bi el hissettim.
Hyun:"otur felix ben yanındayım korkmana gerke yok seni hep tutucam."
Teredütle başımı salladım. Oturdum.
KORKMUYORUM BEN İYİYİM NE KORKMASI AYOL YÜKSEK BENDAN KORKSUN ANANIN AMI ÇOK KORKUYOMMMM
Stres yaptım boş yere.
.....
YAZARDANFelix hyunjine sarılıp uyurken hyunjinde onu izliyordu. Bi insan nasıl bu kadar mükemmel olabilir diye geçirdi içinden. Haklıydı felix melek yüzlü bir insandı masumdu, tatlıydı, sıcakkanlıydı.
Felix uyandığında sarıldığı bedenin sahibinin ona sırıtarak baktığını görünce yanakları kızarmıştı.
Tam hyunjinden uzaklaşacakken hyunjin onu kendisine çekti ve gülümsedi.
H:"Nasıl bu kadar güzelsin?"
Felix kızarmıştı.
H:"Çok güzelsin felix melek gibisin."
Felix daha da kızarırken telefonunun sesi ile dikkati dağıldı.
Jelibonn arıyor...
Felix gülümseyerek telefonu açtı. Hyunjin felixi dinliyordu ama birey anlamıyordu. Çünkü felix TÜRKÇE konuşuyordu.
Felix arkadaşına heyecanlı heyecanlı birey anlatıyordu. Hyunjin kafasını felixin omzuna koydu ve uyudu.
Jelibonxfelix telefon konuşması
F:lan jelibon ben aşık oldum galiba
J:ne diyon lan kime aşık oldun
F:bizim sınıftan biri
J:isim ver çabuk çabuk
F:tanımazsın ama anlattığım yeji varya işte onun ikizi
J:yaa yeji çok tatlış ama baya taşta yanii ona benziyorsa evliliğinizi onaylıyorum.
F:o centilmen biri ve ve nazik uf uf kafasını omzuma koydu ağlicam çok yakışıklı bağıramıyımda.
J:OHA OHA FELİX NET AŞIK SANA EVLENİN SİZ EVLENİNNNN
F:jelibon kapatmam lazım iniş zamanı
J:tamamdır aşkım gelişmelerden haberdar et beni.
F:tamamdır bebem bay bay.
KONUŞMA SONNN
Felix jelibonla konulurken onu dinleyen ryujinin farkında değildi. Ryujin mutluydu shipini bir araya getirecekti. Çoktan plan yapmıştı. Jelibona haber vermeliydi.
(Bunlar uçaktan indiler oteldeler tamammı?)
Otele geldiklerinde hepsi farklı odalarda grup halinde kalacaktı.
Minho jisungla aynı odada olacağını söyledi ve odaya çıktı. Hyunjin felixin belinden tutup onları takipe etti. Hyunjin, felix, ve minsung aynı odada kalacaktı.
4 ü de odaya yerleştığınde minsung çifti gülümseyerek bişeyler konuşuyordu.
Felix hyunjine baktığında gözgöze geldiler. Felix hızlıca gözlerini çekti, yanakları kızarmıştı. Kapı aniden açıldı.
Yeji ve ryujin gelmişti.
Ryu:"Hi everybody BEN GELDİMM"
Felix ryujine bakıp gülümsedi. İkiside barışmışlardı.
Hyun:"Ayh yinemi sen yaa."
Ryu:"kes bi ya ben canım abişimin yanına geldim."
Ryu felixin boynuna sarıldı.
Felixte ona sarıldı.
Yeji:"size bişey dicem."felix ve ryujine döndü.
Felix ve ryu hemen yejiye döndüler.
Yeji:"bakın şimdi bunu arkadaşım için yapıyom yanlış anlaşılmasın ama lia varya seungun kuzeni."
F-R:"eee"
Yeji:"işte lia sizi yuna dan hoşlanıyo."
F-R:"NEEEEEEEHHHHHH OHAAAAAAA"
İkiside şok içerisinde birbirine baktı sonra ryu sırıttı.
Ryu:"Söyle lia ya hemen açılsın daha fazla beklerse şansını başka birine kaptırır."
Şimdi de felix ve yeji ryujine şaşkın şaşkın bakıyordu.
F:"ne yani şimdi benim minik tavşanım yuvadan ayrılıyormu hüzünlü ve gururlu bir anneyim şu an"
Felixin söylediğine herkes kahkaha atmıştı.
Ve yapılan anonsla herkes kıyafetlerini giyip sahile indi.
Şu anda izmirdeydiler. Jelibon da oradaydı.
Felix heyecanlı bi şekilde jelibonu aramaya başladı.
Bulmuştu ama yanında ryujinin olduğunu gördü ciddi bir şekilde bişey konuşuyorlardı.
◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇☆◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇☆◇◇◇◇◇BİTTTİ YENİ BÖLÜM ATTIM SONUNDA NASILSINIZ CANLARIMMMMM MEYSEE BEN GİDEM BAY BAİİİ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UZUN ZAMAN//hyunlix//ryeji
FanfictionUzun zamandır türkiyede yaşayan Lee kardeşler sonunda koreye çocukluk arkadaşlarının yanına gitmişlerdi. Tek arkadaşları ile değil hayatlarının aşkı ile de karşılaşacaklar.